Huhuuu ben geldim... Güzel bir bölüm oldu bence umarım sizde beğenir ve zevkle okunursunuz. Benim okulum açılıyor yine bilgisayar başında eğitimle devam. Ama burayı da ihmal etmemeye çalışacağım. Hepinize iyi okumalar 😘
Nihayet beklenen kurban bayramı gelmişti. Fakat diğer bayramlardan farklı olarak kimsede neşe yoktu. Kurbanlar kesilmiş ihtiyaç sahiplerine dağıtılmıştı. Bugün Emine ile gelinlik bakmaya gidecektik. 3 gün sonra nikahın vardı bir hafta sonrada Emine evlenecekti.
"Hazır mısın?"
"Hazırım Alparslan çıkalım artık"
Konaktan çıkıp arabaya bindik. Forumda Emine ve Ali ile buluşacaktık. Emine ile gelinlik işini halledip biz çocuk odası bakmak için onlardan ayrılacaktık.
Forumda buluştuğumuzda eksik bir kaç şey aldık. İşimiz bittiğinde gelinliği almak için yola koyulduk Emine nin gelinliği bitmişti. Özel tasarım yaptırıyordu. Bende beyaz bi elbise diktirmiştim. Mağazaya geldiğimizde ben elbiseyi son kez denedim ve üzerimde gördükten sonra hiçbir işleme gerek kalmadığını onayladı ve aldık. Emine nin de son bir işlemi kalmıştı o da 5 gün sonra gelip alacaktı. Mağazadan çıktıpımızda Alparslan 'a döndüm. "Çok acıktım"
Yavru kedi bakışları atarken bana gülümsedi. "Doyuralım bakalım minik kediyi"
Onu gülerek mezelerken arabaya bindim.
Karnımı tıka basa doyurduğumda aldığım kilolar aklıma geldi. Yüzüm asılırken Alparslan gülerek bana baktı burnumun ucuna vurdu "niye astın yüzünü"
Gözlerim dolarken "kilo aldım çünkü şuna baksana " diyip yanaklarımı sıktım.
Alparslan kocaman kahkaha atarken "ama böyle de güzelsin küçüğüm"
"gerçekten mi?"
Gözlerini onaylarcasına kapatıp açarken "gerçekten"
Kocaman gülümseyerek "iyi tamam sana güveniyorum."
Etrafa bakarken Alparslan 'a döndüm.
"Ee sütlaç yemeyecek miyiz?"Alparslan kocaman kahkaha atarken diğer masalardaki insanlar bize dönmüş bakıyordu.
"Niye gülüyorsun?"
"Senin bu masum hallerin çok hoşuma gidiyor neyse ben sütlaç isteyeyim."
Alparslan sütlaç sipariş verirken bugün yapacağımız işleri düşünüyordum.
"Bugün odaları sipariş veririz. Hem konakta ki odayı hemde bizim odayı hallederiz."
"aynen zaten bizim evdeki odanın rengi zaten tamam konağı boyamaya gerek yok"
"Sen nasıl istersen.".
Konuşmamızı gelen sütlaçlar bölmüştü. Sütlacımı hızlı hızlı yerken biteceği için üzülüyordum. Allah ım ne obur olmuştum umarım hamileliktendir bu iştah bende kalmaya devam ederse ağır yaşamlara çıkarım kesin. Eyvah eyvah. Oğlum inşallah tombul tatlış bişey doğarsın.
Sütlacım bitince hesabı ödeyip kalktık dönüşte paket sütlaç almaya Alparslan söz vermişti.
Mobilyacının önünde durunca emniyet kemeri söküp Alparslan yardımıyla arabadan indim.
İçeri girince güler yüzlü bir satış danışmanı karşıladı bizi. Bizi bekledikleri bariz belliydi. Hemen çocuk odasının oraya getirdiler. O kadar güzel çeşitler vardı ki hepsi çok güzeldi. İlk önce konak için sallanan bir beşik ve bir oda takımını beğendik ve gayet ucuzdu. Sıra evimizdeydi. Evimize oda takımı bakarken zorlanmıştık. Resmen çocuğumuza alacağımız oda fiyatını r bankaya yatırsaydık eğitim masraflarını karşılardık bu ne ya! Çok sinirlenmiştim bu fiyatlar ne!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amcamın Emaneti
ChickLitKaradenizin hırçınlığına inat sakin kimsesiz Lavinia. O ölüm çiçeği... Babası son zamanlarını yaşarken kızını aç kurtlar içinde güvendiği tek kişiye emanet edebilirdi. Alparslan Hancıoğlu.. Yiğenine... Lavinia abim dediği kuzeniyle kendini nikah mas...