Evveeet yeni bi bölümle karşınızdayım canlar.
Umarım seversiniz bu bölümü
Bu arada ülke gündemimiz malum korona virüsü daha doğrusu tüm dünyanın gündemi lütfen kendinize dikkat edin kalabalıklarda maskeli dolaşalım ellerimizi dirseklerimize kasar yıkayalım. Her şeyin başı sağlık 🌸Yaz yaz bitmez
Ömrüm yetmez
Anlat şarkı
Anlat son kez
Bu masalda
Mutsuzlar var
Yalnız kaldı
Prens ve prensesRamazan gelmeden konağı temizlemeye koyulmuştuk. Yengemler bize ne yapacağımızı söylerken bir an önce işimi bitirip yatağıma kavuşmayı diliyordum.
Kız Lavinya süpürdün mü odayı. Toz görürsem evli filan demem alırım ayağımın altına.
Gözlerimi devirerek yengeme döndüm. Her yerin tozunu aldım. Halıları çırptım süpürdüm havalandırdım.
Aferin. Git şimdi çalışma odasını temizle. Şimdi kızlar bişey yapar Alparslan ı kudurtmayalım.
Tamam diyerek odadan çıktım. Çalışma odanın kapısını açacakken içerden gelen ömer abimin sesiyle durdum. Etrafı kolaçan ederken kulağımı kapıya dayadım. Ama duyamıyordum. Ne mübarek kapısın ya! Üf şimdi içeri girersem kızar kesin bana. Bunu bahane ederek odama yol aldım.
Komidinin üzerinde duran telefonumu elime aldım. Alparslan mesaj atmıştı. mesajı açtım.
Gönderen: Kocam🎈
Özledim!Gülümseyerek tuşlara bastım
Gönderilen:kocam🎈
Bende özledim. Çooookk🤗Gönderen : kocam🎈
Resim atsana hatunGönderilen: kocam
"Öpücüklü resim"
Gönderen:
Ufaklık şahlandı. Atayım mı resmini😉🔥Gönderilen:
Pis sapık!...Gönderen:
Haklısın. Canlı canlı görmek,tutmak varken fotoğrafları niye isteyesin dimi? 🔥😝😋Gönderilen :
Engellendiniz😒Ellerimle kendime yelpaze yaparak söyleniyordum. Sapık tescilli sapık..
Kız!
Hii diyerek yerimden sıçradım yenge korkuttun beni.
Kız kaçmışsın odana! Sana verdiğim işi yaptın mı.
Ee şey yenge ömer abi çalışma odasındaydı o çıkınca yapacaktım.
İyi hadi git. İşe gitti ömer abin.
Tamam gidiyorum.
Koşarcasına odadan çıktım. Çalışma odasına girdim. Hemen rafların kitapların tozunu almaya koyuldum...
Kapı açıldığında gelen kişiye baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amcamın Emaneti
ChickLitKaradenizin hırçınlığına inat sakin kimsesiz Lavinia. O ölüm çiçeği... Babası son zamanlarını yaşarken kızını aç kurtlar içinde güvendiği tek kişiye emanet edebilirdi. Alparslan Hancıoğlu.. Yiğenine... Lavinia abim dediği kuzeniyle kendini nikah mas...