28 . Bölüm

5.2K 255 16
                                    


Küçükten yar seveni
Leyli de yar, loylu da yar
Loy, loy, loy

Cennete gönderseler
A leylim nenni de kınalım
Nenni de belalım, nenni de nenni

                     Selda Bağcan



Günler ilerliyordu. Bizim için heyecanlı bir bekleyiş hakimdi.

"Alparslan otur artık başım döndü"

Alparslan hızla yanıma oturup eliyle iyice büyümüş karnımı tuttu "küçüğüm nasıl sakin olabilirim bugün bebeğimizin cinsiyetini öğreneceğiz"

"farkındaysan bende o bebeğin annesiyim ve senin bu hareketlerinden dolayı geriliyorum"

"tamam tamam özür dilerim".
Biz böyle tatlı tatlı atışırken hemşire odadan çıkıp "buyrun sizi alalım".

Derin bir nefes vererek Alparslan sayesinde oturduğum yerden kalktım. Ve muayene odasına girdik.

Doktorumuz güler yüzle "evett anne babamızda gelmiş. Nasılsınız Lavinya hanım?"

"iyiyim teşekkürler. Sadece çok heyecanlıyım"

"ah güzel heyecanlar bunlar lütfen uzanın ve karnınızı açın".

Alparslan ayağını yere vururken doktor göz ucuyla ona bakıp "baba adayımız da  çok heyecanlı gözüküyor".

Alparslan lafa atlayıp "evet bebeğimizin cinsiyetini öğreneceğiz"

Doktor gülümseyerek karnıma jel sürdü.

"evett bebeğimiz burda"

Biz odaklanmış monitöre bakarken doktorumuz "evet gördüm tahminleriniz var mı?"

Alparslan lafa atlayıp var tabi ki  "erkek adamın kızı olur elbette kız eminim" dedi kendinden emin bir şekilde

Gözlerimi devirerek doktora baktım "önemli olan sağlıklı olması"

Doktor gülümseyerek "üzgünüm Alparslan bey ama bebeğiniz bir erkek"

Alparslan 'a  mutlulukla bakarken dayanamamış ve gözlerim dolmuştu. Alparslan eğilip alnımdan öpmüştü. Ayağa kalkıp doktora baktı gülümseyerek "bir sonraki eminim ki kız olacaktır"

Doktor kalp atışlarını da bize dinletirken hayatımda duyduğum en güzel melodi olabilirdi.

Doktor gülümseyip peçete verirken karnımı temizleyip Alparslan yardımıyla ayağa kalktım.

Doktor tahlillerimi değerlerim inceliyordu.
"evet Lavinya hanım değerleriniz gayet iyi ama gebeliğin başında düşük tehlikesi geçirdiğiniz için çok dikkatli olmalısınız bunu her gelmenizde hatırlatmak zorundayım maalesef. Geri kalan her şey çok iyi ve yolunda"

Moralim düşük lafıyla bozmamaya çalıştım. Bebeğim iyiydi sağlıklıydı onu ne olursa olsun koruyacaktım.

Doktora teşekkür edip Alparslan ile ayrıldık.

Arabaya binip konağın yolunu tuttuk.

Alparslan karnımı okşarken "karımın ve oğlumun canı bir şey çekiyor mu istesinler benden yapayım"

Gülerek "ımm bi düşeneyim ay şey yani düşünelim"

Alparslan kahkaha atarken "tamam düşün sen ay siz düşünün koca ay pardon baba yapsın"

Gözlerimi kısarak baktım "hep dalga geç benle istemiyoruz bişey"

Yanağımdan makas alırken "hadi hadi nereye gidelim"

Amcamın EmanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin