Öncelikle selamunaleykum.
Tam şu an, yapmamam gereken bir şeyi yaparak bu duyuruyu yayınlıyorum. İnsan biraz da böyledir, yapılması gerekenler kenarda birikmişken kaçışı bekleyebilecek işlere olur. İkinci kitabı bekleyebilecek iş olarak gördüğümden değil ama,, varmak için önce yolu doğrultmanız gerekir.
Âmâ, bir 2017 yazında sınırlı bilgi ve çokça muhabbet ile yazılmaya başlandı. Kurgunun ilk hali ile şimdiki hali arasında dağlar kadar fark var ancak bu beni rahatsız eden bir şey değil. İnsanın yaş aldıkça bakış açısı da değişiyor. Öğrendikçe hem bilgisi hem muhabbeti artıyor.
Çoğu zaman birebir haberlerde okuduğum olayları kurgulaştırdım. Bazen hayal gücüme bıraktım. Garip bir şekilde yazdığım şeyler sonradan haberlerde veya sosyal medyada karşıma çıktı. Tüm güzellikleri Rabbim'den biliyorum.
Duyurmak istediğim bir zulüm vardı ve yapabileceğim en iyi şey sanırım buydu.
Şeyh Cerrah Mahallesi bu kadar gündemde değilken beş yıl önce burada bir bilinç oluşturma gayesiyle Hanady teyze ve Rami amcaya yer verdim. İsimler değiştirildi ancak hikayeleri hatta söyledikleri cümleler bir videodan alındı.
Bazı özel sebeplerden dolayı final olması 2021 yılına kadar uzadı ve bazı bölümlere gereken itina gösterilemedi. Ancak siz her şeye rağmen sabırla beklediniz ve yüzlerce defa Allah razı olsun dediniz.
İşe yaradığımı hissetmek güzel.
Mizanımızda misliyle görebilmek nasip olur inşallah.
Tüm destekleriniz için teşekkür ederim. Yüzlerce kişinin yazdıklarımı okuması hâlâ garip geliyor. Şöyle sizi karşımda hayal ediyorum da,, Aman Allah'ım :'))
Bitirip dönüp dönüp okuyanları görüyorum, herhangi bir bölümün paragraf aralarına bırakılan yorumları da. Bu duyuru onlar özelinde tüm okuyucularım için. <3
Başlıkta da yazdığı gibi, bu bir veda değildi. Bunun bir veda olmadığını iki yıl önce söylemeyi umuyordum ama, bazen işler umduğunuz gibi gitmez.
Dostlar, ikinci kitaptan devam ediyoruz. Beni bu sefer de yalnız bırakmazsanız çok sevinirim. Hem satırlarda hem dualarınızda. Zor zamanlarım ettiğiniz dualarla kolaylaşır belki.
Vesselam 🌱
ŞİMDİ OKUDUĞUN
âmâ
EspiritualAyağa kalktım. "Kinci bir insan değilim ama senin söylediklerini unutamıyorum Enes." Sesim bir fısıltıdan farksızdı. Boğazım ağlamamı durdurma çabalarımın sonucu olarak düğüm düğümdü. Ruhumun neresine dokunursam dokunayım bir yaraya denk geliyordum...