Önceki bölümün sonunda belirtmem gerekirdi ama unutmuşum 😊
Pietro sonsuzlukta savaşında kaybolan, dünyanın silinen kısmında; onun yerine ise Bucky'i kalan kısımda kabul edelim. Bucky hala bizimle 💙~•~
5 yıl sonra
- Manhattan | 2023 -
•| Pleione Natasha Rogers |•
Steve Rogers arabasından indikten sonra okula doğru yürümeye başladı. Öğrenciler etrafında oynarken o büyük ve hızlı adımlarla binaya doğru giriş yaptı. Kızının sınıfına doğru yürüdüğünde onun koridorda tek başına durduğunu gördü. Pleione tek başına duvara yaslanmıştı ve karşısındaki duvara bakıyordu. Sıkıntılı bir nefes aldı ve kapıyı tıklatarak kızının sınıfına girdi Steve.
Komutla birlikte kapıyı araladı. Kızının öğretmeni Steve'i gördüğünde ayağa kalktı. "Bay Rogers, lütfen gelin."
"Merhaba." Dedi ve öğretmenle selamlaştı Steve. Sınıfta esmer ve aşırı kızgın görünen bir kadın vardı. Steve kadını haklı buldu ve mahcup bir şekilde gülümseyerek elini ona da uzattı ama kadın onun elini tutmadı. Onun yerine kollarını göğsünde bağladı.
"Bay Rogers geldiğiniz için çok teşekkür ederiz. Nasıl söze başlayacağımı bilmiyorum ama-"
"Ben biliyorum." Dedi kızgın kadın. "Sizi ilk ve son kez uyarıyorum, o vahşi kızınıza sahip çıkın."
"Lütfen ağzınızı toplayın, Pleione öyle bir kız değil." Diye araya girdi öğretmen Steve'den önce, çünkü Steve Rogers bir kadınla asla kaba bir şekilde konuşmazdı.
"Kızım hakkında düzgün konuşmanızı istiyorum." Diye sertçe konuştu Steve. "O daha beş yaşında bir çocuk, siz ise kaç yaşında bir kadınsınız."
"Kızınız sınırı aştı Bay Rogers, üzgünüm. Kızımı dövmüş, hem de fena halde. Siz nasıl bir babasınız da beş yaşındaki bir kız çocuğuna dövüşmeyi öğretiyorsunuz?"
"Bakın kızımı nasıl yetiştirdiğim sizi hiç ilgilendirmez. Pleione'un yaptığı davranışı onaylamıyorum ama durduk yere kavga edecek bir çocuk değil. Kızınız için de çok üzgünüm ve kızım adına da özür dilerim. Hem söylediğim gibi onlar daha küçücük birer çocuk. Eminim aralarındaki sorunu çözeceklerdir."
"Kızım kızınız tarafından dövüldü, anlıyor musunuz? Kızımın böyle bir çocukla aynı sınıfta kalmasını istemiyorum. Lütfen gerekli işlemleri yapın." Dedi kadın, son cümlesini onları izleyen siyahi öğretmene söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐋𝐄𝐆𝐀𝐂𝐘 • 𝐒𝐭𝐞𝐯𝐞 𝐑𝐨𝐠𝐞𝐫𝐬
FanfictionTony Stark ve Natasha Romanoff'un bu dünyaya bırakabilecekleri en büyük miras kızları Annabel'di. Bir Black Widow olarak yetişmiş, babasının mirası olan demir zırhı giydiğinde ise damarlarındaki tutku alevlenmişti.