| 8. Bölüm |

4.6K 336 177
                                    

•| Tony Stark |•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•| Tony Stark |•

- New York, Amerika | Nisan, 2010 -

"Altı ay içinde Antony Stark sayısız olağanüstü özelliğe sahip bir kılıç yarattı. Ancak o buna bir kalkan diyor ve arkasında saklanıp bizim ona güvenmemizi istiyor. Keşke içim rahat olsaydı Antony. Gerçekten isterdim. Ben de kapımı kilitlemeden evden çıkmak isterdim ama Kanada'da değiliz. Çok ciddi tehlikelerin olduğu bir dünyada yaşıyoruz ama Bay Stark bu tehditlerin farkında bile değil. Teşekkür ederim. Yaşasın Iron Man, yaşasın Amerika." Dedi ve yerine oturdu Justin Hummer. Alkışlar yükseldi.

"Ağzınıza sağlık Bay Hummer. Komite şimdi de hava kuvvetlerinden Yarbay James Rhodes'u davet etmek istiyor."

"Rhodey mi? Nasıl yani?" Dedi ve arkasına dönerek Rhodey'e baktı Tony. Ayağa kalktı ve dostuna ilerledi. "Naber dostum? Seni burada görmeyi hiç beklemiyordum."

"Dinle, oluruna bırak. Güven bana." Dedi Rhodey.

"Şey-" Dedi Tony.

"Kapa çeneni."

"Tamam sustum." Dedi Tony ve yerine oturdu.

"Önümde Yarbay Rhodes tarafından hazırlanmış Iron Man silahı adlı bir rapor bulunmakta. Sayın Yarbay kayıtlara geçmesi için raporunuzun 57. sayfasının dördüncü paragrafını okur musunuz?"

"Benden sadece raporumun seçilmiş bölümlerini mi okumamı istiyorsunuz?"

"Evet, öyle."

"Yanlış hatırlamıyorsam bugün buraya çok daha kapsamlı ve ayrıntılı bir ifade vermek üzere-"

"Haklısınız ama çok şey değişti bugün-"

"Umarım okuyacağım paragrafın sonuçları doğru yansıtmayacağının farkındasınızdır." Dedi Rhodey.

"Farkındayım Yarbay. Okuyun şunu." Dedi hakim.

"Öyle olsun." Dedi ve boğazını temizledi Rhodey. "Hükümetin hiçbir organına bağlı olarak faaliyet göstermediği için Iron Man ülkemizin ulusal güvenliği ve çıkarları adına tehlike arz etmektedir." Dedi ve üzgün olduğunu belli eder bir ifadeyle Tony'e baktı Rhodey. Tekrar senatöre döndü. "Ancak genel olarak Iron Man'in sağladığı yararlar olası zararları-"

"Tamam bu kadar yeter." Dedi ve Rhodey'in sözünü kesti.

"Çok meraklısı değilim ama kibarca sorarsanız savunma bakanı olabilirim." Dediğinde Tony salondan gülüşme sesleri yükseldi. "Yalnız mesai saatlerimi azaltın."

"İzin verirseniz ben raporunuzla ilgili bazı görüntüler sunmak istiyorum." Dedi Tony'nin dediğine kulak asmayarak senatör.

"Ama ben bu görüntülerin şu an için kamuya açmanın doğru olmadığını düşünüyorum." Dedi Rhodey.

𝐋𝐄𝐆𝐀𝐂𝐘 • 𝐒𝐭𝐞𝐯𝐞 𝐑𝐨𝐠𝐞𝐫𝐬 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin