| 11. Bölüm |

4.3K 380 185
                                    

•| Peter Parker |•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•| Peter Parker |•

- New York, Amerika -

"Patron, babanızdan bir çağrı var."

"Yanıtla Jarvis."

Kolundaki saati kaldırdı ve karşısındaki hologramdan babasına baktı Annabel. Peter da şaşkınlıkla patronu Tony Stark'a bakıyordu. Neden yeni tanıştığı bu kızla konuşuyordu ki?

"Vanilya Çiçeğim, neredesin?"

"Hava almaya çıkmıştım, eve dönüyorum baba."

"Baba mı?"

Annabel bıkkın bir nefes aldı ve kafasını arkaya çevirip Peter'a baktı. Peter'ın gözleri kocaman olmuştu. Tony de Annabel'in nereye baktığını anlamaya çalışıyordu. "Sen hala beni mi takip ediyorsun?"

"Annabel iyi misin, neler oluyor? O da kim?"

"Küçük bir baş belası." Dedi ve Peter'ı babasına gösterdi.

"Parker, senin kızımın yanında ne işin var?!"

"Sizin kızınız mı var efendim? Bana bir açıklama borçlusunuz!"

"Buna emin misin?" Diye sordu Annabel gülerek.

"Sana hiçbir şey borçlu değilim, evlat."

"Pekala, efendim. Şaşkınım sadece, üzgünüm. Ama bu-" dedi ve derin bir nefes aldı.

"O ne arıyor senin yanında Vanilya Çiçeğim?"

"Uzun hikaye, sonra anlatırım. Sen neredesin? Bir dakika, Quinjet mi o?"

"Evet, bu da uzun hikaye. Sokoviadayız."

"Sokovia mı?"

Kafasını salladı Tony. "Görev."

"Tüm ekip orada mı? Annem nerede?"

"Tüm ekip burada annen de jeti uçuruyor." Annabel şimdi anladı Steve'in neden gelmediğini. Belki de gerçekten unutmuştu, görev çıkmasa da gelmeyecekti.

"Sen iyi misin baba? Çok solgun gözüküyorsun."

"Değilim ama seni gördüğümde olacağım." Gülümsedi Annabel. "Ne zaman geleceksiniz?"

"Sanırım bir buçuk saat." Dedi ve başını kaşıdı Tony. "Aslında Annabel, senin bir yere gidip beni orada beklemeni istiyorum. Biz gelene kadar güvende olmalısın."

"Tamam, eve gidiyorum zaten. Bella Halam ve Robert beni bekliyor."

"Halanla konuştum ve bir jet gönderdim, onlar da geliyor. Zırh yanında mı?"

"MarkXLVI mı?"

"Evet tatlım, yanında mı?"

"Aslında." Dedi ve durdu Annabel. Babasının hediyesi olan zırh yanında değildi ama kendi geliştirdiği nanoteknoloji zırhı yanındaydı. Daha hiç test edilmemişti ama bu denemek için uygun bir zamandı, öyle değil mi? Tony gerçekten kızacaktı ama Annabel sonuçta onun kızıydı. Ona benzediği için kızına kızamazdı. "Evet yanımda."

𝐋𝐄𝐆𝐀𝐂𝐘 • 𝐒𝐭𝐞𝐯𝐞 𝐑𝐨𝐠𝐞𝐫𝐬 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin