•| Natasha Romanoff Stark |•
-Shield üssü, New York, Amerika | Mart, 2008-
"Fury onu kurtarmalıyız."
"Neden Romanoff, bunu neden yapayım?"
"Çünkü o..." Dedi ve sustu Natasha. O benim kocam diyemedi. Tony Stark, Afganistan'a silah satışı için gitmişti ama bir saat kadar önce The Ten Rings denen bir terör örgütü tarafından kaçırıldığı haberleri çıkmıştı. Natasha ne yapacağını bilememiş ve hemen Fury'e gelmişti. Ama o da onu kurtarmaya gidemeyeceklerini söylüyordu.
"Dinliyorum Romanoff." Dedi Fury kadının sessiz kalmasını alaya alarak.
"O bir Amerikalı." Dedi Natasha aklına gelen ilk sebebi söyleyerek.
"Ve sen de bir Rus'sun." Dedi Fury sert bakışlarını Natasha'ya göndererek. Bu kızı ilk kez böyle görüyordu. Bunun altında yatan başka şeyler olduğunu hissetti.
"Üstelik Shield için çok önemli biri. Silahlarımızı ondan temin ediyoruz." Dedi Natasha onun dediğini unursamayarak.
"Bırak da onunla hükümet ilgilensin."
"Nick-"
"Ona aşık olduğunu düşünmeye başlayacağım Natasha."
"Saçmalama."
"Saçmalayan sensin! Bizim işimiz süper kahramancılık oynamak değil! Öyle her istediğin adamı kurtaramam!"
Natasha sinirle elini kızıl saçlarına daldırdı. Canı acımıştı ama bunu umursamadı. Kalbi daha çok acıyordu. Sevdiği adam şu an kim bilir nelerle uğraşıyordu? İyi miydi? Ona zarar vermişler miydi? Yaşıyor muydu? Kalbinin sıkıştığını hissetti kadın.
Annabel'e ne diyecekti?
"Şimdi işinin başına dönmeni rica etmek zorundayım."
Natasha dişlerini sıktı ve odadan sinirle çıktı. Kapıyı çarpmayı da ihmal etmemişti. Bütün bakışlar ona döndüğünde kimseyi umursamadan çıkışa doğru ilerledi.
"Ajan Romanoff, ilgilenmeniz gereken bir durum var." Elini kaldırıp Coulson'ı durdurdu. "Bugün çalışmayacağım."
"Ama-"
"Beni duydun Coulson."
"Pekala, ne zaman bakabilirsiniz?"
Natasha içinden Tony döndüğünde diye geçirdi. Üzerindeki onlarca bakışa aldırmadan hızlı ve büyük adımlarla üsten çıktı. Berbat göründüğüne emindi. Arabasına binip eve doğru sürmeye başladı Natasha. Aklında dönüp duran onlarca soru vardı.
Sevdiği adamı nasıl kurtaracaktı?
O iyi miydi?
Yaşıyor muydu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐋𝐄𝐆𝐀𝐂𝐘 • 𝐒𝐭𝐞𝐯𝐞 𝐑𝐨𝐠𝐞𝐫𝐬
FanfictionTony Stark ve Natasha Romanoff'un bu dünyaya bırakabilecekleri en büyük miras kızları Annabel'di. Bir Black Widow olarak yetişmiş, babasının mirası olan demir zırhı giydiğinde ise damarlarındaki tutku alevlenmişti.