-35- This wasn't in your perfect plan.

116 13 6
                                    

Když jsem se vzbudila a konečně mi přestalo dunět v hlavě po té strašné kocovině a také po té hádce, smrákalo se. Nesnáším hádky, hluboce je nesnáším. Zvednu se z vyhřáté postele a jenom ve spodním prádle a dlouhém tričku mám v plánu se vydat pro něco drobného k jídlu. Na stole mě zarazí složený papír na němž je naškrábané mé jméno černou propiskou. Seberu ho ze stolu a během cesty po schodech dolů ho rozložím, abych si mohla přečíst jeho obsah. V jedné ruce držím  dopis a druhou si z ošatky vyndávám jablko. Začtu se do textu.

 Naše milá El,

musím se vrátit k psaní dopisů, jako to bývalo běžné za mého mládí, bohužel okolnosti mi nedovolují sdělit ti to osobně nebo napsat ti to emailem či do zprávy. Jedině takhle si můžeme být jistí, že se nikdo nic nedozví. 

Máme plán. Plán, ve kterém hraješ jednu z nejhlavnějších rolí, je nebezpečný a nikdo z nás ti nemůže zaručit, že je 100% a že se ti nic nestane. 

Jak jsem dneska říkal, HYDRA ukradla tvou složku a Clint s Buckym mi sdělili, že to není poprvé, co o tebe projevili zájem.  Došlo nám, že nejprve tě chtěli pouze kvůli tvému výcviku, avšak poté co ukradli informace o tobě, už i oni vědí, že ovládáš čtyři základní elementy a tak jsi pro ně cenným spojencem. Řeknu ti můj plán, ostatně tuším, že s ním budeš souhlasit, jiná možnost na zničení HYDRY už není. Alespoň tedy podle Tonyho odhadu. (Bůh doufej, že má sakra dobrý odhad, jinak šíleně riskujeme.)

HYDRU nezničíme zvenku. Jak už se dřív říkalo- studenta učitel změnit nemůže, student se musí chtít změnit sám neboli změnit se zevnitř, ze svého nitra a svého popudu. HYDRA musí být zničena zevnitř. A ne. Není tím myšleno, že si to tam nakráčíme s trhavinou a odpálíme to tam. Musíme je rozvrátit zevnitř. Poštvat je proti sobě, hatit jim plány a donutit si je myslet, že to udělal někdo z nich. A jak to uděláme? Ty jsi klíč.

Od začátku jdou po tobě, a to využijeme v náš prospěch. Navíc, ačkoliv to bude znít ode mě poněkud hnusně, jsi nám pomohla tím, že si nám řekla o svých schopnostech, což jsme nevěděli. I tohle nám velmi pomůže. My budeme hrát zklamané, zmatené, budeme přemýšlet, jak naložit s informací, uvažovat, jestli jsi nebezpečná nebo ne. Budeme to probírat nahlas. Další věc, co nám nesmírně pomůže je i tvůj aktuální stav, vím, že jste se s Clintem chytli. Moc mě to mrzí, neměl právo ti říkat takové věci, ale jeho povaha je často nevyzpytatelná. HYDRA nás odposlouchává a ví, že jsi zlomená uvnitř. Přijdou si pro tebe a abychom jim to ulehčili, zkus strávit večer o samotě. Někam si vyjdi, trénuj nebo si prostě zalez někam, kde tě snadno najdou a vyzvednou.

Až budeš v HYDŘE najdi způsob, jak nám předávat informace a poštvi je. Dělej jim ze života peklo, sbírej informace a rozvracej je zevnitř. 

Znič to, co jsem napsal a uroň slzu, jakože je to od Clinta, který, abych se přiznal, ti tento papír i donesl, zatímco si spala. Donuť je uvěřit, že tě to dostalo. 

Ani po tom všem, co si nám řekla, o tobě nepochybujeme a víme, že si měla důvod nám to dříve neříct. Věříme ti.

Běžně bych nad tím kývla hlavou, že je to fakt hezký, že mi věří a že ten plán vypadá celkem úspěšně. Teď jsem měla z úkol vyprodukovat slzy. Bože. Stále nenakousnuté jablko odhodím někam na kuchyňskou linku, přičemž se hned o linku opřu rukama. Při pomyšlení na zabité velryby a osiřelá štěňátka se slzy brzy dostaví a stékají mi po tváři. Občas tuhle práci opravdu nesnáším. Ušklíbnutí  potlačím na poslední chvíli, to ty slzy už asi věrohodně nevypadaly. 

Who are you?{ff Avengers} *KOREKCE*Kde žijí příběhy. Začni objevovat