,,Ze střední školy Eleanor Rooseveltové bylo zajato kolem 120 studentů Hydrou. Jediné štěstí je, že je chytila pouze malá skupina. Bude jim nějakou dobu trvat než se spojí s centrálou Hydry, o které nevíme, kde sídlí ani kdo v ní je. Zaletíte na místo, kde je drží, zachráníte je a zase dopravíte do New Yorku."
,,A kam poletíme?" zeptala jsem se zvídavě. Řekl všechno možné,ale jenom ne to, kam se vydáme.
,,Souřadnice zašleme do quinjetu, agent Barton je jistě schopný a bude quinjet na tyto souřadnice navigovat."
Steve se zvedl první a začal přidělovat úkoly. Ty přineseš tohle, ty tamto. Já s Clintem jsme si měli jít připravit svoje věci a poté si jít připravit quinjet, zadat souřadnice a nastartovat ho.
,,Agentko Thompson, ještě na slovíčko" , zavolal si mě Fury. Omluvně jsem se na Clinta podívala, načež si šla stoupnout k mému oblíbenému příbuznému.
,,Chodila si tam do prváku, že ano? Nechci tě stresovat,ale máš tam kamaráda"
,,Nemám kamarády," Nick mě zpražil udiveným pohledem. ,,tedy alespoň z té školy"
,,Nebyl ti náhodou blízký Alex Harrison?"
,,Byl, ale vždyť už musí být dávno venku z té školy, ne? Vždyť je jenom o pár měsíců mladší než já."
,,Několikrát opakoval ročník," uvedl mne do děje Nick. Aha.Super.
,,On tam je taky?"
,,Ano," potvrdil.
(...)
O 35 minut později jsme vzlétli z hangáru 5. Uvelebila jsem se na sedačce pro pilota. Vedle mě seděl Clint a domlouvali jsme se, co budeme dělat až přistaneme.
,,Jarvisi, sken oblasti," vyžádal Tony. Vzhlédla jsem od pilotování na Tonyho.
,,Clinte, quinjet na autopilota a pojďte se s El na něco podívat," zavolal nás Bucky.
El je moje přezdívka. Odvodili to od začátečního písmena mého jména.
,,Tady vidíte celou budovu, kde je drží. Cely budou s největší pravděpodobností podzemí, nevíme to jistě. První půjdou Bucky s El. Clinte,Wando, Kapitáne vy budete čekat na signál. Hezky to tam vyřídíme, naložíme je a hurá domů na oslavu," vysvětlil Stark.
,,Co máme pak s ..." načal Bucky, bohužel myšlenku nedokončil.
,,Jednooký velitel pošle záchranné moduly. S El tam natlačíte děcka a pak se o tu skupinku z Hydry postaráme.Někdo něco ? " odpověděl hned.
,,Ne a mimochodem to jednooký od tebe bylo hnusný," poznamenala jsem naoko naštvaně.
,,Omlouvat se nebudu," doplnil. Sken oblasti zmizel zrovna tak jako se objevil.
Spořádaně jsme se každý vrátili ke své původní práci.
,,Co ti chtěl Fury?" ozvalo se za mnou.
,,Bucky, jestli budeš pořád tak zvědavý, nic neřeknu" otočila jsem se na něj a vyplázla na něj jazyk.
Clint se na mě podíval s nadzvednutím obočím.
,,Oboum, " opravila jsem se, jakmile jsem zahlédla Clintův pohled ve stylu Já taky poslouchám.
Pár minut jsem jen mlčky seděla a pohledem skenovala řízení.
,, Jeden z těch, které zajali, je můj kamarád. Alex se jmenuje. Pomáhal mi se školou a s rodiči, protože jak jsem předtím studovala v Louisianě a se najednou stěhovala..Nikoho jsem tady v NY neznala. On se mě ujal, stali jsme se nejlepšími kamarády. Dlužím mu záchranu, Myslela jsem si, že školu už vyšel. Fury mě vyvedl z omylu. Prý opakoval několikrát ročník," vyprávěla jsem.
Clint se usmál a i přes řízení mě pohladil po ruce. ,, Zachráníš ho"
,,Pardon, že vás ruším. Řízení nech plně na Clintovi Lucy. Pojď si pro padák. Skáčeš první." Znenadání se za mnou objevil Steve i s batohem, v němž se měl podle všeho nacházet padák. Připevnila jsem si ho pořádně na záda. Zrovna jsem si přepínala přezku přes břicho, když v tom na mě opět Steve promluvil.
,,Nemachruj, jo? K něčemu nám jsi, když jsi živá," objal mě.
,, Machrovat budu stejně, jsem už prostě taková," šeptla jsem směrem k Tonymu, který zvedl palec.
Odtáhla jsem se z objetí, stoupla si zády ke dveřím, které se zrovna otevíraly. Těsně před tím než jsem pozadu vyskočila ven , jsem zakřičela ,,Pomoc, já asi spadnuu!" a se smíchem vyskočila.
*Korekce 29.3.2020*
ČTEŠ
Who are you?{ff Avengers} *KOREKCE*
FanfictionPříběh se v současné době opravuje, postupně přidávám opravené kapitoly, aby nedošlo k pomatení děje. Druhý díl už mám také napsaný, zveřejním až po opravení tohoto dílu. :) ,, Je to moc mi líto, ale bude vám beze mne lépe, Bucky." ,,Jak to můžeš ř...