-9- Miss me?

1.2K 79 1
                                    

El

Moje víčka ztěžkla a já se musela přemoci, abych je vůbec otevřela. Oslepilo mě světlo ze zářivek.

Počkat, proč ležím na nemocničním lůžku? Strhla jsem ze sebe dýchací masku a hadičky,skrz které jsem byla připojená na různé kapačky. Odkryla jsem se,abych obhlédla škody na mém těle. Pomalu jsem se vyhojila, stehno už bylo zcela zahojené, hrudník ještě zcela ne soudě dle obvazu prosáklého krví. Bosá jsem si stoupla na zem, zavrávorala a chytila se nejbližší věci, abych se udržela na nohou. Kde jsou všichni? Mým prvním malým cílem byly dveře. Člověk si po dlouhém umělém spánku musí dávat pouze malé cíle, aby měl šanci je splnit. Dveře se samy otevřely a já se pomocí přidržování se zdi dostávala dále a dále. Z obývacího pokoje se ozývaly hlasy, rozhodla jsem se dobelhat až dovnitř, kde všichni seděli na sedačce a o něčem konverzovali.  

,,Ahoj," pozdravila jsem všechny přítomné tichým hláskem.  Všichni se jako na povel otočili a otevřeli pusu. Kde je ale Bucky?

,,Někdo za tebou přijel," pousmál se Steve. Zpoza zad se mu vyřítila Natasha.

Přešla ke mně a objala mě. ,,Neděs mě, prosím, " řekla mi, když mě pustila. 

,,Já tě neděsím," bránila jsem se, ale někdo mi podkosil nohy a já letěla k zemi. „Panebože," křikla jsem v domnění, že mě čeká tvrdý pád, ale nestalo se tak. Můj nejlepší parťák mě svíral v náručí jako nějakou princeznu. „Nemáš se namáhat, bohužel jsem si neuvědomil, že ses probrala, usnul jsem." Ostatní se kolem nás smáli.

„Díky," naznačila jsem rty a vtiskla mu lehkou pusu na tvář, zatímco mě pokládal na šedou pohodlnou sedačku. Wan mě okamžitě přikrývala dekou a tvář Helen oznamující Avengers, že jsem zmizela a její výraz, když mě viděla, že neležím na lůžku, ale sedím si v klidu na sedačce , si budu pamatovat ještě hodně dlouho. Běsnila, nemohla jsem ji to brát za zlé.

(...)

Na svůj pomyslný seznam,  proč nemám ráda Avengers si připisuji první bod.

Bod 1 -Nechápu proč veškerý svůj volný čas musím trávit zavřená v Avengers Toweru a zvláště, když je venku hezky a už jsem se vyhojila. Tedy skoro, ale z většiny ano! 

Cpoucí popcornem a zmrzlinou zároveň se podívám na egoistu vedle sebe, který mi už nějakou tu hodinu dělá společnost a koukáme společně na Rychle a zběsile. V napínavých chvílích skoro nedýchá a já si začínám říkat, jestli je tohle opravdový Iron Man.

Což mi připomíná... Bod 2  - Rozhodli se, že přes den mi bude někdo z nich dělat společnost, aby mě nenapadla nějaká kravina typu,budu citovat Buckyho,  „Abys nešla cvičit, bojovat, trénovat nebo na misi."

Dveře se za doprovodu hlasité rány rozrazí  a nich se objevuje Steve. Ajej veškerá zábava je u konce. ,,Přebírám hlídku," ohlásí Tonymu jako by se nechumelilo. Ten na něj nereaguje.

Bod 3 -Kdyby u mě byl celý den jeden člověk, nestěžovala bych si. Ale oni moje hlídání pojali jako hlídání a předávání kusu masa.Za dnešek se tu vystřídali už jenom tři lidi. Clint, Tony a teď Steve.

,,Vypal, " houkla jsem na něj z gauče a hodila po něm polštář, co jsem měla po pravé ruce.

,,Koukáme na film," dokončím, přičemž i vysloužím pobavený výraz od Tonyho.

,,Kdybych nevěděl čí dcera jsi, tak bych tipoval, že tvůj táta je Stark.  Máte totiž naprosto stejný kecy," zamračil se Steve.

,,Co? Nikdy?" vyprskli jsme s Tonym najednou oba  smíchy.

,,To teda vidím,  hotový dvojčata," vyhodil ho Steve. Doslova.

,,A proč si ho vyhodil?" zeptala  jsem na Steva.

Bod 4 - Každý si pod hlídáním mé osoby představuje něco jiného. Jenomže mě nejvíc vyhovuje Tonyho styl hlídání. Dobrý jídlo, dobrý pití, film a ironické narážky.Což se ostatním příčí. A tak se snaží eliminovat Tonyho hlídání na minimum. Pche.

,,Lenivíš ," zanadával si Steve asi pro sebe. Ať to bylo určeno komukoliv, já to nebyla ani zdaleka,ale i přesto jsem odpověděla.

„Nemám tu co dělat. Navíc Nat už odjela a pokud vím, mám zakázanou jakoukoliv fyzickou či namáhavou aktivitu, která by mi podle vašich slov ještě více ublížila. Takže Sherlocku. Co mám podle tebe jako asi dělat," odfrkla jsem si.

.,,Pro začátek můžeš třeba  vstát, " sebral mi deku společně se zmrzlinou. 

Bod 5  Nepřípustné. Ohavné. Nelidské. Strašné. Jak to mohl udělat? Neřeknu nic na to, že mi vzal deku. Ale on překročil všechny meze. On mi vzal zmrzlinu!




Who are you?{ff Avengers} *KOREKCE*Kde žijí příběhy. Začni objevovat