,,Občas mě tak napadá," zamyslel se Bucky nahlas do vysílačky, když už se mu konečně začal otevírat padák.
,, Co?"
,,Třeba jestli máš vůbec ráda svůj život." Doplnil a mně tím připomněl, že si mám otevřít padák,abych se za chvíli nerozplácla dole na zemi.
Padala jsem ještě chvíli, ale pak jsem konečně zatáhla za šnůrku vedoucí bůhví odkud a padák se rozevřel.
,,Lucy? Slyšíme se?" ozvalo se ze sluchátka.
,,Nicku! Konečně jsi se ozval," vydechla jsem.
,,Řekněte až budete mít, jak říká Stark-děcka, dejte vědět a já pošlu moduly. Helikarier se vznáší nad vám v krycím módu."
,,Jasně, dám vědět. Brzo budu na příjmu.Zatím," ukončila jsem rozhovor.
,,Přistáváme," slyšela jsem Buckyho a podívala se na zem. 2 metry do přistání. Hladké přistání bylo opravdu hladkým přistáním. Shodili jsme ze sebe batohy, zmuchlali látku padáku a tohle všechno jsme schovali do keře vedle zadních dveří.
,, Clinte? Jsme na zemi. Máme jít těmi dveřmi?" zeptala jsem se potichu.
,, Nevím ,nevím. Za těma dveřma je hlídka o 5 mužích. Navrhl bych ti,abys šla předem,ale tam je lidí ještě víc, " varoval mě.
,,Takže co navrhuješ?" K naší debatě se přidal i Bucky vedle mě. Dloubla jsem do něho loktem.
,, Nechoďte tam. Tony se o to postará, zlikviduje je a pak teprve půjdete" Moc jsem Clinta nevnímala,hlavně proto, že jsem se pokoušela vykopnout dveře.
,,Hlavně se nepokoušejte dostat dovnitř, páč jinak by..." Silně jsem naposledy kopla do rozmlácených dveří, ty se rozpadly na tři části. Mohla jsem v klidu projít, aniž by mi něco bránilo. Přede mnou sedělo u stolu na židlích z beden od piva pět mužů. Vypadali dost opile,což mi práci dost ulehčilo.
Zatímco já se prala s opilcema, Bucky si povídal s Clintem a ani nepostřehl, že jsem ty dveře prokopla, zbavila se chlapů a začala hledat cely.
,,Bucky!" zavrčela jsem od stolu s pohozenými plechovkami od piva. Nereagoval, stále něco řešil a měl skoro ženský postoj. Chyběla mu už jenom sukně a růžová barva všude.
,,Bucky?!" zkusila jsem to znova akorát trochu hlasitěji. Nic. Jako bych neexistovala.
,,Jamesi Buchanane Barnesi přestaň konečně konverzovat s Clintonem Francisem Bartonem!" štěkla jsem. Oba slyší na své celé jméno. Nesnáší, když jim někdo takhle říká.
,, Nechceš mi doufám říct, že šla dovnitř?" zeptal se Clint v quinjetu nad budovou skrz vysílačku Buckyho.
,,Slyším tě, mám vysílačku na stejným kanále." odsekla jsem.
,,Jdu nahoru, ty jdi dolů. " řekl Bucky.
,,Clinte, jak to vypadá s hlídkou dole?" zeptala jsem se.
,,El, dole jsou dva lidi. Stejně si dej bacha.Kvůli mně. Prosím," zaprosil. Jde mu říct ne?
,,Dám. Slibuju." Já se rozeběhla ze schodů dolů, zatímco Bucky nahoru.
Tahle mise bude ještě zajímavá.
*Korekce 29.3.2020*
ČTEŠ
Who are you?{ff Avengers} *KOREKCE*
FanfictionPříběh se v současné době opravuje, postupně přidávám opravené kapitoly, aby nedošlo k pomatení děje. Druhý díl už mám také napsaný, zveřejním až po opravení tohoto dílu. :) ,, Je to moc mi líto, ale bude vám beze mne lépe, Bucky." ,,Jak to můžeš ř...