❦Valentín napi különkiadás❦

392 17 0
                                    

FIGYELEM
A résznek nincs semmi köze a könyv folyamához.
Vagyis ami a részben történik, nem befolyásolja a részek haladását.
Jó olvasást.

❦❦❦

-Miya-chaaaaan

-Hm?-nézett Miyako a nyakába ugró vörös hajú lányra.

-Segítsss nem tudok választaniiii

-Heh?

-Onegaiiii

Megjegyzés:
Japánul az "Onegaishimasu", "kérlek" vagy "kérlek szépen"-t jelent.

-Miben?

-Nem tudokcsomagolást választaniii...

-......

-???

-Komolyan..? Mégis mik között ragadtál le?

-Hát...

-Mutasd...

Liliom mosolyogva fogta meg Miyako kezét, majd elteleportált.

-Ezek között...-mutatott a vörös hajú lány egy fehér, szív alakú dobozra aminek a tetején egy egyszerű pirossas szallaggal egy ajándék csomaghoz hasonló díszítés volt, majd egy másik fehér, szintén szív alakú dobozra mutatott. A másik doboz teljesen fehr bolt, semmi szallag vagy minta nem volt rajta, de hozzá volt írva, hogy "Saját dezignolás engedlyezett"

-Ez..-mutatott Miyako a második dobozra.-Biztos vagyok benne, hogy jobbat össze hoznál mint a kész dobozka.

-Arigatou~

Miyako elmosolyodott, majd ő is körbe nézett. Szemei megakadtak, egy fekete, szív alakú, kék szallaggal mintázott dobozon. A zöld szemű lány mosolyogva vette magához a dobozkát.

-Hm?-nézett a vörös hajú, Miyako felé, majd elmosolyodott. Jól tudta, hogy a fekete hajú lány kinek nézi az ajándkot, de nem akart bele szólni. Tudta, hogy Touya ugyanúgy ezen a napon aggódik, ahogy ők is, hisz a fiú először próbálkozik valentín napra készülni valamivel.-Remélem boldoggá teszitek egymást.

❦❦❦

-Ó, hogy rohadnál meg!-csattant fel a kék szemű fiú ahogy az ajándékot próbálta elkszíteni.-Nem igaz, hogy ez a szar fog kifogni rajtam, bassza meg...

Dabi morgolódva folytatta a valentín napi ajándék készítését, amit szerelmének szánt. Tudta, hogy a lány bárminek örülne ha ő adná, mégis szeretett volna valami különlegeset adni neki, ami boldoggá tenné, zöld szemű szerelmét.

-Nem hiszem el.....-húzta össze szemeit Touya, amiért az az egy, apró kis masni valahogy folyton kifogott rajta.. vagy elmozdult, vagy nem sikerült jól meghúzni, és így tovább.-Rohadék..

❦❦❦

Katsuki nagy nehezen félre rakta a tálcát, majd a kanapn tévét néző szüleire nézett.

-OI, BANYA, ÖREGEMBER! MI AZ ISTEN NYILÁBA RAKJAM EZT A NYOMORULTAT?

-HALLGASS KÖLYÖK! TALÁLD FEL MÁR MAGAD. NEM MI ADJUK!!

-Mitsuki... nyugalom..-próbálta Masaru nyugtatni a felesgét aki idegesen nézte, ideges fiukat.

-DEHOGY NYUGSZOM MEG! MI AZ, HOGY MÉG AZT IS A SZÁJÁBA KELL RÁGNI HOGY MIBE TEGYE?!?

-Mitsuki drágám.... hagyjad..

-MINDEGY! MEGOLDOM MAGAM!

-TCH.

𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)Where stories live. Discover now