✞59.rész✞

123 9 0
                                    

-Szóval nem tudom.... mit kellene mondanom vagy tennem..-sóhajtott a kék szemű, sebhelyes fiú.

-Ugyan..-húzta mosolyra ajkait a fiatal lány.

-Ne húzd az agyam...-morogta az orra alatt Dabi.

-De tudod, hogy imádok az idegeiddel játszani.

-Már szokásod?

-Hagyomáány..

-Persze, persze....

-Na de..

-Hm?-nézett a lányra türelmetlenül Dabi, majd az őt megölelő lányra nézett.

A kék szemű próbálta szemeivel a folyton izgelődő-mozgolódó lány minden mozdulatát szemmel tartani, de bele szédült a dologba, így feladta az egészet.

-Fejezd már be mert elverlek.-lengette meg kezét a csukjás fiú.

-Haii, haii... ha ennyi idő elteltével egyszer sem emeltél kezet rám, most sem fogsz...

-Hmpf...

-Touya-nii..-mosolyodott el a vörös hajú lány majd megölelte a fiút, aki sóhajtva viszonozta az ölelést.

-Rossz a színjátékom?

-Borzalmas!-nevette el magát a lány-Túl jól ismerlek.

A rövid beszélgetés után, mindketten elindultak vissza a szobájukba. Hamar teltek a napok. Liliom elment megnézni, hogyan halad a táncosok próbája, mikor egy ismerős kislányt vett észre.

-ERI!-csattant fel a lány majd oda sietve megölelte a kislányt.

-Ne-san..?

-Szóval szerettem volna körbevezetni Eri-chant a U.A. ben.-mondta Mirio.-Midoriya-kun, velünk tartasz?

-Igen!

-Hé, tánccsapat! Beszélnünk kell a...-szólt ki Kirishima az ajtónál állva, majd észre vette a kislányt-Eri-chan!-szaladt oda a vörös-Szia! Bár.. engem nem is ismersz, ugye?

-Akkor miért nem tartunk egy kis szünetet?-vetette fel az ötletet Mina.-Tea szünet!

Még egy teljes hónap hátra volt a Fesztiválig, de mindenki lázban égett. Szorgosan készültek a Fesztivál napjára. Liliomnak persze eszében sem volt elengedni a kis Eri kezét, hisz nagyon imádnivalónak tartotta a kislányt és nagyon szeretett rá vigyázni is.

-Bocsánat!-szólalt meg Tetsutetsu, mikor majdnem elgázolta a kis csapatot egy kellékkel Awase és a saját kezében.-Oh, Midoriya-kun az A osztálybol?

-Nocsak, nocsak, nocsak!-lépett ki Tetsutetsu és Awase mögül Neito.-Össze-vissza ténferegsz, tán nincs semmi dolgod?

-Eri-chan, jól vagy?-nézett az említettre Izuku.

-Azt hittem, hogy a zuhanó néni az..-szólalt meg a piros szemű kislány.

-Zuhanó néni?-gondolkozott el Izuku-Á, Ryuukyuu-ra gondolsz.

-Hékás, hékás! Te most frankón, levegőnek nézel? Úgy hallom, az A osztály valami élő koncerttel lép fel. Frankón? Tisztázzuk, hogy ezúttal a B osztály előadása sokkal faszányosabb lesz a tiéteknél! "Rómeó és Júlia és az azkabani fogoly: A király visszatér." Egy általunk megírt, teljesen egyedi darab! Egy szuper látványos fantasy színdarab! Azt ajánlom készüljetek... zsebkendővel, hogy letöröljétek a könnyeiteket, mikor lesöprünk titeket a színpadról!

-Nos.. remélem nem te leszel rómeó. Az teljesen elbaszná a drága darabodat!-jegyezte meg kissé idegesen a vörös hajú lány.

Ekkor Awase egy határozott és jól irányzott mozdulattal leütötte Monomát, a kezébe kapott fadarabbal, miközben Izuku hitetlenkedve nézte a vörös hajú lányt, befogva Eri füleit.

-Erre még vissza térünk, kisasszony..-jegyezte meg Izuku.

A lány elnevette magát, majd elmosolyodott.

-Arigatou, Awase.-mosolygott a lány.

-Elnézést kérek érte. Kendo nincs itt, úgyhogy nincs aki leállítsa.

-Szóval ha nincs ott a barátnője, elszabadul?

-Olyasmi.

Végül mindenki a maga útjára ment. A Yaga lány sikeresen össze futott az egyik hőssel, aki éppen az étkező felé tartott.

-Oh, Kayama-san! Hogy van?

-Jól, köszönöm. De ne magázz.

-Hai.

-Esetleg te nem vagy éhes? Jöhetnél te is enni.

-Nem, de köszönöm. Még vissza kell mennem a próbára.

-Hát, ahogy gondolod. Akkor majd később beszélünk, szia!-ment tovább a hős.

A lány elmosolyodott, majd a telefonjára nézett ahol egy üzenet villant fel. "Köszönöm a tegnapit."

-Baka..-mosolyodott el a lány-Csak mondd ki.

A vörös hajú lány elindult vissza a próbára ahol javában állt a bál. Denki épp Katsuki elől futott, aki a gitárral kergette a pikachut, miközben Kyoka a fejét fogva motyogott az orra alatt. A lány elmosolyodott, majd a hozzá szaladó Erire nézett, ahogy a többiek is, így abba hagyva a műsort, Erivel kezdtek foglalkozni. Liliom meglepődött, hogy Katsuki és a kislány milyen jól kijöttek, de az semmi volt ahhoz ami ezek után történt.

-Nee-chan! Nee-chan!!-szaladt oda Eri a lányhoz majd oda húzta őt Katsukihoz, akinek hajábanegy csillogó korona, arcán pedig rajzok és matricák díszelegtek.

-Eri... ez a te műved?-fogta vissza a nevetést a vörös hajú.

-Hai!-mondta büszkén a kislány.

A lánynál szakadt a cérna és kuncogni kezdett, amit persze Bakugo nem nézett jó szemmel.

-Na ezért most elpicsázlak..-indult a lány felé majd kapta is el a vörös hajút.

-Nem!-csattant fel Eri.

-De!-húzta közel magához a lányt Katsuki.

-Neeem!

-De.

-Nem!

-De, de.

A veszekedés addig folytatódott, hogy Eri kuncogva tört ki magábol, ám ez abba is maradt, mikor Katsuki gyengén a lány fenekére csapott.

-Nem!!





















5 ⭐ és jön a 60.rész

Addig is....

PLUS ULTRA❣️❣️❣️

𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)Where stories live. Discover now