💚13.rész💚

467 34 0
                                    

-Íme a 2. versenyszám... Gyötör már titeket a kíváncsiság? Mi következik? Mindjárt kiderül. Nem is csigázlak tovább. Nézzétek.

"Lovas Párbaj."

-Máris elmagyarázom. A csapatok legalább 2, legfeljebb 4 tagból állhatnak. Ti választhatjátok ki a társaitokat. Alapvetően ugyanazok a szabájok, mint a hagyományos játékban. Az egyetlen különbség az, hogy.. a selejtezőn elért helyezésetek alapján, mindenki kap egy pontszámot. A rangsor aljától kezve, 5 pontonkent növekszik az értéketek. A 42. , 5 pontot ér, a 41. , 10 pontot.. és így tovább. Végül pedig a két első helyezettünk értéke, fejenként, 10 millió pont.

-Vagyis... céltáblákat csináltak belőlünk..-sóhajtott a lány.-Remek.... ez volt minden vágyam..

-Bizony. A legtalpraesettebb nyeri meg a játékot, és megfordíthatja az állást. A csúcson lévőknek a legnehezebb a dolguk. Ezt nap mint nap, megtapasztalhatjátok, itt a U.A.-ben. Ez maga a Plus Ultra.

-Izu...-lépett a fiúhoz a lány.-Lehet célkereszt van a fejünkön... de ez csak még egy ok arra, hogy mindent bele adjunk. Szóval szedd össze magad. Elvégre hősnek készülsz!

-Jólvan. Lássuk a szabájokat! A játék összessen 15 percig tart! A csapat össz pontszámát, a játékosok pontjai határozzák meg. A játékosok pontszámjai a pántokon láthatóak. A megszerzett pántokat a nyakatok köré kell tenni. Minném több van nálatok, annál nehezebb kezelni őket. És a legfontosabb... ha elveszik a pántotokat, vagy felbomlik a csapatotok, akkor sem estek ki a játékból. A játék során, korlátlanul használhatjátok a képességeiteket. De vannak szabájok. Aki szándékosan sérülést okoz másoknak, piros lapot és kizárást kap.

-Tch..

-15 percet kaptok felkészülni. Kezdődhet a csapat összeállítás.

A lány csendben nézett a szőkét körül álló osztálytársaikra.

-Azt sem tudom mik a képességeitek. Kik vagytok?

-Hát az osztálytársaid!-csattant fel Mina.

-Végig ignorált bennünket?

-Hahó! Todorokinak már megvan a csapatja. Legyünk egy csapat.

-És te ki vagy?

-Kirishima vagyok, ne szórakozz már! Ez a külső feledhetetlen.

-Pláne a kis cápa fogak.-kuncog a lány, majd elgondolkozik.

-Hah?-nézett a vörös hajú lányra a fiú.-Li, told ide a segged.

-Hogy mi van?-csattant fel a lány.

-Jó.. bocs. Csak gyere ide.

-Csak ha Miyako-san is jöhet.

-Haaa?

-Jól hallottad.

-Tch..

-Nos?

-Oké..

A lány mosolyogva fogta meg az említett lány kezét, majd a fiúhoz vitte, magával.

-Szerezzük meg együtt a maradék 10 milliót.

-Baku bitch..-csapta tarkón a szőkét a vörös hajú lány.-Nem villogatsz itt kis sátáni kifejezéseket...

-HAH?

-SH! Ha idegeskedsz, ráncos lesz a homlokod..

-NA MOST ÁLLJ LE!

***

Alig 2 perc telt el a játékból, de már alig lehetett szemmel tartani a pántokat a néző térről.

-Tudom, hogy nehezen maradsz az ülepeden...-szólalt meg a vörös hajú lány.-De ne menj utánuk...

𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)Where stories live. Discover now