💛18.rész💛

396 28 0
                                    

-Itt is vagyok, Miya-chan!-ült le az említett lány mellé a vörös hajú.

-És... mit mondott?

-Be kell ugranom valaki helyett a hétvégén.

-Oh... értem... és mit kell csinálnod?

-Be ugrok a pulthoz és a terembe is.

-Értem.. és mi az a terem, pontosan?

-Nos... az álltalában egy V.I.P. részleg, ahova néhány vendég jut be, azért, hogy mondjuk pókerezzenek.. rulettezzenek... és egyéb kártya vagy szerencsejátékot játszanak.

-Érdekes... be tudnak valahogy jutni egyszerű vendégek is?

-Hai. Minden ilyen esten, rendeznek egy játékot. A két legjobb, aki megynyeri, a teremben is játszhat.

Liliom elmosolyodva ült le a lány mellé, majd beszélgetni kezdtek. A két lány egész jól elvoltak, mikor megrezzentek a telefonjaik. A készülékekre néztek, majd elmosolyodtak. Mina csajos napot szervezett nekik, Yaomomoval együtt.

-Hát... azt hiszem ha akarnánk sem mondhatnánk le.

-Igen.. ezt nem ússzuk meg.

***

Liliom mosolyogva intett Makotonak, aki épp bevásárolt, majd oda ment a lányokhoz.

-Sziasztok. Hát ti?

-Ezt mi is kérdezhetnénk.

-Én csak a poharakat vettem meg.-mosolygott barátságosan a fiú, majd megborzolta a két lány haját.-Na és tik?

-Csajos nap a lányokkal...

-Á, értem. Akkor jó szórakozást, én megyek fizetni.

-Oki.

Makoto ezzel elment onnan, majd a vörös hajú elgondolkozott. Tudta ha a barna hajú a bevásárló központban volt, akkor nagy valószínűséggel Haruka is a közelben van. A lány gondolkozva nézett a videójáték üzletre, ami mellettük volt, majd a polcokra, amik nem messze tőlük, tele volt pakolva.

-Miya-chan... én megnézem a játékokat..

-Oké..

A vörös hajú lány bement a boltba, majd a játékokat nézegette, keresve videójátékjának legújabb kiadását.

-Ahj már...

-Mi a baj?

A vörös hajú a fiúra emelte a szemeit, majd csak elmosolyodva nézett vissza a játékokra.

-Egy játékot keresek...

-Ha az a játék, amiről annyit beszéltél, akkor csak szólok, hogy színét sem láttam.-gondolkozott el Haruka, majd a lányra nézett.

-Mi az?

-Semmi, semmi. Nem fontos.

-Na és mit keresel itt?

-A játék gépeinkbe keresek játékokat.

-Értem.

-Ahhoz mit szólsz??-mutat az egyik játékra.

-Hm. Oké.

A vörös hajú lány még nézelődött, majd kiment az üzletből, és a fekete hajú lányhoz ment, szeme sarkából egy csukjás alakra nézett, aki a falnak támaszkodva figyelt egy maszk és egy napszemüveg mögül.

A lány elgondolkozott, majd ahogy szemei leolvasták a fiú képességét, elkerekedtek a szemei.

-Nii....san....?-Liliom nyelt egyet, majd elgondolkozott.-Mi történt? Miért rejtegetné magát? Miért nem jött közelebb? Miért nem beszélget velünk?... Mi történt vele az évek alatt, mikor nem voltam itt...?.

Miyako a lányra nézett, majd a fiúra. Nem értette mi is történik körülötte, biztos volt benne, hogy valami módon ismerik egymást, csak arra akart rájönni, hogy mégis honnan. Nem látott semmi hasonlóságot a lány és a fiú között, ami miatt csak még kíváncsibb lett.

A zöld szemű lány eldöntötte, hogy ki fogja faggatni a fiút, amint lehetősége lesz rá.

***

Ahogy múlt az idő, Liliom már a műszakjára készülve vette fel az egyenruhát az öltözőben. Megfésülte haját, majd felvette a nyakláncot, amit a személyzet hord, majd a pult mögé ment.

A lány szemei megakadtak a szőke hajún, és a barátain, majd pedig jobban körbe nézve, ki nézve az egyik ablakon, ahol ismét meglátta a csukjás fiút.

-Vajon..... csak véletlen lenne? Vagy... tényleg ő az?-a lány megrázta a fejét, majd a mellé sétáló sötétkék hajú fiúra nézett.-Miben segíthetek, Ha-kun?

-A teremben szükség lenne egy osztóra.

-Hai..-indult el le a terembe a lány, majd az asztal mellé állt.-Nos, urak...-vette kezeibe a kártyákat, majd megkeverte a paklit.-Mit is játszanak?

-Póker.

A lány bólintott, majd elosztotta a lapokat.-Yato-san.. figyelj arra, hogy az urak ne csaljanak.-ment ki a lány, rászólva a fiúra, majd ismét a pult mögé ment.

Az ezüst szemeit ismét a szőkére szegezte, akivel szemben egy sárgás hajú lányt vett észre. Kíváncsian figyelte az eseményeket.

***

Miyako a kapucnis Dabi mellé lépett, majd össze fonta kezeit a mellei alatt.-Beszélhetnénk?

-Most?

-Igen, most.

-Majd később beszélünk. Most dolgom van.

-Dolgod? Az, hogy figyeled minden lépését? Az a dolgod?

-Igen.

Miyako megilletődötten pislogott, nem számított arra, hogy a fiú igazat ad neki.

-Mi közötök van egymáshoz? Nem láttam hasonlóságot az arcformátokon.. ami arra utalna, hogy rokonok vagytok.

-Vér szerint semmi közünk egymáshoz.

-Akkor?

-Nem szeretném még elmondani. Szóval a téma lezárva.




















______________________________

Remélem felcsigázta a rész eléggé a kedélyeket, mivel mostantól, bonyodalom, bonyodalom hátán lesz.

PLUS ULTRA❣❣❣

𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)Onde histórias criam vida. Descubra agora