-Keigooo.-nyöazörgött a lány-Egyszer igazán kímélhetnél!
-Ugyan, Li-chaan, az nem én lennék. Mostpedig viseld a provokálásom eredményét.
-De..
-Nem bújsz ki alóla.-vigyorodott el a hős.
A lány kelletlenül kerülgette ki a fiú tollait, amik minden másodpercben irányt váltottak. Persze nem volt neki kötelező kikerülnie a tollqkat, hagyhatta volna hogy eltalálják, de abban a percben csikizni kezdte volna. Persze olyan gyakorlat nem volt, ami nem lehetett volna valamilyen módon hasznos a lánynak, hisz az ilyen gyakorlatok, mikor a fiú tollai elől tért ki, a gyorsaságát és a reflexeit ia fejlesztették. Persze Hawksnak megvoltak a maga edzés módjai. Nem voltak cseppet sem szokványosak, de Liliom legalább nem unta a 2. Hőssel való edzéseit. Amik mindig izgalmasak és érdekesek voltak.
-Nem tudsz eltalálnii!!-tért ki egy újabb toll elől a lány-Kakaskaaaa
-Tényleg energikus vagy ma.. mi történt?-mosolyodott el a második számú hős, aki növellte tollai mennyiségét.
-Tudod, hogy szeretek meglepit csinálni..
-Igeen?? Ne kelljen már foggantyúval kihúznom belőled a szavakat..
-Uhm.. nos, veszek Katsunak valamit amit tudom, hogy örömet fog neki okozni.
-Á, értem... és én is kapok valamit?
-Hmm
-Nos?
-Nem.
-Ahj, pedig kitartóan edzek veled...
-Oi, oi! Kis csirke! Szerintem én vagyok a kitartó, hogy kibirom az ostoba edzéseidet.
-Li-chaaan~
-Neeem!-ugrott fel a lány majd félre libbent, ám a hős elkapta és csikizni kezdte.
Az edzés után a lány a koliba indult, a nevetéstől, bekönnyezett és kissé bepirosodott szemekkel lépte át a U.A. kapuját. A lány kifújta magát magát, de nem sok ideje volt rá, pár perc múlva, mikor a koli ajtaja elé ért, Mina rohant a lányhoz majd ugrott a nyakába.
-Li-chaaaaaaaaaan!!!
-Szia...?
-Képzeld, képzeeeld!!
-Mondjad, Mina. Csajos napot fogunk tartani pár B osztályos lánnyal, Midnight-senseiel és Nejire-sannal!
-Mi?-pilsogott párat a vörös hajú lány.-De-
-Semmi de! Gyors menj, tusolj le, és öltözz át!
-A vesztemet fogjátok okozni....-sóhajtott a vörös hajú.
-Hihi. Na csipkedd magad..-kezdte el túrni a lányt Mina.
-Jó, jó.. megyek máár.-indult el be a vörös hajú.
Nagy nehezen feljutott a szobájába, ahol kiválasztotta a ruháit, majd a fürdőbe ment, ahol gyors lemosakodott, majd megtörölközve felöltözött és kifésülte a haját. Mikor ismét leért, Aizawa épp valamilyen közleményt fejezett be, mivel mindenki nagyon izgatott volt. A lány megigazította a piros felsőjét, majd leporolta fekete szoknyáját és felvette a pulcsit amit idő közben magához vett, majd a szőke fiúhoz bújt, aki szorosan az ölelésébe zárta.
A lány a szőke fiú, fekete pólójába fúrta a fejét, mikor a riporter megszólalt.-A U.A. diákjainak mindennapi életéről szeretnék cikket írni.
-Tokuda-san, nem mondtam, hogy bejöhetsz-
YOU ARE READING
𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)
FanfictionYaga... ez a családnév igaz nem olyan ismert, mégis egy sötét titkot rejtegetnek. A kicsi Liliom, az egész közepén áll. Anyja kiskorában elszakította a lányt az apjától, majd elutazott vele. Ez miatt a lány ott hagyta legjobb barátait, Touyát, Katsu...