-Engedjenek át maguk balgékek!-szólalt meg erélyesen egy női hang. Ám az ott lévő hős nem volt hajlandó beengedni őt. Így a nő egyre idegesebb lett-Ha nem beszélhetek a gyermekemmel, nagyon meg fogják keserülni!
A tanóráknak szerencsére már vége szakadt így mikor a vörös hajú lány a koli felé haladt, meghallotta az incidenst. Sóhajtva indult a kapu felé, hogy megnézze mi történt. Mikor oda ért, egy formális ruhába öltözött nőt látott meg, akinek barnás hajának szőkés vége volt. Kékes szemei egyre idegesebbnek tűntek.
-Hölgyem. Értse meg.. a U.A. területére csak a diákok és az itt dolgozók léphetnek a hősökön kívül. Mivel nincs nyílt nap nem jöhet be..-próbálta a nő tudtára adni a helyzetet a hős, aki a védelmi rendszer frissítését kellett hogy felügyelje.
-Ha nem engednek át, kénytelen leszek felhívni Nezu igazgatót. Nem lesz boldog ha olyat tartanak fel aki az idei év kezdete óta nagyban hozzá járul az iskolájuk működéséhez és sok pénzt fektet bele ebbe a nyavajás intézménybe.-fonta össze kezeit a nő.-Felháborító.
-Hagyja csak..-lépett oda a vörös hajú lány, majd a hős vissza ment felűgyelni a munkálatokat-Ka-san.. ne legyél ilyen tiszteletlen velük. Ha bárki bejöhetne nem lenne biztonságos a U.A.-fonta össze kezeit a mellei alatt a lány.
-Nem érdekel. Úgy készülj, hogy a napokban meghívást kaptunk egy vacsorára.
-Hova?-szólalt meg ismét az egyenruhás Yaga lány.
-Mit gondolsz? Hallottam ám arról, hogy hogyan beszéltél Enjivel. Szégyelhetnéd magad! Nem tanultad meg hogy hogyan beszélj az idősebbekkel?! Így neveltelek?-húzta össze idegesen kék szemeit a nő.-Hatalmas szégyen.
-Bocs. De nem is tudom ki az aki a saját családját bántotta!! Akinek a lelkén szárad Touya-nii összes sebe! Aki a saját feleségét őrületbe kergette!! És Rei-san még így is szereti azt a mocskot!!
-Hallgass!-csattant fel a nő-Semmi beleszólásod abba, hogy hogyan bánik a családjával! Ahogy senki másnak sincs. Rei pedig lelkileg instabil volt. Ez miatt került oda ahova. Hagyd el a múltat, ne kapaszkodj ilyen ostoba emlékekbe. Nem a múltban kellene élned! Touya meghalt! Te pedig engedd már el!
-Engedjem el..? Engedjem el!!! Hogy a picsába engedném el??? Pályás korom óta ő vigyázott rám!! Hogy tudod ezt ilyen kurva nyugodtan mondani?!? Te magad aggasztottál folyton a nyakukba!!
-Hallgass!!-pofozta fel a vörös hajút a kék szemű nő.-Hogyan beszélsz az anyáddal?! Ne feleselj ennyit!
⚜⚜⚜
-Szerbusz.-lépett be a lány anyja, a Todoroki házba, majd megölelte Fuyumit-De nagy vagy már.. és te is Natsuo-ölelte meg a fehér hajú Natsuót-Hogy megnőttetek..
-Hai, Mrs.Yaga.-mosolyodott el Fuyumi.-Jöjjetek csak. Apa és Shoto már az ebédlőben van.-mosolygott a szemüveges Todoroki lány, majd már indult is az étkező felé.
A vörös hajú csendben indult anyja után aki követte Fuyumit. Mikor az ebédlőbe értek lány leült az egyik felére az asztalnak, hogy még véletlen se legyen Enji közelében. A vacsora után átvonultak a nappaliba, ahol a két felnőtt beszélgetni kezdett, még Liliom, többnyire Fuyumival beszélgetett, mikor akaratlanul is meghallotta a beszélgetés egyik részét, mikor szüleik felé pillantott.
-Enji....-fonta keresztbe lábait a nő, kék íriszeit elemelve az ablakról, majd a hősre szegezve.
-Hm?
-Mivel úgy értesültem, hogy Hawks elfoglalt lesz, így meg szeretnélek kérdezni. A lányom nálad e lehetne a gyakorló héten? Biztos vagyok benne hogy sokat tanulhatna tőled. Már régebb óta vagy a szakmában és nyugodtan rád merem bízni. Elvégre végre az első számú is lettél. Amihez gratulálok is.
-Köszönöm. És persze. Na de Aiko... meddig maradsz velünk?-szólalt meg Enji.
-Nos..-kezdte el pödörni haját Aiko-Csak ezen a héten leszek. Utána mennem kell.
-Értem. Nem szoktál aggódni a ház miatt? Elvégre egyedül van abban a házban.
-Nem nagyon. Be van kamerázva a ház. Néha rá nézek.
-Értem. Hova tervezel még menni...?-tette fel a kérdést Enji.
-Nem hiszem hogy lesz időm. Otthon is dolgozom, csak akkor az interneten keresztül kell.
A vörös hajú lány elnézett. Nem tudta elképzelni magát Endeavor tanítványaként. Nem volt a szíve csücske Todoroki Enji, ahogy a férfinak sem ő. Nem tudta hogyan tudnának össze dolgozni. Bele sem akart gondolni. De azt nem értette, hogy Keigo miért olyan elfoglalt. Az egyik legjobb barátja a húszas éveinek elején járó, másodszámú profi hős, mégsem mondta el neki hogy mi a dolga.
-Sho....
-Hm?-nézett a vörös hajú lányra a felemás fiú.
-Ne merj magamra hagyni vele!!!-mutatott a vigyorgó Natsuóra.-Mióta Fuyu kiment a mosdóba ilyen!!!-nyöszörgött a lány.
-Nos--
-Sosem jössz látogatóbaaaa!!!!-fakadt ki Natsuo-Szörnyű vagy!! Tudod milyen nehéz ezekkel együtt élnii?!? Hogy hagyhatsz magamra velük ilyen sokáig???
-Pedofiiiiil!!!-bújt el Shoto mögé a lány.
-MIIIII??? Nem vagyok pedofil!! Li-chaaan ne csináld!!
Fuyumi kuncogva ment oda hozzájuk majd figyelte a kibontakozó jelenetet.
-Natsuo-nii higgadj le. Van valakije..-szólalt meg Shoto.
-Miii?? Liiiii-chaaan!! Ez igaz? Megcsalsz?
Fuyumi mosolyogva nézte a drámai pillanatot, mivel tudta, hogy Natsuo csak túljátsza a dolgot.
-Gyerekek. Fejezzétek a baromságot. Indulunk.-nézett a lányára Aiko.
⚜⚜⚜
A vörös hajú lány csendben kilépett az autóból, majd a házra emelte szemeit ami felé anyja indul. A lány elmosolyodott. Örült hogy utolsó megállójuk az a ház volt. Így követte anyját, aki az ajtóhoz érve becsengetett a házba.
Aiko az ajtót nyitó nőre nézett majd megölelte.-Rég láttalak Aiko-san.-mosolyodott el a nő.
-Én is örülök, hogy újra látlak. Ráértek?
-Persze. Gyertek csak be.
A nő mosolyogva félre lépett, ameddig Aiko és Liliom bementek az előszobába majd lerakták a cipőket és a nappali felé indultak. Aiko már leült, mikor a nő megszólalt.
-Felmegyek szólok a gyereknek, hogy jöjjön le. Esetleg kávét kérsz? Li-chan, teát?
5 ⭐ és jön a 68.rész
Addig is....
PLUS ULTRA❣❣❣
YOU ARE READING
𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)
FanfictionYaga... ez a családnév igaz nem olyan ismert, mégis egy sötét titkot rejtegetnek. A kicsi Liliom, az egész közepén áll. Anyja kiskorában elszakította a lányt az apjától, majd elutazott vele. Ez miatt a lány ott hagyta legjobb barátait, Touyát, Katsu...