💛12.rész💛

649 38 2
                                    

A fekete hajú lány a megbeszélt helyre ért, a pontos időben, majd körbe pillantott. A kék szemű fiúnak nyomát sem látta, így elgondolkozva nézett mobilja kijelzőjére, de az idő még egy perccel sem változott meg.

-Hol vagy már?-sóhajtott a lány, majd türelmetlenül nézett körbe.

-Már egy ideje mögötted vagyok...

Miyako hirtelen megrezzent, a fiú hangjára, hisz mindenhonnan el tudta képzelni, hogy meghallja, csak onnan nem. Majd a fiú felé fordult és elmosolyodott.

-Mikor kerültél mögém...?

-Pontosan érkeztem. Na de menjünk. Innen pár percnyi séta után érünk oda, ahol edzeni fogunk.

Miyako bólintott egyet, majd az előre induló fiút kezdte követni. Hamarosan oda is értek, ahol a fiú az edzést tervezte. A szóban forgó hely, egy nagyobb tisztás volt, ahol volt egy kissebb patak is.

-Nos... kezdhetjük?

-Persze.

A fiú kezdte az edzést azzal, hogy a lányra támadot, amit a lány időben ki is került. Jó fél órányi edzés után, a fiú kigáncsolta a lányt, aki a földre esett, majd fölé is került.

-Hova figyeltél, kislány?

-Először is, nem vagyok kislány! Másodszor... nem kötöm az orrodra.

-Hah?-ereszkedett lejebb a fiú.-Mondd csak el.

-És ha nem?

-Nem kellett volna kérdezned...-vigyorodott el a fiú.

***

Az 1-A osztály, az utolsó órájuk végét ülték végig, Miyako a tegnap este történt edzésen agyalt. Liliom pedig azon gondolkozott, hogy mit csináljon iskola után, mikor a várva várt csengő megszólalt, majd a diákok össze pakoltak, ám mikor kinyitották az ajtót, egy szép számú tömeg volt az ajtajuk előtt.

-Mi?-pislogott párat a lány.

-Meg tudhatnánk mi dolgotok az osztályunkkal?

-El álljátok az utunkat! Mit képzeltek magatokról?

-Felmérik a konkurenciát, nyomik. Töröltük egy rakat gonosztevő támadását.....

-És megint kezded?-sóhajtott a lány, majd elgondolkozott.

-Bámulással semmit sem fogtok elérni. Félre csőcselék!

A vörös hajú lány a szája elé kapta a kezét, halkan kuncogni kezdve.

-Csak mert nem ismered, még nem hívhatod őket csőcseléknek!-hadonászott Iida.

-A híres, A osztály... kíváncsiak voltunk rátok. De te például elég nagyképű vagy.. vajon a többi hősképzős is ugyan ilyen öntelt?-lépett ki a tömegből Shinso.-Ha így van, be kell valljam az elég, kiábrándító. Sokan vagyunk itt, akiket nem vettek fel a hősképzőbe, így másik szakra kerültünk. Tudtátok? De azért nekünk is kínál egy hajszálnyi reményt az iskola.. a sporfesztivál eredményei alapján, lehetőségünk nyílik átkerülni a hősképzőbe. Persze ehhez valakinek távoznia kell. Felmérni a konkurenciát? A többiekkel ellentétben, én e nélkül is készen állok arra, hogy bármelyikőtök helyét átvegyem, ha nem kapjátok össze magatokat. És ezt vehetitek had üzenetnek.

A vörös hajú lány a szőke hajú es a lila hajú közé lépett, majd elmosolyodott.

-Ne becsüld le az 1-A osztályt, nagyokos... nem lenne jó ha felsűlne a pofád.

𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora