ღ23.részღ

315 31 0
                                    

-Mitsurin-chan.. mi lenne-

Ekkor egy hatalmas robbanás hangja süvített végig a házak között. A vörös hajú lány felpattant, majd kiment, megnézni, hogy mi történt. Az első aki az eszébe jutott, az Katsuki volt, de a fiút nem látta sehol, így kissé zavarodottan nézett körbe.

-Mi.... mi történt..?-gondolkozott magában a lány, majd a kislányra nézett, akinek apró, cica szerű fülei megrezzentek.-Mitsurin-chan..

-Veled megyek!

-De bajod eshet.

-Nem! Tudok magamra vigyázni, nem vagyok pici!

-Ezt még nagy meg fogom bánni....-sóhajtott-Rendben! De ha mond9k valamit, ne az ellenkezőjét tedd!

-Hai!

A két lány a robbanás felé sietett, út közben a vörös hajú megnyomott egy ékkövet, ami maitt megjelent rajta a hős ruhája. Pillanatok alatt hívta a szárnyas hősöket, majd Hawks jelet is adott magárol, megadva az engedélyt arra, hogy a lány a képességét használja.

Mitsurin izgatottan nézte a lányt, aki befordult egy mellék utcába, ahol egy szőke hajú, vörös szemű lány harvolt egy lénnyel. A lány kissé meglepődött a robbanások láttán, de végül a lány és a lény közé lépett.

Hanabi kicsit megtorpant, majd pillanatok alatt a lényt ellökő, energia hullámra nézett. Ám a vörös hajú lányta vezette szemeit, akinek a kézfejét körbe lengte a vörös aura, majd lassan testét körbe fonta egy fekete minta. A lény viszont feltápázkodott majd a lányokra támadott.

Liliom hárította az ütését a nagy termetű kolosszusnak, aminek ez nem tetszett, így hamar folytatta a támadását. A vörös hajú lány szemei skarlát vörösen kezdtek izzani, így a háta mögül érkező, támadást is kivédte, amit egy gonosztevő intézett.

-Hát még pár gyereket sem tudsz gond nélkül eltenni láb alól? Szánalmas.

-Várjunk.... ilyen kolosszust már láttam valahol.......-kezdett gondolkozni a lány-Megvan! Egy ilyet terveztek All Might ellen...... akkor....

Hanabi idegesen vette fel húgát, aki nagyon megörült a nővrének, viszont pár pillanqt múlva Masaru is oda ért. A kisfiú ameddig a gonosztevő a többiekre figyelt, hátba robbantotta a lila ruhást. A vörös hajú oda kapta a fejét, majd árnyékábol egy hatalmas, fekete lény lépett ki, aminek a felyén egy liliom minta díszelgett, majd az védelme alá vette Hanabit és a két gyereket.

-Ha ez egy Nomu, akkor vajon miétt nem All Mightra támadott? Talán nem találná..? Nem hiszem...... akkor talán más céllal van itt? De mivel?

A vörös hajúnak a gondolatai cikáztak a fejében, miközben kitért a Nomu és a gonosztevő támadásai elől, néha hárítva azokat. Végül a lány megunta a játszadozást és elkapta a nomu öklét. A nomut a gonosztevőnek dobta, így azok a földbe csapódtak.

























Nos itt a rész... azt hiszem több motivációm és ihletnyerésem van, ha kapok visszajelzést..... szóval a 24.rész, újabb 5 vote után jön is.

PLUS ULTRA❣️❣️❣️

𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant