😈4.rész👿

1.2K 76 3
                                    

A diákok hősruhában sétáltak a gyakorló pályára, majd All Mightra néztek. A hős elmagyarázta a feladatot, majd kijelölte a csapatokat.

Miyako és Liliom egy csapatba kerültek, a K csapatot alkották együtt. All Might ezután két dobozba nyúlt amikre a "Hős" és a "Gonosztevő" felirat volt írva.
Végül kihúzta a D és a K betűket.

-A K csapat a hős, a D pedig a gonosztevő. A többiek pedig menjenek a megfigyelő szobába.

A diákok tették is amit a hős kért. A két lány egymás felé fordult, majd elkezdték a tervet megbeszélni. A vörös hajú érezte a felé irányuló ideges tekintetet, de ezzel nem törődve, tovább beszélgetett a lánnyal.

-A gonoszok csapata megy be először, készüljetek. 5 perc múlva indul a hősök csapata is. Kezdődik a játék.

-Hai.-nézett a hősre a lány, majd elmosolyodott, majd a két fiúra emelte a szemeit.-Alig várom, hogy eljátszadozzunk...-villantak meg pirosan a lány szemei, majd vissza nézett a zöld szemű lányra.-Ami a tervet illeti...

All Might beküldte a gonosztevők csapatját, majd 5 perc múlva a hősöket is. A két lány cipője a padlón kopogott, ahogy befelé haladtak a kissé szűkes folyosón.

Pár pillanat múlva Bakugo ugrott eléjük egy robbanással, amit a két lány ki is került.

-Hát nem kikerültétek?

A vörös hajú a lányra nézett, aki köddé  válva, tovább ment, majd vissza nézett a fiúra, aki rögtön már robbantott is párat.

Aminta  fiú mozdította a kezét, hogy robbantson, a lány közvetlenül előtte termett, majd megragadta a fiú kezét és a falhoz vágta a szőkét.

Miyakónak még az épületbe lépés előtt megadta a rakéta helyét, így a lány biztos volt benne, hogy csak idő kérdése, hogy oda érjen, ezért addig is fel kell tartania a fiút.

A lány ismét hárította a fiú támadását, amit előre látott szemeivel, így csak annyi dolga volt, hogy a szőke hajú támadásait, továbbítsa a fal felé, ami miatt a fiú egyre idegesebb volt. Mivel Katsukinak fogalma sem volt arról, hogyan háríthassa megfelelően a támadásait.

A fekete hajú az egyik oszlop mögött bújt el, felvéve emberi alakját, majd elkezdte felmérni a környezetét. Iida jól elbarikádozta a rakétát, csak egy átjárási helyet hagyva a lánynak, maga mögött.

-Oi...-nyúlt az adóvevőhöz a lány.

-Hm?-került ki egy újabb támadást a vörös hajú.

-A bádog ember mindent elbarikádozott.

-Értem. Hol hagyta a bejáratot?

-Maga mögött.

-Akkor...-futott el a fiú elől a lány, hogy fedezékbe kerüljön, ameddig beszél.-Nézd meg, hogy van e rés a barikádján, nemsokára megyek.

-Oi! Nyomi, gyere vissza!

-Oké..-sóhajtott a zöld szemű.

-Azt lesheted, Taposóakna!-sietett tovább a lány, ezzel messzebbre csalva a fiút.






























Plus ULTRA❣

Ui: A lányok (Miyako és Liliom) kosztümje a fenti képen latható.

𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)Where stories live. Discover now