A nő mosolyogva ment vissza a társasághoz miután elkészítette a kávét és a teát is. Leülve férje mellé az asztalra tette az italokkal teli tálcát. Mosolyogva emelte íriszeit a vörös hajú lányra.
-Na és Li-chan... hogy megy az iskola?
-Egyre kevesebbet figyel oda rendesen. Romlanak a jegyei és a magaviselete. Vagyis egyre lejjebb az átlaga. Többet kellene tanulnia.-szólalt meg Aiko.
-Ka-san......
-Aiko-san.. had mesélje el ő.
Ekkor léptek zajára lettek figyelmesek. A lépcső felé néztek ahonnan a fiú jelent meg, nyújtózkodva, kissé álmosan ásítva egyet, hisz nemrégiben aludt el, így szívesen vissza ment volna aludni a helyett, hogy a vendégekkel foglalkozzon hisz azt sem mondta el neki anyja, hogy kik jöttek.
-HOGY A JÓ ÉLETBEN NEM MONDTAD EL, HOGY--
-POFA BE KÖLYÖK ÉS TEDD LE A PICSÁDAT IDE!!-mutatott a lány melletti székre a nő.
-Elnézést kérek értük.....-szólalt meg a szemüveges férfi.
-ÉS MI LESZ HA NEM? HAH?!?
-AKKOR ÉN RAKATOM LE AZT A LUSTA SEGGEDET ARRA A KIBASZOTT SZÉKRE TE GYEREK!!
-NA MEG MÉG MIT NEM!!! HAGYJ CSAK BÉKÉN BANYA!
-Ha nem baj felviszem a szobájába ezta méregzsákot...-kelt fel a vörös hajú lány.
-HAH?!?
-Sh.-fogta meg a szőkeség kezét a lány majd elindult a fiú szobája felé.
Katsuki egy szó nélkül követte a vörös hajú lányt, aki a fiú szobájába érve az ágyra vetette magát és ölelgetni kezdte a párnát, amit teljesen átjárt a fiú kellemes illata. Liliom elmosolyodott. Nagyon szerette a fiú illatát érezni.. főleg mikor szorosan öleli. Olyankor érezte magát teljes biztonságban a vörös hajú lány.
Bakugo elmosolyodva nézte a lányt aki csukott szemekkel a párnájába volt bújva. A fiú elgondolkozott, majd elrántotta a lánytól a párnát és befeküdt annak a helyére, fejét a lány mellére helyezve ölelte át a vörös hajút.
-K-Katsu.....-pirult el a lány.
-Hm?
-M-Mit csinálsz?
-Pihizek.. minek tűnik?
-De......
-Nem fognak bejönni. Beszélgetnek.
-Jó..
⚜⚜⚜
Reggel a vörös hajú lány kissé nehezen nyitotta ki szemeit. Megpróbált felelni hogy körbe pillantson, de nem sikerült felkelnie, ugyanis Bakugo szorosan ölelésben tartotta őt. Kissé kómásan fordult Katsuki felé, majd bújt a szőkeséghez, aki még az igazak álmát aludta.
Eközben Keigo ajtó csapódásra ébredt, így a szárnyas hős kikászálódott az ágyból, majd lement a földszintre. Sárga szemeivel körbe páztázta a földszint azon részét amit a lépcsőnél látni lehetett. Elhúzta száját majd sóhajtott egyet. Lehet csak képzelődött?
-Kellett nekem késő estig fent maradnom.... és még haza se jött a kölyök.-vakarta meg tarkóját.
Majd a hős elindult reggeli kávét készíteni. Vagy legalább kivenni azt a hűtőből. Ugyanis a hűtőben rengeteg féle kávé volt található. Többek között a kedvenceiből is. Hawks kinyitotta a hűtőt majd kivett egy jeges kávét és a napokban megmaradt tokayakit, majd leült volna enni, ha egy ssuhanó hang meg nem zavarta volna.
DU LIEST GERADE
𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)
FanfictionYaga... ez a családnév igaz nem olyan ismert, mégis egy sötét titkot rejtegetnek. A kicsi Liliom, az egész közepén áll. Anyja kiskorában elszakította a lányt az apjától, majd elutazott vele. Ez miatt a lány ott hagyta legjobb barátait, Touyát, Katsu...