☻7.rész☻

794 58 0
                                    

Mikor a diákok lementek a buszrol, a U.S.J. előtt voltak, ahol 13-as várta őket és a két hős már el is kezdett magyarázni mindent, a lányt épp annyira kötötte le a szöveg, hogy 2 pillanattal később vissza gondolt arra, hogy Tsuyu milyen gyorsan leolvasta a sünit.

-De Bakugo mindig olyan kis morci. Sose lesz népszerű.. kero.

A lány a szája elé kapta a kezét, alig tudva vissza tartani nevetését, szemei sarkában könnyek gyűltek össze, ahogy próbált csendben maradni és nem nevetni. Majd ismét próbált inkább a hős szavaira figyelni, nehogy elnevesse magát.

Viszont pár pillanat múlva a lenti szökőkút víze zavaros lett és egy portál nyílt meg, amin gonosztevők kezdtek átsétálni. A lány pislogott párat.

-Ne mozduljatok! Ezek mindd gonosztevők..... tehát a tegnapi felfordulás a ti művetek volt...

-Mi történt a riasztóval?

-Biztos vagyok benne, hogy az egyikük képességével, vagy egy készülékkel zavarják..-húzta össze szemeit a vörös hajú lány.

Az ezüst szemeit a kezekkel borított fiúra szegezte, majd pásztázni kezdte a tömeget.

-13-as, vigyázz a diákokra és juttasd ki őket, hozzatok segítséget, de valószínű, hogy a telefon vonalat lehallgatják.. Kaminari, értesítsd őket a képességeddel.

-Máris.-szólalt meg az említett fiú.

Majd Aizawa le is ugrott a gonoszok közé, a lány már lépett volna a hős után, de Jiro a vállára tette a kezét, nem hagyva utána menni.

-Li-chan.. ki kell jutnunk. Ez a parancs. Tennünk kell amit a profik mondanak.

-De...

-Kérlek.

A lány megpróbált kifogást találni, de Jiro elhúzta a lányt, majd már a kijárat felé tartottak, mikor egy portál nyílt meg, és Kurogiri jelent meg előttük.

-Üdv... mi vagyunk a Gonoszok Ligája.. és ma beinvitáltuk magunkat, hogy a túlvilágra segítsük All Mightot... de nyílvánvaló, előre nem látható következmények miatt, nem így lett...... de ettől függően a feladatom ugyanaz...-ekkor Bakugo és Kirishima ugrott a portálos Kurogirinek, akinek nem okoztak komoly gondot evvel.-Nos... nekem csak annyi a dolgom, hogy szét szórjalak titeket..

Majd portálok nyíltak meg, szét szórva a diákokat. A vörös hajú lány egy hajón ért földet. Óvatosan felkelve, körbe pillantott, Miyako, Izuku, Tsuyu és Mineta volt ott rajta kívül, majd rögtön gondolkozni is kezddett, látva az őket körül vevő gonoszokat.

-Izu-kun...-ment a fiúhoz a lány.

-H.. Hai?

-Biztos vagyok benne, hogy nincsenek tisztában vele, hogy kinek pontosan mi a képessége... elvégre Tsuyu-chant is ide dobta le... így ha ártalmatlanítjuk őket, elkezdhetjük keresni a többieket.

-Igaz..

-Tervem ia van..

Pár perc múlva a vörös hajú a vízbe ugrott, majd az elkezdett egyre jobban felhevülni, mégis hirtelen lehűlt és a benne lévők jéggé fagytak, majd a lány kilebegett a vízből és a partra vitte a többieket.






















PLUS ULTRA❣❣❣

𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant