A lány nehézkesen nyitotta ki a szemeit, hisz olyan jót aludt, hogy nem akart felkelni, viszont kénytelen volt, hisz iskola.. nagynehezen kibújt a szőke biztonságot és melegséget adó öleléséből, majd felvette a melltartót, az inget, a szoknyát és a harisnyát is magára szenvedte. Nyújtózott egyet, majd lement a lépcső melletti autómatához és vett 2 darab ráment, at egyik sűrű, krémes rámen volt, még a másik csípős. Majd még vett 1-1 üdítőt és vissza ment a szobába, ahol a reggeli edzést tartó fiú fogadta. Kissé elmosolyodott, majd letette a reggelit és az innivalókat az éjjeli szekrényte.
-Oi! Minek hoztad? Van bent.
-Tudom. De a sulira hoztam az innivalót.
-Tsk..... mindegy.
A lány csak elmosolyodott, majd a fiúnak nyújtotta a reggelit, ami miatt a szőkeség felpattant, majd lehuppanva, nekiesett a reggelinek.
A lány elmosolyodva kezdett enni, figyelve a szőkeséget is, aki megette a reggelit, majd a kukába dobta a plasztik tálat. Liliom is lassan befejezte, aki ugyanazt tette. Miután Katsuki is magára kapta az egyenruhát, majd a suliba mentek. Aizawa a gamma tornaterembe küldte őket, a TDL-be, vagyis Tréning Design Laborba. Ahogy a többség bement, Katsuki megragadta a lány csuklóját, aki a fiúra nézett kérdő tekintettel.
-Suli után beszélni akarok veled!-ment be ezzel a szőke.
-Eh?!-nézett értetlenül a lány, majd a fiú után sietett.
Cementos, Easer és Midnight egy apró prédikációt tartott, amire a lány egyszerűen nem tudott teljesen odafigyelni. Fúrta a kíváncsiság, hogy Bakugo mit akar.
Midoriya és Kaminari a lányhoz fordultak.
-Mit gondolsz mit változtassak?
-Den, neked kell valami amivel célozhatsz. Végső technikának az is jó, amit a USJ-ben használtál, csak fejleszd. Izu, neked merevítő kellene a karjaidba. De szeretnék valamit megpróbálni óra után. Most pedig megyek.-hagyja ott a két fiút, azon gondolkozva, mégis hogyan fejleszthetné a jelmezét.
De végül megállt, teljesen tanácstalanul a saját végső technikájával kapcsolatban. Gondolkozva nézte a többieket, akik lelkesen gyakoroltak.
-Sokoldalú a képességem, de még égy végső technikát sem tudok kiötleni, nem meg kettőt.... miből kellene kiindulnom..? Hm.....
A lány mint aki felvilágosodott, előhívta tűz alkotta szárnyait, majd felrepült. A szárnyak egyre fényesebbek lettek, egészen addig, hogy a fény szinte már vakító volt, mikor a tűztollak lávává változva potyogtak le, amik az egyik klónt, megszilárdulva vettek körbe, így az nem tudott moccanni sem.
-Yoss...-szorította össze a klónt ölelő megkövült lávát, így az eltűnt, majd a vakító fény is eltűnt.-Már csak egy végső technika a kötelező...-gondolkozott el a lány.
❦❦❦
Az óra után, a lány is össze szedte gondolatait a jelmezével kapcsolatban, majd ment is nem sokkal Izuku után, hogy megkérje Hatsumét, hogy segítsen neki.
Ám mire oda ért volna, az ajtó épp Izukura robbant, majd a rózsaszín hajú Hatsume, Izukun landolt. A vörös hajú lány csak kuncogott egy sort.
-Hatsume-san!-integetett a lánynak-Azt hiszem kitaláltam valami őrültséget, amit meg kellene valósítanod!
-Eeeek!-pattant fel sikoltva a lány, majd a vörös hajú nyakába ugrott.-Mit? Mit?!?
-Nos jelmez átalakítás..
-Jelmez átslakítás?!-csillantak fel Hatsume szemei-Rendelkezz velem!!! Mi az ötlet? Hogy kivitelezzem???!
-Nos... az erőm miatt a hősruhámnak ellenállóbbnak kell lennie.. és még pár kis kütyü tartó kellene az övemre... továbbá..
❦❦❦
A Yaga lány mosolyogva integetett párat a Támogató szakos Hatsumének, majd a bejárathoz szaladt, ahol a szőke hajú Bakugo várta kissé morcosan, de ez már megszokott volt tőle.
-Mi tartott eddig, hah?!
-Eléggé sok változtatást kértem, hogy a jelmezem jobban igazodjon az erőmhöz..-vakarta meg tarkóhát a lány, majd csak addigra vette észre, hogy a fiú teljesen megenyhült miután elmondta miért volt el sokáig.-Na és miről akartál beszélni?
Katsuki megragadva a lány kezét, félre rángatta, nehogy bárki lássa őket. Végül megállt a lánnyal szemben, aki az egyik fának dőlve figyelte. Hosszú percekig csend telepedett közéjük, hisz a fiú nem tudta hogyan hozza fel a lánynak és nem akart gyengének tűnni a zavaros beszéddel, hisz nem tudta össze rakni amit mondani akart.
A lány sóhajtott egyet, unta a folyamatos csendet, de érezte hogy a fiú nehezen szánja rá magát arra amit akar, így óvatosan megsimította a fiú arcát, aki kissé kizökkenve gondolataibol, sóhajtott egyet.
-Ez valahogy... nem megy..
-Hm? Mi?
Katsuki csak morgott egy sort az orra alatt, majd átölelte a lányt, aki kíváncsian figyelte, hogy mire készül a fiú. A lány már elhúzódott volna, de a fiú még szorosabban kezdte ölelni.
A lány nem értett semmit. Katsuki viszont merengve figyelte a lányt, nem találva a szavakat amiket ki akarna mondani, de inkább "csapdába ejtette" a lányt, nehogy a vörös hajú elmeneküljön. A lány macska fülei megrezzentek, majd kissé lecsapódtak a fiú közelségétől, ami a lányt teljesen zavarba tudta hozni.
Végül Bakugo, skarlát íriszeit tovább pihentette a lányon aki, persze semmit sem értett. Miért nem mondd semmit? Beszélni akart, akkor ez most mégis mi? Mérges?
Ám a lány teljesen kizökkent minden gondolatábol, mikor a fiú az ajkaira hajolva tapasztotta a lányéhoz a sajátjait. A vörös hajú ledermedve, fülig pirult. Szinte azt se tudta mi történt, és azt se akarta elhinni ami vele történt.
Az a fiú lehelt ajkaira gyengéd csókot, akire azóta felnéz, mióta ismeri. Aki kiskora óta menedékként vigyáz rá, és mindig olyan ideges, egyben zavarodott, és a felszín alatt önmagát nézi le és érzi magát mindig gyengének. Katsuki bizonytalanul elvált, miután a lány nem viszonozta tettét és épp elfordult volna, mikor a lány tapadt az ő ajkaira, amit a fiú bármi hezitálás nélkül viszonzott, szorosan és óvatosan a kezei közé zárva a lányt ismét.
Lassan elmúltak a napok. A lány és a szőke fiú ha hivatalosan nem is, de együtt voltak. És miért nem volt hivatalos? Valaki nem tudta rávenni magát, hogy feltegye a kérdést. Ahogy az idő telt, a lány és Katsuki egyre közelebb kerültek egymáshoz, bár azok a pillanatok elkerülhetetlenek voltak, hogy Katsuki megpróbáljon, rosszabb esetekben neki is menjen akár a kis brokkolinak, akár Koseinek vagy Awasének, akik elérték valamilyen úton, módon, hogy a lány mosolyogjon, vagy éppen kuncogjon.
Persze azzal Bakugo is tisztában volt, hogy nem sajátíthassa ki a lányt teljesen, de ő azért megpróbálta, hisz Bakugo Katsukiról van szó. Egyetlen személy, Kirishima volt, aki felett eltekintett, hisz ha nem is ismerte be, a fiú a legjobb barátja volt, és biztos volt benne, hogy direkt semmit sem tenne amivel felbosszanthatja vagy magára haragíthatná. És Kirishima teljesen tisztában volt a rá kiszabott "szabályokra" amiket Katsuki alaposan a fejébe is vésett.
Bár minden jónak egyszer vége.... ezzel a Yaga lány akkor szembesült igazán, mikor megpillantotta Zoeyt, aki szerelméhez beszélt. Az ezüst szemű lányt rossz érzés kapta el. Tudta, hogy a fiú nem csalná meg, de Zoey jelenléte soha nem jelenthet jót. Egy két lábon járó kígyó.
5 ⭐ és jön a 38.rész
Addig is....
PLUS ULTRA❣️❣️❣️
YOU ARE READING
𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)
FanfictionYaga... ez a családnév igaz nem olyan ismert, mégis egy sötét titkot rejtegetnek. A kicsi Liliom, az egész közepén áll. Anyja kiskorában elszakította a lányt az apjától, majd elutazott vele. Ez miatt a lány ott hagyta legjobb barátait, Touyát, Katsu...