Liliom, Katsuki mellé sétált, majd a fiú karjának döltötte a fejét, aki épp kivédte a többiekkel a gyerekek támadását.
-Elég eszementek ahhoz, hogy hezitálás nélkül rátámadjanak az emberre!-szólelt meg a szőke.
-Úgy fest, azt hiszik, bármit megtehetnek a hőstanoncok ellen.-jegyezte meg Shoto.
-Én csak szerettem volna összebarátkozni a kölykökkel, még ha az nem is része az edzésnek.-mondta Inasa.
-Na ne. Nem paráztak be a képességeinktől.
-Pedig csak kicsivel születtek előbb, mint mi.
-Srácok mutassuk meg nekik jobban az erőnket!
-Már kezdem is! Királynő csóva.-ezzel a kislány ereje eltalálta Shotót, majd lassan eloszlott körülötte a por és füst.
-Oi, oi!-szólalt meg Shoto-Szeretném látni a cuki pofidat. Ne csúfítsd el ráncokkal!
-Hai.
-Gomen, csak délibáb volt.-változott vissza Camie-De nem szeretnéd ha valaki ilyet mondana neked? A mi sulink ódivatú, nem enged minket randizni. Tiszta meh
Katsuki a szája elé tette a kezét, elfolytva kissé a nevetést.
-"Szeretném látni a cuki pofidat."-utánozta le az előbb elhangzottakat Bakugo.-Szerintem baromi jó volt! Glamouroki-kun!
A vörös hajú lány pislogott párat, elnyomva lányos zavarát, lenézett a földre.
-Ennyire vicces lett volna?-gondolkozott el Todoroki.
-I-Inkább csináljuk.. hallottam amit az előbb beszéltetek..-motyogta Liliom.
Inasa szele felvitte a gyerekeket, még Todoroki jéggel, Yaga pedug kristályokkal csúszdát és hegyeket alkottak. Végül Liliom néhány kristály darabot és kristály állatokat hozott létre.
-Király! Ti ilyenekre is képesek vagytok?
-Micsoda, micsoda, micsoda?! Imádom!
A lány mosolyogva hallgatta a lelkes gyerekeket, Katsuki mellett állva, aki összefont kezekkel figyelt. Pár pillanat múlva viszont a kis lenyalt szőke hajúhoz lépkedett.
-Hékás, pattanj fel rá te is!
-Mit művelsz?-kérdezte a gyerek mikor Katsuki megfogta a karját.-Eressz el! Ez a színvonal alacsony!
-Te vagy a vezérük, nem igaz? Ha folyton lenézel mindenkit... nem fogod észrevenni a saját gyengeségeidet. Csak egy tanács egy felsőévestől. Jól jegyezd meg!-majd ezzel a kisgyereket a többiekhez rángatta-Hé, kopasz! Todoroki!
-Kis tsundere..-mosolyodott el a lány.
-Kopasz?!
~✞~
A nap már lemenőben volt, mikor a Shiketsu és a U.A. diákjai a folyosón sétáltak, kifelé haladva az épületből.
-Mellesleg, Bakugo, nem is vagy annyira rossz, ha csendben vagy. Próbálj hallgatni!
-TE HALLGASS!-fogta meg Bakugo a vörös hajú lány kezét, aki már egy ideje csendben volt és nem szólalt meg. Aminek oka is volt. Egyszerűen úgy érezte, hogy nincs szükség arra, hogy beszéljen, Camie és Isana teljesen fenntartotta a légkört.
-A jövőben még több közös edzésre lehet számítani.-mondta a lila hajú fiú.-mikor Camie beszélgetni kezdett a kint lévőkkel.
-Legközelebb egyesével verlek le titeket.-jegyezte meg Bakugo.
YOU ARE READING
𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)
FanfictionYaga... ez a családnév igaz nem olyan ismert, mégis egy sötét titkot rejtegetnek. A kicsi Liliom, az egész közepén áll. Anyja kiskorában elszakította a lányt az apjától, majd elutazott vele. Ez miatt a lány ott hagyta legjobb barátait, Touyát, Katsu...