A vörös hajú lányhoz Jiro ment oda, majd kicsit feszengve, de megszólalt:
-Állítólag.. Aizawa Sensei azt üzente, hogy.... nos..
-Hm?
-Pom pom lánynak kell öltöznünk.
-HOGY MI VAN?
-Nyugi..
-Nem akarom!
-Hé.....
-A, a!-rázta meg a fejét a lány.-Én aztán nem!
***
A vörös hajú lány megkapaszkodott az ajtó szélében, nem akarva ki menni az öltözőből. Így is nagy nehezen aggadták rá a ruházmányt, de nem volt az az isten, hogy önszántából, dalolva, nyílvánosság elé járuljon a pom pom egyenruhában.
-Miya-chan... nem akaroom!
-Én már bele törődtem....
-De...
-Ne makacskodj..-fogta meg a lány felsőjének nyakát, majd kezdte el, elhúzni.
A vörös hajú lány reflex szerűen mellei elé kapta a kezét, hogy onnan ne mozduljon el a ruha, így Miyako sikeresen elvonszolta a lányt.
-Miya-chaaaan.....
-Fejezd már be...
-De..
-Értem én, hogy zavarbaejtő. De minnél hamarabb túl teszed magad rajta, annál kevésbé zavaró.
***
Amint a lányok ki értek, és Miyako sikeresen kirángatta a vörös hajút, minden szem rájuk szegeződött.
-Ezek meg mit csinálnak..?-szólalt meg Aizawa.
-El sem hiszem, hogy megint bedőltem a perverz kis trükkjének... és a képességemmel csináltam jelmezeket..
-El sem hiszem, hogy bele rángattatok...-duzzogta a lány.
Miyako sóhajtott egyet, nem volt ínyére a téma, de az is biztos, hogy nem ott akarta ezt jelezni a többieknek.
-Micsoda, seggfejek.-csattant fel Jiro.
-Hát, még van időnk a döntőig.. és nekem nagyon tetszik a jelmezünk. Gyerünk... szurkoljunk.
-Hah?-ment oda a szőke.-Hogy tudtátok bevenni...?
-Hallgass...-morogta a lány.
-Hm?-nézett le a fiú.
A vörös hajú elnézett, kínosan érezte magát, és csak rosszabb volt, mikor Katsuki rá tett egy lapáttal, a megjegyzésével.
Végül a fiú sóhajtott egyet, és megborzolva a lány vörös haját, megfordult.
-Nem kell szurkolni neked.... úgyis jót fogsz alakítani..
A fiú elmosolyodva nézett vissza a lányra.-Kösz..-indult tovább.
-Bakugo, most...-kezdett sugdolózni Mina és Ochako.
-Te is úgy láttad?
-Mosolygott.
-Talán egy szinten még zavarban volt?-gondolkozott el Ochako.
-Lehet el is pirult?
-HALLGASSATOK MÁR, NYOMIK!-szólt rájuk a szőke, tovább haladva.
A lány nyelt egyet.-Á-Át öltözhetnék végre?-nézett a lányokra Liliom.
-A sorsolást még meg várhatjuk.
A vörös hajú lány sóhajtott egyet, majd a táblára pillantott, ahol Shoto neve virított, a sajátja ellen.
-Eh........ Sho-kunt?-gondolkozott el a lány.
***
Végül sor került az első párbajra. Izuku és Shinso között. Shinso pillanatok alatt elérte, hogy Izuku megszólaljon, így az irányítása alá vonta.
Izuku megállt, mire az ezüst szemű össze húzta az íriszeit. Tudta, hogy a fiú kiprovokálta azt, hogy a kis brokkoli megszólaljon, de fogalma sem volt róla, hogy Izuku miért volt olyan meggondolatlan.
-Mi az?
-Nyugtalanít.... hogy Shinso ilyen könnyen elérte, hogy használhassa képességét Izu-kunon...
-Mert nyomi...
-Fejezd be.
-Hah? Mikor öltöztél át?
-Le szállhatnánk a témáról?
-Hm...
-Inkább hallgass..
-Eh..
-SH!
-Jó, jó... bocs.
-Nem kell az orrom alá dörgölni, hogy hülyeségbe rángattak bele..
-Ne vedd már magadra..
A lány duzzogva fonta össze kezeit a mellei. A fiú halkan kuncogott, majd a lány vállára tette a fejét.
-Ne durcizz..... az az én dolgom...-suttogta, majd elhúzódott a lánytól.
A lány kicsit zavarodottan nézett vissza a csata térre, ahol Izuku már a vonalhoz ért, majd megtorpant. Végül Shinso felé indult, akit sikerült a vonalon kívülte juttatnia.
-Bakugo, téged is így fektetett ki.-szólalt meg Denki.
-Pofa be! Idióta.
A lány végül felkelt, és elindult Izuku elé, és egyben a kűzdő térre, le véve a pulcsiját.
-Izu!-sietett oda a fiúhoz, majd nézte meg a fiú törött ujjait.-Had gyógyítsam meg....
-De... neked most következik a... köröd...... nem kellene erre pazarolnod az erőd! És...
-Nem kérésnek szántam amit mondtam.
-H-Hai!
A lány sóhajtott egyet, majd meggyógyította a fiú ujját. Majd a kűzdő térre ment, ahol Shoto már várta.
-Sok szerencsét..... Sho-kun.-szólalt meg szórakozottan a lány.
A kűzdelmet elindították, majd a lány megpróbálta kidobni Shotót a vonalon kívülre, de a fiú egy hatalmas jégbe zárta a lányt, ami a stadion fölött is kilátszódott.
-Semmi baj.-kezdte el kiabálni a tömeg.
-Tényleg.... túlzásba estem..-ment oda a jéghez.-Csak, nagyon dühös voltam.
Ám mire a fiú a jéghez nyúlt volna, az elkezdett párologni, majd teljesen elolvadt a lány körül, így hőt szabadított magukra, a nézőkre, sőt az egész stadion környékére.
Haja teljesen, vörössen izzott, ahogy szemei is. Egy mosoly szökött ajkaira, majd a teste körül, lassan olvadni kezdő betonra pillantott a vörös hajú.
-Sho-kun....-nézett az említett fiúra a lány.-Tudod, hogy útálom a fagyos időt.....
-Francba..-hajolt el a fiú a felé csapódó beton elől, ami egy falat képezve meg is szilárdult.
A lány teljesen leolvasta és blokkolta a fiú erejét, majd a páján kívülre juttatta.
PLUS ULTRA❣❣❣
ESTÁS LEYENDO
𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)
FanficYaga... ez a családnév igaz nem olyan ismert, mégis egy sötét titkot rejtegetnek. A kicsi Liliom, az egész közepén áll. Anyja kiskorában elszakította a lányt az apjától, majd elutazott vele. Ez miatt a lány ott hagyta legjobb barátait, Touyát, Katsu...