A lány a csipogó telefonjára nézett, amin a fiú neve jelent meg, majd megnézte az üzenetet; "Gyere át."
A lány egy kis vonakodás után, letörölte könnyeit, majd átment a fiúhoz. Halkan bekopogott a fiú ajtaján, majd a fiú hamar ajtót is nyitott.Katsuki rögtön beljebb húzta a lányt, majd bezárta az ajtót, hogy véletlen se tudjon elszökni kérdése elől. Liliom nyelt egyet, könnyeivel küszködve figyelte a fiút.
-Mi a baj? Láttam, hogy hívtál. Töltőn volt a telóm.
-N-Nos..-kezdett bele a lány remegő hangon.
-Igen?-suttogta lágy hangon Katsuki, amit álltalában csak maguk között mutatott ki.-Mi a baj?
-Gomen..
-Li... mi az?
-Nem tudom, hogy folytatnunk e kellene ezt..
-Mi?
-Ha...... ha nem vagyok annyira megbízható, hogy elmondjad nekem a problémáidat, még ha nem is tudok segíteni a megoldásában... és ha nem tudom észre venni, hogy ha valami bánt, fájdalmat okoz neked... akkor nekem nem valóak a párkapcsolatok. Jobbat érdemelsz.. olyat aki elég erős, hogy segítsen.. aki észre veszi ha valami bánt vagy-ám a lány hangja elcsuklott a könnyeitől, majd a fiú le is törölve azokat a lány ajkaira tapad, kezével letörölve a lány újabb könnyeit, majd azokat le engedve a lány csípőjére.
Katsuki átölelte a lány derekát, közelebb vonva a lányt. Bakugo soha nem szerette beismerni saját gyengeségeit, inkább maga oldotta meg azokat a problémáival együtt is. De rá kellett jönnie, hogy ha magában tartja, az a lányra van hatással. A szőke fiú tudta, hogy a lány nagyon szereti, és ezért volt olyan rossz neki, hogy nem vette észre mi a baja, amit neki kellett volna elmondani. De a szőkeség egyszerűen útált segítséget kérni, nem akarta, hogy sajnálják vagy lenézzék. Bár abban biztos lehetett volna, hogy a lány nem tenne semmi olyat, amivel neki ártana.
Végül a csók megszakadt, de csak pár pillanatra és pár miliméternyire egymás ajkaitól, hogy mindketten levegőhöz juthassanak, majd a szőke ismét a lány ajkaira tapadt, nem várva meg, hogy a lány megszólaljon. A lány a fiú mellkasára ütött, be akarta fejezni a mondandóját, ám az ökle is hamar elgyengültés tenyerét a fiú mellkasán hagyta.
⚠️🔞18+ warning🔞⚠️
A történetre nem lesz kihatással a következő jelenetek, így át lehet ugrani ezeket a sorokat. A végét, az alábbi fogja jelezni; ~♡~A fiú tett egy lépést a lány felé, aki így az ajtóhoz kényszerült. A szőkeség keze lejebb vándorolt, majd a lány fenekére fogott. A vörös hajú lány ajkait egy sóhaj hagyta el, amit Katsuki ki ia használt és átdugta nyelvét a lány szájába, elkezdve játszani a lány nyelvével.
A lány óvatosan, hátulról a fiú pólójába kapaszkodott, egyre jobban kipirulva a levegő hiány miatt. A vörös hajú, feneke alatt érezte meg a fiú kezeit, amik hamar, egy könnyed mozdulattal felemelte őt, majd a fiú könnyen a lábai közé férkőzött. Bakugo keze et után a lány combjára tévedt, amit megcirógatva haladt egyre feljebb.
-Li...-vált el pár másodpercre a fiú-Senki mást nem akarok..
-Ka-szólalt meg a lány, de a szőkeség ismét belé folytotta a szót egy újabb csókkal.
A fiú lassan a csókkal a lány nyakára tért át, ami miatt a lánybol jól eső sóhajok szöktek ki. Katsuki sem tétlenkedett tovább sokáig, pillanatok múlva a bugyi alatt tevékenykedett ujjaival. Ami miatt újabb jól eső sóhajol voltak a jutalma.
A fiú elmosolyodott, majd szívás nyomokat kezdett hagyni a lány nyakán és fedetlen bőrfelületén, kulcs csontjánál. Pillanatok alatt a fiú ágyán, a szőkeség alatt találta magát a lány, aki puszikkal hintette be a ruha kivágását, majd megnylta ajkait, miután levette a lányról a hálóruhát.
VOUS LISEZ
𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)
FanfictionYaga... ez a családnév igaz nem olyan ismert, mégis egy sötét titkot rejtegetnek. A kicsi Liliom, az egész közepén áll. Anyja kiskorában elszakította a lányt az apjától, majd elutazott vele. Ez miatt a lány ott hagyta legjobb barátait, Touyát, Katsu...