♡50.rész♡

156 12 0
                                    

-Körbe és körbe sétálgattunk a föld alatt 30 percig. Úgy érzem magam mint egy hangya. És mégis
Mi ez a yakuza rezidencia?-kérdezte Shigaraki.

-Nem tudjuk, hogy ki és honnan figyel minket... Sem azt, hogy milyen szándékkal érkezik a vendégünk. Számos föld alatti út vezet ide. Ez a fogadöterem is az egyik titkos, földalatti szobánk.-válaszolt a kezesnek Overhaul.

-Az efféle apróságok miatt voltunk képesek túlélni egészen mostanáig. Szóval... Komolyan gondoltad azt, amit a telefonban mondtál a minap? Hogy a feltételektől függően csatlakozol hozzánk?-kérdezte az apró ember.

-Ne értelmezd a saját szájízed szerint. Ti a gonosztevők szövetségének hírnevét akarjátok.... Mi pedig az erőnket akarjuk növelni. A szándékaink fedik egymást.-tette fel az asztalra a lábát, Tomura.

-Tedd le a lábad! Tiszta retek.-szólt rá Chisaki.

-"Letennéd a lábad, kérlek?"-javította ki Shigaraki.-Így kellett volna fogalmaznod, ifjú vezér. Igazábol fejet kellebe hajtanod előttem. Először is; Nem állunk be alátok. Úgy cselekszünk ahogy akarunk. Partnerek leszünk. Ha erről van szó, hajlandóak vagyunk segíteni.

-Ez lenne a feltételed?

-Van még egy. A terved, amit említettél. Áruld el, mi az! Ez egy abszolút ésszerű feltétel. Meg akarok győződni róla, hogy van-e értelme hozzáadni a nevünket. Továbbá...-nyúlt a zsebéhez Shigaraki

-Ne szállj el magadtól!-szegezte a kezesre pisztolyát a társával együtt Shigarakira, Chronostasis.-Túlzásba viszed  az önfejű cselekvést.

-Mit képzelsz magadról, te kis taknyos?!-mondta Mimic.

-Ti mit képzeltek magatokról? Az egyik feláldozható férgetek a mi Hikiishink ellen. A két élet nem voly egyenértékű. Ráadásul ott volt Compress egyik karja. Ha nem kapunk tőletek kienfesztel3st, akkor ez az egész nem éri meg nekünk.

-Hátrább az agarakkal, Chrono! Mimic! Azért jött, hogy ajánlatot tegyen. Hallgassuk végig... Nem fehezted be.

-Áruld el a terved részleteit. Habár van némi sejtésem, hogy miről van szó.

~♡~

A lány csendben elment meglátogatni a kicsi Erit, aki könnyek közepette bújt hozzá. Az ezüst szemű felvettr a szipigó lányt, majd leült vele.

-Nee-chan... Meddig kell itt maradnom?

-Nem sokáig. Ne aggódj. Kiviszlek innen.

Eri csak bólintott egyet-Ano.... A Nee-chan is hős, mint azok a fiúk voltak?

-Olyasmi, de tartsd titokban.

-Hai.

-De most tovább megyek, mert nem tudják, hogy itt vagyok.

A lány még beszélgetett egy kicsit Erivel, majd elhagyta feltűnés nélkül a szobát és elment kutatni. Az egyik mappa tároló szobában, kuhúzott egy fiókot. Kutatni kezdett benne.. Egészen addig a mappáig meg sem állt a nyomozással..

Abban a mappában viszont az apja és a yakuza szerződése és egy hangfelvétel volt hozzá egy másik fiókban. Amikot leült egy eldugott sarokban, a fején egy fejhallgató, majd egy zsinór jelent meg, ami a kazettához csatlakozott, majd elkezdte lejátszani azt. Hamar felismerte az apja hangját, majd hosszas, unalmas beszélgetést követően, megragadta valami a figyelmét.

"És mit kapok az embereimért cserébe?"-kérdezre az egykori yakuza vezér a felvetelben.

"Nos, mivel a yakuzának nagy befolyás kell, és erő.."-hallotta meg a lány az apja hangját is.

"Mondjad már barátom. Nem érünk rá egész nap."-hallatszott a türelmetlen férfi hang.

"A lányomat nektek adom."

-Mi?

"Mi? A lányod? Mi hasznom lenne belőle?"

"Erős képessége van.. Az én erőmet örökölte, ezért a teate végtelen mennyiségű erőt tud magába fogadni. És ha jól tudom örökösöd van. Igaz?"

-Eladott....? Néhány emberért és némi pénzért..?

"Hm. Rendben, meg eggyeztünk."- ez után már csak a töltőtoll jellegzetes hangja hallattszott, ahogy a papírt szeli, majd a felvétel véget ért.

A lány nem bíeta ki  el kellett olvasnia az egész szerződést. Biztos van benne egy kiskapu, mint mindegyikben.... csak.. Meg kell találnia. A lány viszont egyre idegesebb lett, így arról a helyről eltűnve, egy biztonságos helyre rejtette a mappát, hisz az adatok nem lehettek hivatalosak, ha az apjárol van szó.

-Idióta.......-morgott magában a lány, hiss még életében nem érezte olyan dühösnek és idegesnek magát, mint akkor, legszivesebben megőlte volna az apját.-Mindegy. Egyenlőre abban reménykedhetek  hogy Hawks időben leszállítja az információkat.. És a feladatomra koncentrálhatok....
Minden képpen ki fogom szabadítani Erit. Nem várhatok tovább...... Hogy még egyszer.. Lebontsa a testét és doppingot csináljon belőle, majd újra alkossa.. Nem várhatok tovább..

A lány vissza teleporrált a Nyolcszoros Megtisztulás, vezéru rezidenciájának az alagsorába, majd vissza ment Chisaki mellé. Majd leült Overhaul és Mimic közé, mikor Chronostasis megszólalt.

-Vezérem, úgy tűnik, szagot fogtak ezzel a hellyel kapcsolatban.

-Itt vannak?-gondolkozott el Chisaki-Haladjunk a terv szerint!

-Értettem.

-Készüljetek fel!-indult el Overhaul.

-Hai.

-Vezérem, hova mész?-kérdezte a fehér ruhás.

-Csak elintézek valamit.-nézett vissza, majd a lányra-Gyere segíteni.

A lány szó nélkül követte őt, hogy ne keltsen gyanút. Megkönnyebbülésére csak néhány figyelő pókot kellett elhelyeznie Chisaki kérésére, bizonyos helyeken.

~♡~

Amikor a lány befejezte a pókok elhelyezését, elindult megkeresni Overhault, hogy szóljon neki, hogy befejezte,de mikor oda ért a fiúhoz, a szája elé kapta a kezét, majd elrejtette magát és a jelenlétét. Egy idős férfi feküdt az ágyon, gépekre kapcsolva.

-Bocs, öreg.-szólalt meg az ágy mellett álló Chisaki-Úgy tűnik lesz egy kus hangzavar.

A lány halkan ellebegett, majd Eri szobájába sietett, hogy a kislányt minnél hamarabb kijuttassa vagy legalább biztonságba helyezhesse.

















5 ⭐ és jön a 51.rész

Addig is....

PLUS ULTRA❣️❣️❣️

𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora