Liliom mosolyogva ment be Katsuki mögött a Bakugóék házába, majd a konyhábol kihajoló Mitsukira nézett, aki elmosolyodva szólalt meg.
-Sziasztok gyerekek.-nézte őket mosolyogva a szőke nő.
-Tadaima, Mitsuki-san.-mosolyodott el a vörös hajú lány, majd megbökte a fiú oldalát.
Katsuki csak morgott egy sort, majd megszólalt.
-Tadaima, banya.
-Katsu...
-Jólvan na...-morogta az orra alatt a szőke fiú.
A lány elmosolyodott, majd amint ledobta a táskáját be sietett a konyhába, hogy segítsen Mitsukinak elkészíteni az ételt. A lány megnézte mit kezdett el készíteni a nő, majd elmosolyodva vett el egy pálcát, amire a már befűszerezett hús darabokat felszúrta, majd miután megismételte, berakta a még nyers takoyakikat sülni és a rámennel kezdett foglalkozni.
Mitsuki mosolyogva nézte a sürgölődő lányt, majd pár perc múlva megfogta a kezét.
-Li-chan, menj és nézd meg kicsit Katsukit. Én befejezem a főzést-sütést.
-Hai.-mosolyodott el a lány, majd felszaladt Katsuki szobájába, aki az ágyán ülve olvasott.
A lánynak sem kellett sok, oda sietett majd a fiúra ugrott, aki magához ölelte. A lány nagyon örült amiért a fiúnál töltheti a hétvégét, ami persze anyjának nem is tetszett, mivel ugyanarra a hétvégére tervezett elmenni régi barátjához. Ami így meghiúsult.
-Na te? Kész a kaja?-nyomott puszit a lány ajkaira.
-Nincs.-mosolyodott el a lány, majd a fiúhoz bújt.
A fiú elmosolyodott, majd puszikkal halmozta el a lány nyakát, néhány szívás nyomot hagyva rajta. A vörös hajú próbálta vissza tartani sóhajait ami többé-kevésbé sikerül neki.
-N-Ne most....-motyogta zavarában a lány.
Katsuki viszont mint aki nem hallott semmit, maga alá fordította a lányt, majd félig ráfeküdve mellei közé fúrta a fejét. A lány zavartan eltakarta az arcát, amikor is az ajtó kinyílt, majd a jól ismert női hang megszólalt.
-Kész a kaja gyerekek.
Ahogy mindenki nekikezdett at evésnek, hatalmas csend telepedett közéjük. Túl nagy csend. A lány furcsán érezte tőle magát. Nem szokott csend lenni.. főleg nem ekkora.
-Nos..-törte meg a csendet Mitsuki-Li-chan.... ha befejezzük az evést eljössz velem vásárolni? Pár dolgot be kell szereznem a holnapi ebédhez.
-Hai.-ment bele a lány, de biztos volt benne, hogy nem ez miatt hívta fel a nő.
Miután befejezték az evést, a lány segített elmosogatni, majd elmentek vásárolni a nővel.
A lány kíváncsian várta, hogy a nő megszólaljon, ami meg is történt, miután bevásárolva az élelmiszereket, megálltak egy ruhás bolt előtt.-Mitsuki-san??
-Li-chaaaaan.
-Miért álltunk meg itt..?
-Veszünk neked valami szépet.
-Mi? Miért?
-Mert ha jól tudom ma elmentek bulizni.
-De...
-Nincs semmi de. Befelé.-húzta be magával a boltba a lányt, Mitsuki.
A lány pislogott párat, nem értette a nő ragaszkodását a ruha vásárláshoz.
VOUS LISEZ
𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)
FanfictionYaga... ez a családnév igaz nem olyan ismert, mégis egy sötét titkot rejtegetnek. A kicsi Liliom, az egész közepén áll. Anyja kiskorában elszakította a lányt az apjától, majd elutazott vele. Ez miatt a lány ott hagyta legjobb barátait, Touyát, Katsu...