♡45.rész♡

162 15 1
                                    

-Fel nem foghattam honnan szedted a marhaságaidat, aztán meg olyan elégedett voltál magaddal. És egyre csak feljebb tornáztad magadat. Az iszap szörny óta... vagyis mióta csak All Might a városunkba érkezett.. fejlődtél és fejlődtél..-hallotta meg Katsuki hangját a lány, mikor az edző pálya körül sétált.-Még te átmentél a vizsgán, és én megbuktam. Hogy a fenébe, HAH?

-Ennek nincs köze a kép-

-POFA BE ÉS HALLGASS VÉGIG, NYOMI!

-Bo-bocsánat...

-Mindig is rühelltelek és az agyamra mentél. De aztán.. a Kaminoi eset segített megértenem a dolgokat. Sokat gondolkodtam.. All Mighttól kaptad az erődet, ugye? A képességedet. A gonosztevők főnöke, állítólag képes ellopni a képességeket és átadni azt másoknak. Hihetetlen de az egyik macska nő elveszítette a képességét és felhagyott a hősködéssel. Miután találkoztál All Mighttal, nagyon megváltoztál. Aztán pedig All Might elvesztette az erejét. Miután legyőzte a főgonoszt, All Might azt mondta, hogy.. megjegyeztem.... "Te leszel a következő." Mikor kimondta, re voltál az egyetlen aki sírva fogadta a szavait. Belegondolva, hogy a nomu nevű izék, több képességgel is rendelkeztek, megalapozottnak tűnik. Ráadásul..... All Might és a főgonosz.. jól ismerték egymást. A képességeket át lehet adni másoknak, és All Might ismerte a fickót aki képes erre.. erről eszembe jutott, mikor azt mondtad, hogy valaki mástól kaptad a képességedet. Aztán megkérdeztem erről All Mightot is.. viszont.... nem volt hajlandó válaszolni. Ezért most téged kérdezlek.

A lány két épület között húzta meg magát, csendben figyelte a két fiút. Aggódott, hogy össze fognak verekedni, hisz a szőkét ismerve, az fog történni. Katsukiban túl nagy volt a versengés, és a megfelelni akarás.

-Nem tagadod. Tehát.. tényleg ez az igazság. Fenébe.

-Na és.. mit akarsz ezzel?

-Mi mindketten olyanok akartunk lenni, mint a nagy All Might. Ugye? Mindig is így volt. Aztán azt akiről azt hittem, csupán egy szerencsétlen kis nyomi.. felkarolta és elismerte a hős akire felnéztem. Úgyhogy ezért.... küzdj meg velem! Itt és most.. ha mersz!

-M-Miért? Hé, várjunk csak! Erre most mi szükség van? Nem.. ez nem helyes.. még csak nem is lenne szabad itt lennünk. Ha annyira harcolni akarsz, akkor órák után.. lefoglalhatnánk egy edző termet.. nem muszály most rögtön megkűzdenünk, nem?

-Ha rendesen harcolunk, le fognak állítani. Vajon mi van benned ami megragadta All Might figyelmét? Mutasd meg nekem is. Ha te a megfelelő módon bálványoztad őt... akkor.. az én rajongásom iránta talán nem volt elég jó..

-Kacchan.. t-te ténylwg harcolni akarsz velem?!

-Ha nem akarsz megsérülni, akkor készülj fel! Tényleg. Újabban inkább rúgsz, ha jól tudom..-nyújtott párat a szőke.

-Várj már egy kicsit! Nem tehetjük ezt!-próbálta menteni a helyzetet Izuku, de már késő volt a kihátrállásra, Katsuki az első robbanásával szélsebesen a fiú felé indult.-Kacchan!

Majd egy újabb robbanás sült el, ám az sokkal erősebb volt, mint amivel oda repítette magát a fiúhoz.

-Szeretsz a dolgok mélyére látni, mi? Gyere csak!

-Most konolyan, Kacchan?-mondta Midoriya mikor a fiú felé indult egy újabb robbanás lökettel.

A lány végül írt egy üzenetet Aizawának, hogy Katsuki és Izuku csatába kezdtek, amit annyira részletezett le amennyire muszály volt.

-Várjál már!-szólalt meg Izuku-Tényleg muszály megkűzdenünk egymással?-Katsuki válasza pedig csak a robbanásai voltak.-Nem hiszem, hogy bármit is rosszul tettél volna.. senki sem mondta, hogy a rajongásod nem elég jó.-ekkor viszont egy újabb robbanással támadott Izukura, Katsuki-Beszéljük meg!-tért ki Izuku.

𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang