✞57.rész✞

143 12 0
                                    

A U.A.-ben mindena megszokottan múlt. Reggel Liliom készített reggelit Bakugónak, akit le is fényképezett miután evett majd kirakta a képet is végül pedig
mindenki elment átvenni az egyenruhát, majd elmentek az órákra.

 Reggel Liliom készített reggelit Bakugónak, akit le is fényképezett miután evett majd kirakta a képet is végül pedig mindenki elment átvenni az egyenruhát, majd elmentek az órákra

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Egy unalmas matek óra után, elmentek felvenni a hős jelmezeiket, majd a gamma edzőterembe mentek, hogy fejlesztsék a végső támadásaikat, amit Cementoss ki is fejtett nekik.

-Ma a végső támadásotok fejlesztésén fogtok dolgozni. Aki nem érte el a "legalább kettő" kvótát, dolgozzon rajta! Ha már megvan mindkettő, akkor fejlesszétek tovább!

Ekkor Kirishima felvette az Unbreakable formáját, majd megszólalt.

-Bakugo, Sato, Midoriya! Kérlek üssetek-vágjatok kedvetekre!

-A többiek félre fogják érteni!-csattant fel Sato.

-Bocs, de ma én egyedül edzek.-tette össze kezeit Izuku.

-Értettem.-szólalt meg ismét Kirishima.

-Segíthetek ha gondolod. Ha a mindent látó szemem a kitartásodat vizsgálja, lehet tovább fenn tudom tartani.-szólalt meg a lány.

-Arigatou!-hajolt meg Eijiro.

-Én is. Az idő korlátom tágítása fontos lenne.

-Kirishima! Megöllek a Howitzeremmel.

A lány elmosolyodott, majd a fiúkra nézett akik elkezdtek edzeni, szemeit pirosra változtatta, amik izzani kezdtek. Majd gyengülő pontot kezdett keresni a vörös hajú fiún.

~✞~

Ahogy a napok múltak, az 1-A osztásztály úgy lett egyre energikusabb. Egyik nap arta ment be a lány, hogy Mina táncol, pontosabban breakel.

Liliom elmosolyodott majd mikor mina befejezte tapsolt neki, így a pink lány rá nézett majd a nyakába ugrott.

-Li-chaaaan!

-Ohayoo Mina-chan.

-Ohayo.-ez után Mina a fiúk felé fordult-Okey boys. Let's dance.

-Hai..... onegaishimasu.-motyogta Izuku.

-Kezdjük a Two Steppel!-kezdett bele a mozdulatba Mina-Lepjetek előre és hátra, balra és jobbra... és közben mozgassátok a karotokat!

-Va... Valahogy így?-kérdezte Izuku aki robot szerűen emelgette kezeit és lábait, a balett szerűen rángatózó Aoyama mellett.

Liliom kuncogva ment közelebb, majd megfogta a fiú karjait és óvatosan mozgatta azokat.

-Így..-kezdte el a lépéseket rákényszerítve Izukut arra, hogy kövesse lépteit.

Ekkor a lány megérezte a feléjük, pontosabban a zöld hajú felé irányuló szórós, talán mar szinte ölni akaró tekintetet. A lány még  megveregette Izuku vállát, majd Kaminarira nézett aki épp Jiro szobáját boncolgatta.

A lány a többséggel együtt, izgatott volt a kultúrális fesztivál miatt, de ellentétben velük, nem mutatta ki. Ám volt aki aggódott az esemény miatt, mint például Kirishima.

-Sensei, biztos bölcs döntés ilyen időkben gondtalanul ünnepelni?-aggodalmaskodott Eijiro.

-Kirishima! Megváltoztál!jegyezte meg Kaminari.

-De ez jogos!-csattant fel Kirishima-Csak úgy hemzsegnek odakint a gonosztevők!

-Igazad van.-adott igazat a vörös hajú fiúnak Aizawa-Igencsak értelmes vélemény. Azonban a U.A. nem csak a hős tagozatból áll. Ha a Sportfesztivált a hős tagozat nagy pillanatának tartjuk... akkor a Kultúrális Fesztiválon a többiek... a támogató tagozat, az általános tagozat és az üzleti tagozat diákjai tündökölhetnek. Erre nem összpontosul akkora figyelem, mint a Sportfesztiválra... ám számukra ez igencsak várt esemény. És ott vannak azok, akik feszültek a jelenlegi helyzet miatt... ami a hős tagozat miatt alakult ki, kezdve a kollégiumi rendszer bevezetésével.

-Így belegondolva, nincs kifogásom a megtartása ellen.-ült le Kitishima.

-Igen. Ezért nem mondhatjuk, hogy nem tartjuk meg. Az elmúlt évekkel ellentétben idén néhány személyt kivéve... a rendezvény csak az iskolának szól. Még ha nem is mi leszünk a középpontban... akkor is készülnie kell valamivel minden osztálynak. Még ma jó lenne eldönteni...-húzta össze magát a sarokban Aizawa.

Bakugo persze fogait csikorgatta a tanár miatt, viszont vele ellentétben a Yaga lány követte a Sensei példáját és az asztalra dőlve elaludt. A lány viszont felriadt mikor Iida az asztalra csapott pár papírt.

-Először is: soroljunk fel opciókat! Akinek van javaslata, jelentkezzen.-ekkor viszont szinte mindenki jelentkezni kezdett-Jó, Kaminari-kun!

-Csináljunk cseléd kávézót!

-Cseléd? Tehát kiszolgálunk másokat! Nem rossz.

-Ez túl prűd, Kaminari!-csattant fel Minoru.

-Mineta-kun!

Ezután sorolták az ötleteiket, majd Aizawa kijelentette ha reggelig nem jutnak megállapodásra akkor nyílvános tanóra lesz.
Majd órák után a koliba mentek.

-Ano..-szólalt meg a lány.

-Igen?-kérdezte Iida.

-Szerintem ha Mina-chan táncos próbáját koncert formában adnánk le, Kyoka-chan hangszereivel és zene tudásával kevernénk elég szórakozató lenne. Így ha az emberek kifáradnak az esetleges táncban Denki-kun Cseléd Kávézója is jól jöhetne. Végre Monoma is csendben maradhatna. A cselédkávézós és a koncertes ruhákat is vállalnám elkészíteni. Így nem lenne problémája senkinek vele. Aki hosszabb szoknyát akar annak hosszú lenne.. személyre szabom.

-Lily-san..-mosolyodott el Kyoka.

-Li-chaan! Ha így vállalod, akkor megoldható. Igaz?-ugrándozott Hagakure.

-Haiii!-mosolyodott el Mina majd megölelte a vörös hajú lányt.

-Kero..-bólintott Tsuyu.

-A tánc.. jó lehet.-kelt fel Shoto, majd kazettát kezdett keresni.-Nem tudom, minek hívják de itt mindenki jól érzi magát.

-Ez egy koncert, Sho-kun.-hajolt ál a felemás válla felett, majd vissza.

-Akkor az. Az ideiglenes órárol jött az ötlet.

-Nem lenne frusztráló amatőröket nézni?-kérdezte Sero.

-Mina-channal és Kyoka-channal segíthetünk..-mosolyodott el a vörös hajú lány.

-Hm?-nézett a lányra Mina-Várjáál csak! Tudsz táncsolbi?!

-Hai. Ka-san zene és tánc órákra iratott be általánosban.-bólintott a lány.

-Mit titkolsz még?-kérdezte egyszerre Mina és Kyoka.
















5 ⭐ és jön a 57.rész

Addig is....

PLUS ULTRA❣️❣️❣️

𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant