✞60.rész✞

122 9 0
                                    

Liliom arra ébredt, hogy egy ismerős hang szólongatta. A szőke nyugtalanul fogta a lányt, akinek testébe vissza húzódott képessége, ami percekkel ezelőtt még teljesen megvadulva, garázdálkodott, mint egy energia, ami felszabadulva, energia csápok és hullámok formályában tört ki. Ám amint a lány felébredt az energia indák vissza húzódtak a testébe. A lány még mindig nem tanulta meg hogyan kellene teljesen kihasználnia az erejét, hisz annak csak 25%-át tudja biztonságosan használni azt.

-Gomen...-ült fel az ágyán a vörös hajú majd kezét a szőke arcára tette amit az energia indája megvágott, majd begyógyította a sebet.

-Semmi baj. Megszoktam mióta megismertelek.-mosolyodott el barátságosan a szőkeség.-Na és anyád..? Úgy tudom miatta jöttél haza.

-Nem lesz itthon még egy pár napig... szóval feleslegesen jöttem ide. De meglátogatom Rei-sant.. úgyis rég beszéltem vele.... kicsit hiányzott is.. az a megértés ami belőle szokott sugárzani.. és.. szeretnék is beszélni vele valamiről..-kelt fel a lány.

-Rendben.

Ezzel a szőke kiment, ahol egy jól ismert mosolygós fiúval futott össze, aki szintén a Yaga házban szokta tölteni az idejét.

-Ezúttal mit akarsz, Haru?

-Nii-san, beszélni akartam veled. Lehet egy időre vissza megyek Amerikába. Csak pár napról lenne szó. Találkoznom kell valakivel.

-Menj csak. Úgyis vissza jött Ayato is. Elegek leszünk ketten is. Szóval menj csak a csajodhoz.

-KEIGOOO!

Az említett elnevette magát majd elmosolyodva csípőre vágta a kezeit.

-Igazam vaaan!~

Ekkor a vörös hajú lány kilépett a szobájábol majd a veszekedő kuzinokra nézett.

-Barátnője van?-csillantak fel a lány szemei.

-Pontosan.-válaszolt unokaöccse előtt Keigo.

A lány boldogan ugrott a fehér szárnyas nyakába aki morcosan nézett Keigóra.

-Annyiraaaaa örülök nekeeed!

A napok teltek. A vörös hajú lány az iskolai egyenruhájában szaladt le a lépcsőn, amit a többiek egy sóhajjal nyugtáztak. Fogalmuk sem volt mitől lett hirtelen ennyi energiája a lánynak.

-Ayatoooooooo!-ugrott a farkas fiú nyakába, aki bement a koli ajtaján.

-Szia.-kuncogott a kékes hajú hős, elkapva a lányt, majd megpörgetve őt a levegőben.-Na? Megmutatod a sulid?

-Oi oi oi!-szólalt meg Bakugo.

-Majd jövök!-kapta el a hős kezét a vörös hajú lány, majd sietős léptekkel távoztak is.

A lány meg is mutatta az iskolát a hősnek, majd miután átvizsgálták minden centiméterét, vissza indultak a koliba. A vörös hajú lány már alig várta, hogy a farkas hős tanítani kezdjen náluk, ahogy ha minden igaz, Haru is ezt fogja tenni.

Liliom nem járt a részmunkaidős állásán, mióta azt az egyik gonosztevő lerombolta egy csata során. Eszébe jutott Makoto és Haruka is. Hiányoztak neki, ahogy az ott dolgozó lányok is. A lány hamar elhessegette gondolatait majd megállt a koli ajtajában. Ekkor Ayato egy puszit nyomott a lány homlokára, majd még egyszer az ölelésébe zárta.

-Akkor majd találkozunk.-intett egyet a lány, majd bement a koliba, ahol a kanapé mellett elhaladva észre vette Denkit. De a többiek sehol.

-Denkiiii!-ment oda majd megölelte a pikachut-Hol van a többség?

-Már nem is vagyok elég szórakoztató egymagamban?-szólalt meg drámaian Kaminari.

-Dehogyneeem. Még mindig imádlak, csak bökd ki.

-Sero és Kirishima edzeni mentek, Mina pedig Jiroval lóg..

-Igeeen?

-Bakugo pedig a szobájában. Miután elmentél, felviharzott. Azóta se kép, se hang.

-Értem.-nyomott gyors egy puszit a fiú arcára-Kösziii!!!-sietett fel az emeletre a lány.

A lány még átöltözni sem ment, hanem egyenesen a szőkeség szobájába vette az irányt, hogy megölelgethesse a szerelmét. Ám ami bent fogadta..

A lány megszokottan lépett be a fiú szobájába, hisz olyan sokat aludt már ott, hogy a kopogást teljesen el is hanyagolta. De amint belépett, egy bekötözött kezű, épp valamilyen tablettát a szájába dobó, majd lenyelő Bakugo fogadta. A vörös hajú teljesen lesokkolódva állt az ajtóban. Nem értette mi történt. Hogy mit tett magával a fiú vagy mi miatt kellett a gyógyszer, hisz Bakugo nem az a fajta volt, aki a gyógyszer segítségét igényelné bármi miatt.

Liliom ezután a falra pillantott amiről omladozott a vakolat, majd a minden bizonnyal, Kirishima szobájábol áthozott box zsákra nézett. Ám pillanatok múlva szemei megakadtak egy lányon, aki barna haját túrva gondterhelten nézte a szőke fiút.

-Kat, kezelned kellene ezt valahogy..

-Tch.

-Kat....???-pislogott párat a lány. Katsuki soha nem engedte senkinek, hogy becézgesse.. csak neki és Izukunak. De akkor ki az a lány?

-Komolyan beszélek. Nem lenne jó ha a figyelmetlenséged miatt megsérülnél...

-Akadj le a témárol.

-Kat..

A lány nyelt egyet. Próbált nem a legrosszabbra gondolni. Elvégre akár egy rokon vagy egy barát is lehet a lány. De a vörös hajú nem bírta tovább, így ahogy oda ment, úgy ment a szobájába is, majd bezárkózva gondolatait kezdte rendezni.

-Katsunak beszélnie kellett volna róla ha egy rokon... igaz??-próbálta kibogozni vegyes érzéseit a lány.

Ekkor valaki berontott a lány szobájába.
Az ajtó kicsapódása jelezte, hogy a zár nem volt teljesen elfordítva. A lány a szőke hajú fiúra nézett, aki oda ment hozzá.

-Kiszórakoztad magad?

-Te kérdezed?? Én legalább caak az unokabátyámmal voltam!-csattant fel a lány, a fiú hangnemét hallva.-Nem tudom mit gondoljak vagy mondjak.

-Baka.

-Hagyj magamra... nem akarok olyat mondani ami miatt elcseszhetem ezt..

-Woah.... még soha nem kérted.... hogy hagyjalak magadra... mindig a "Baku maradj"-t kaptam...

-Ez nem vicc tárgya. De ha ilyen muris.. menj vissza a kis csitrihez és szórakozzatok.-kelt fel a lány majd azzal a lendülettel ki is lökte a fiút aki meglepetésében regálni sem tudott.

Katsuki csak az ajtó csapódását realizálta maga mögött. Végül lekuporodott a lány ajtójának tövében majd össze húzta magát és lehunyta a szemeit.

-Blossom, bazdmeg...-morogta a fiú-Ezt elbasztad.-túrt a hajába a fiú-Nem igaz, hogy ilyen szarul időzítettél...















5 ⭐ és jön a 61.rész

Addig is....

PLUS ULTRA❣️❣️❣️

𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz