✞52.rész✞

121 12 0
                                    

-Minden romokban van, hulladékok!-emelkedert felfelé Overhaul a kucsu Erivel, ám Uzuku utánok indult, ahogy Liliom is-Kis piócák!

Ekkor a lány felugrott egészen Erihez, de mikor a kislány felé nyúlt, Eri szarvábol fény kezdett áradni ami szinte vakító volt, Eri ekkor Mirio köpenyének darabjáért nyúlt, mikor a lány elkapta Eri kezét, majd szorosan magához nem szorította a lányt.

-N-Nee-san...

-Semmi baj, Eri.. Mondtam, hogy kijuttatlak innen.-ölelte szorosabban a lányt, majd zuhanni kezdett.

Liliom nem akarta erejét arra használni, hogy szárnyat hívjon elő magának, egrészt azzal energiár használ fel, másrészt annak Eri vagy Izuku is áldozatául eshetne, mivel a szárnyak a kőrülötte lévő helyről szívja el, ha nincs nála a palack, amiben az erejéből egy keveset tárol.

Viszont az a palack nem volt nála. Ha nála lehetne, azt használná fel a szárnyhoz.
Az Erit szorongató lány végül Izukunak zuhant, aki elkapva őket.

-Soha többé... Nem engedlek el... Eri-chan!-mondta Izuku.

A lány elmosolyodott, majd Eri kötéseire nézett.

-A régi "szép" emlékek....-jegyezte meg magában a lány-Csak neked legalább volt aki meg akart menteni... Hősök, akik a segítségedre tudtak sietni..... Bárcsak nekem is lettek volna...-gondolt vissza azokra az időkre, mikor apja minden nap, 3-5 alkalommal injekciózta.-Vidd Erit!-lökte meg lefelé Izukut és a kislányt.

-Nee-san.....?

Amint Izuku elég messzire zuhant a lánnyal, Liliom kutáeta lángokban álló szárnyait, így lassult a zuhanása, majd elkezdte elpusztítani Chisaki tüskéit. De Izuku keresztül húzta a számításait, és Erivel a kezében, Overhaulra támadt.

A lány a magasba emelkedett Midoriyára és Erire nézett, majd oda repült pár szárnycsapással és mögélyük kerülve, átölelte őket, lassan elkezdve ereszkedni. Ám Chisaki is követte őket a felszínre.
Izuku a hátára rögzítette Erit, majd harcba kezdtek.

-100%-on használja a One for Allt... Eri pedig.. Valahogy folyton gyógyítja..

Egy óvatlanabb pillanatban a lányt elérte az egyik támadás, így az egyik lakó épületnek csapódott, majd a földre esett. A lányt teljesen elnyelte a sötétség, miközben teste kőrül vörös aura jelent meg, szarvaival együtt. Bőrén szétterjedt a fekete minta, majd hirtelen kipattantak szemei, ám egt teljesen más szempár nézett a világra.

Tekintete gyűlölettel és megvetéssel teli volt, ám hamar elszállt, ahogy a lány vissza vette teste felett az uralmat, majd tydva, hogy Izuku boldogulni fog, így elsietetr megkeresni Kirishimát, akit egy gyengélkedő szerű helyiségben meg is talált.

A lány leült mellé, majd kezeit a fiú mellkasára téve gyógyítani kezdte őt, ahogy később Fatet is, majd vissza sietett, ahol Aizawa és Nighteye gyögyítására koncentrált. Miután Izuku legyőzte Overhault, a lányt a kórházba szállították.

Ugyanis a fáradságtól és a kimerültségtől, elájult. De az orvosok elvitték ellenőrzésre, hogy az ájulásnak nehigy legyen másik oka is.

Liliom, Fat Gumal, Kirishimával és Tamakival egy szobában aludt. Pontosítva, csak a lány aludt és Tamaki. Akiket Aizawa meglátogatott, de nem maradt sokáig.

-Kirishima..

-Hm?

-Nagyszerű barátod van.-nézett a lányra Fat Gum-Becsüld meg.

-Hai.-mosolyodott el Kirishima, hisz tudta, hogy ífy van és ezt kellett tennie, és már rég megbecsülte a lánnyal valö barátságát.

Ám a lány gépe csipogni kezdett, ami félbe szakította a beszélgetést, majd nővérek szaladtak be a kórterembe.

A vörös hajú lányt lélegeztetőre rakták, mivel pár pillanatra leállt a légzése, utána pedig csak szakadozva sikerült levegôt vennie.

Kirishima aggódva figyelte a történteket, hisz aggódottz elvégre is egy barátjáról volt szó. És fogalma sem volt hogyan tudta volna közölni Katsukival, ha a lánynakkomoly baja esne.

Pillanatok múlva az ajtó nyíltés a vörös szárnyas hős és unokaöccse állított be a kórterembe.

Hawks leült a lány ágyának szélére, majd aggódva figyelt tovább. Hibásnak érezte magát a lánnyal történtekben.

Hisz ő adta neki a beépülő feladatot... Keigo végül sóhajtott egyet majd megszólalt.

-Li... Gomen, amiért ilyen veszélyes feladatot adtam. Nem kellett volna. Ha oda figyeltem volna jobban, akkor most nem lenne semmi bajod.

A szárntas hős továbbra is bűntudatot érzert, de nem tudta hogyan tehetné jóvá a tetteit.

Majd ahogy telt az idő, a lányt ismér levettél a lélegeztetőről... Segítettek neki amiben csak kellett és tudtak.

A lány anyja viszont egyszer sem bukkant fel a korházban. Ami főként Aizawának tűnt fel, hisz mostanában gyakran találkozott a lány anyjával.

Lassan Liliom is ébredezni kezdett,majd nehezen kinyitta a szemeit, amiket be is csukott.

-Még egy órát...

Keigo elmosklyodott, biztos volt benne, hogy a lánynak nimcs nagy baja, ha még aludni akar.

Az orvos bement mikor a lány felébredt, majd megvuzsgálta a lányt, a vérnyomását, a reflexeut és a többit.

A lány sóhajtva dőlt vissza az ágyra, amikor az orvos befejezte a vizsgálását, majd eszébe jutott, Eri.

Halványan elmosolyodott, hisz örült, hogyegmentették a kiányt, aki pilanatok alatt képes volt a szívéhez nőlni a lánynak.

Azt akarta, hogy minden rendben legyen, hogg Eri is boldogan élje az életét.

A lány gondolatai afelé terelődtek, hogy mi lesz Erivel.. Meg kellene néznie.

De ahhoz előbb meg kellene tudnia mozdulni, amj abban a pillanatban elég nehéznem tűnt.

Elvégre minden porcikája fájt és nehéznek tűnt. A lánt reménykedett, hogy minnél hamarabb felépül.

Katsukit is látni akarta, ahogy a barátait is... Jirót, Minát, Tsuyut és a többieket.

A lány sóhajtott egyet, majf kinézett az ablajon, ahol csak az eget látta, hisz annyi ereje sem maradt, hofy felkeljen és jobban körbe nézzen.

Hatalmas fájdalom nyilalt a bordájába, majd el is múlt. A lánt ezután vissza aludt, és az álmok világa sikeresrn rabul is ejtette a piroa hajú, Liliomot, aki békésen az igazak álmát aludta tovább.

Kirishima elmosolyofott  hisz mehkönnyebbült. Hisz ki nem könntebbülne meg, ha egy sérült barátja normálisan viselkedne.

















5 ⭐ és jön a 53.rész

Addig is....

PLUS ULTRA❣️❣️❣️

𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang