ღ26.részღ

254 19 1
                                    

Miyako kissé mosolyogva nézett a vörös hajú lányra, aki megilletődötten pislogott párat.

-Heeeeh? Miya-chaaaan!

Miyako kuncogva engedte előre a gyerekeket, ameddig a vörös hajú még prőbálta feldolgozni azt aminek a szemtanúja volt.

-Miya-chaaaan... te szerelmes vagy a Nii-sanba?!

-Nii-sanba?-pislogott párat a zöld szemű majd lassan minden az eszébe jutott... az hogy a kék szemű szemmel tartotta a lányt és az, ahogyan róla mesélt. Már előbb is észre vette, hogy közel állhatnak egymáshoz, de arra eddig is kíváncsi volt, hogy mennyire és miért... és a kérdéseire meg is kapta a választ... "Nii-san"... Miyako egyből arra a következtetésre jutott, hogy a lány a húga.. ami nem is állt messze az igazságtol... Dabinak a vörös hajú olyan volt mintha a húga lenne, ami fordítva is igaz volt, Liliom mindig a bátyjaként tekintett a kék szeműre, és ez nem változott semmit még a külön töltött évek után sem.

Miután a jövőböl érkezett gyerekek vissza tértek a sajqt idejükbe, minden álltaluk érintett embernek módosultak az emlékei. Senki sem emlékezett rájuk, sem arra, hogy jártak ott.. se Dabi, se Liliom, se Miyako, sem pedig Katsuki. Mindenki elfeledkezett róluk. Mintha nem is léteztek volna... mivel még abban az időben nem is léteztek.

Lassan eljött az a nap, mikor a diákok vissza tértek a U.A. falai közé. Liliom mosolyogva beszélgetett Miyakoval, mikor az egyik B osztályos beléjük futott.

-Gome, gome

-Tsuburaba-kun.. hova a sietség?-nézett fel a vörös hajú, akibe a fiú belement.

-Á, nos.... Monoma köddé vált és Kendo ideges.

-Értem. Ez nem hangzik jól.

-De biztos vagyok benne, hogy semmi baja, csak Kendo túlreagálja.

-Igaz is.... Kendo-chan olyan aggodalmas, mintha a B osztály óvónénije lenne...-gondolkozik el-Na mindegy. Sok sikert.

-Köszi-szaladt el a barna hajú.

-Menjünk, Miya-chan.. már úgysem vagyunk messze.

-Oké, oké..... ano..

-Hm?

-Jóban vagytok?-utal az előbbi B osztályos fiúra.

-Jaa... igen. Valójában a B osztálybol mindenkivel jól kijövök, Neito-kun kivétepével..

-Értem.-ért Miyako az ajtó elé, amit mikor kinyitott, rögtön egy nevető Eijiro és Hanta fogadta őket

A két lány kissé pislogva nézte őket.

-Komolyan? Komolyan Bakugo?-mondta Hanta egyidőben Eijiróval.

-Ne röhögjetek!-morgott az említett idegesen-Hiába mostam meg, nem akar vissza állni! Hallod? Kinyírlak!

-Azt megnézem, te szépfiú.-röhögött tovább a fekete hajú.

-Mit mondtál?!?!-idegesedett fel mégjobban a szőke hajú, aminek hatására, a haja pillanatok alatt a megszokott lett.

-Vissza állt!-mondta Hanta, Eijiróval egy időben.

-Hallottam, hogy te gonoszokkal is találkoztál.-ment oda Mina, Jiróhoz.

-Igazábol én a túszoknak segítettem kijutni. A gonoszokkal nem harcoltam.

-Ettől még nagyon menő vagy.

-Én is folyton csak járőröztem meg takarítottam. Habár egyszer csempészekkel is szembe kellett szállnom.-szólalt meg a béka lány.

-Micsoda kaland.-mondta Mina és Jiro egyszerre.

𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن