♡41.rész♡

185 15 0
                                    

A vörös hajú lány csendben követte a szőke hajút és az őt követő Kirishimát, majd pár pillanat múlva lépteket hallott maga mögött. Mikor hátra pillantott, Kaminari nézett vissza rá mosolyogva. A lány elmosolyodott, majd ismét Bakugóra szegezte a tekintetét.

-Vajon.... miért van ilyen rossz előérzetem..?

A vörös hajú lány körbe pillantott. Nem értette nyugtalanságának okát. Rövidesen elhagyta egy sóhaj az ajkait, majd a létránál megállt Katsukira nézett, aki szó nélkül előre túrta a lányt, jelezve, hogy menjen előre.

-De.. miért Li-chan menjen előre??

-MERT NEM FOGOM HAGYNI, HOGY VALAMI PERVERZ IDIÓTA MENJEN UTÁNA!

-Ez azt is jelentheti, hogy te akarod nézni a--

-POFA BE!

A lány kuncogott egy sort, majd megölelve a fiút, lejebb húzta és egy puszit nyomott az ajkaira. A szőke kissé elmosolyodott, majd előre túrta a lányt.

-Ha nem mész, nem szabadulsz.

-Gomen, gomen.-kuncogott a lány, majd elindult felmászni.

A lány pillanatok alatt láthatatlan lett, ruhástól, mindenestől, mikor a létra végéhez ért, majd lélegzet visszatartva, minden hang nélkül kimászott onnan.

Katsuki a lány ezen cselekedetét figyelmeztetésnek vette, így pár szót intézett a másik két csapattársának, akik aprót bólintottak.

A következő pillanatban viszont, alig, hogy sikerült kimenniük a felszínre, Kirishima fasirtgolyóvá vált.

-Mi a frász az? Mi történt vele?!?-szólalt meg Denki, kisse pánikszerű hangon.

-Egyértelmű! Az egész, annak a rohadéknak a műve!-adott választ Bakugo a fiú kérdéseire-Kinyírlaak!

-Katsu!-létesített telepatikus kapcsolatot a lány, aki továbbra is láthatatlan volt-Ne csinálj semmi elhamarkodottat..

-Útálom a fajtádat!-nézett a Shiketsu-s fiúra Katsuki.

-Miről dumál?-szólalt meg ismét Denki.-Nem tudom értelmezni..

-Azt mondta, hogy olyan vaksi, hogy nem látja az ellenfelei valódi erejét!

-Az ég világon semmi baja nincs a látásomnak!

-Mi? Fájó pontra tapintottál! Ne hergeld tovább, oké?

-Tudjátok.. én.. tisztelem az iskolátokat. Büszkeséggel tölt el a gondolat, hogy egyenrangúnak számítunk.. de a magatok fajta népség.. csak szégyent hoz az intézményre!

-Megint ezzel jön!-utalt Kaminari az ujj alakú húscafatokra-Undorító!

-Pofa be!! Kötelesség.. méltóság... blah blah bla! Üres duma! Ne a szavaid, hanem a tetteid árulkodjonak rólad!

-Főleg te bosszantasz! Bakugo.

A következő pillanatban a szőkére támadott a fiú, ám két cafat rögtön megsemmisült. A lány figyelme alig lankadt, de még így is egy húscafat elkerülte a védelmét.

Bakugo viszont elpusztította azt, amelyik meglépett a lány elől, bár egy pillanatra habozott, hogy a lányt nehogy véletlen eltalálja. De aztán tudatosult benne, hogy könnyen kitér előle.

-Nem csoda, hogy mindenki azonnal megútál téged, de komolyan.-jegyezte meg Denki.

-Kaminari Denki!-csapta nyakon az említett fiút a vörös hajú-Én már számításba se estem?

𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)Where stories live. Discover now