Elérkezett a 8. mérkőzés. Katsuki, Ochako ellen. A lány csendben figyelte, az események kezdetét. Ahogy Ochako a fiúra támadt, Katsuki telibe robbantotta a lányt.
-Nem fogja vissza magát egy lánnyal szemben, ez a Bakugo. Kero~
-Tsuyu-san... ez csupán azért van.... mert nem becsüli alá. Bár.. hajlamos túlzásba esni.
-Ochako..-nézett a lányra Tsuyu, kit egy újabb robbanás talált el.
-Nézni sem bírom..-takarta el arcát Jiro.
-Bakugo, jól sejtem.. hogy a te ízlésed inkább..
-Mineta, a pofád lapos......-húzta össze szemeit a vörös hajú lány.
-Hé, ez szerinted hősies viselkedés?-szólalt meg az egyik hős.-Ekkora erő különbség mellett az lenne a tisztességes, ha kilöknéd a pájáról! Nem szép dolog így játszadozni egy lánnyal!
-Hogy.... mit mondott..?-húzta össze a szemeit a lány, majd a hős előtt termett a levegőben.-Maga.... MAGÁNAK AZTÁN HALVÁNY LILA GŐZE SINCS ARRÓL, HOGY MI IS TÖRTÉNIK ODALENT! ÉPP AZÉRT NEM KÍMÉLI, MIVEL NEM BECSÜLI LE AZT A LÁNYT! VAGY MAGA SZERINT CSAK AZÉRT GYENGE LEHET VALAKI, MERT LÁNY?! MÉG, HOGY ERŐKÜLÖNBSÉG!!-háborhott a vörös hajú lány, akinek hirtelen haragja következtében ördög szarvai is elő tűntek.
-Ki kezdte a beszólogatást?-szólalt meg Aizawa a bemondóban.-Egy profi hős? Ha komolyan nem érted mi történik, inkább menj haza és keress új foglalkozást...
-Sensei...-nézett a férfi felé a vörös hajú lány.
-Bakugo, azért nem fogja vissza magát, mert elismeri ellenfele tehetségét és erejét. És mivel meg akarja nyerni a meccset, nem szégyenli, a legjobb formáját nyújtani.
***
-Győztem!-szólta el magát Uraraka, majd a törmelékek a levegőből kezdtek lezuhanni.
Katsuki fel nyújtotta a karjait, majd robbantott egyet. A robbanás elsodorta a felé közeledő Ochakót és a törmeléket is ártalmatlanította.
-Sejtettem, hogy készülsz valamire. Túl sok időt töltesz azzal a nyomival.
Végül Uraraka a földre esett, hisz túlhajszolta magát.
-Uraraka mozgás képtelen! Bakugo folytathatja a versenyt.-jelentette ki Midnight.
-Ezzel véget ért az első forduló. Egy rövid szünetet követően folytatódik a verseny.-jelentette be Present Mic.
A vörös hajú Izuku után lépett el a lelátójukról, majd rögtön a szőkét kezdte keresni.
-Kacchan!-állt meg a lépcsőnél Izuku.
-MI A FENÉT AKARSZ TŐLEM?! KINYÍRLAK!
-Öh.. tudod... én következek, és fel akarok készülni.. amúgy gratulálok a győzelmedhez.. szia.-indult el onnan a fiú.
-Ne vinnyogj már...-ért oda a vörös hajú lány is.-Én meg még aggódtam.... semmi bajod, ha így tudsz nyivákolni..
-HAH?
A lány csak elmosolyodott, majd leellenőrizte a fiú karját, amit a meccs alatt remegni látott a robbantás után. Végül elkísérte a lelátóra a fiút, aki ezt nem is vette észre a lány csendessége és halk léptei miatt.
-Hé, Bakugo! Kezdesz bele jönni a gonoszkodásba.-nézett a fiúra Sero.
-Persze ilyen ellenféllel szemben, nyílván nehéz nem gonosznak tűnni.. igaz Bakugo?-szólalt meg Tsuyu is.
-NEM ÉRDEKELTEK! POFA BE!
-Mindd láttuk, hogyan robbantasz egymás után, szegény lány képébe.. nem kegyelmeztél neki. Én képtelen lettem volna ilyesmire.
-Mert kisütötted az agyad, Kaminari.
-Ne mondj ilyet, Tsuyu..-nézett az említettre Kaminari.
-Az a csaj keményebb, mint ti.
A vörös hajú lány pislogott párat a fal mellett, majd csendben indult el le, a kűzdő tér felé, betérve az autómatához, hogy igyon egy keveset.
De végül elgondolkozott az üveggel a kezében, amit az autómatából vett ki, majd a palack tetejét figyelve, az üveg tartalmát a saját fejére zúdította. Evvel kizökkentve saját magát a gondolataiból.
-Ezzel meg is van a második forduló összes versenyzője! Más szóval ideje lassan bele vágni!-szólalt meg Mic a bemondóban.
A lány csendben felkelt, eldobva a vizes üveget, majd elindult.
-Mindent bele, Izu-kun....-szólalt meg kedvetlenül a lány.
-H-Hai...
Elindították a kűzdelmet. De sem Izuku, sem a lány nem moccant. Izuku egyszerűen azon gondolkozott, hogy miképpen akar a lány támadni, még a lány azon agyalt, hogyan ne tegyen kárt a fiúban.
Végül a lány kezdte a támadást, azzal, hogy az erejét használva, megingadta a talajt maguk alatt.
Izuku így a vonal széléhez csúszott, ám nem hagyta, hogy ki csúsztassa a lány, a pájáról. Végül a fiú abba hagyta a lány analizálását, hisz nem tudta kiolvasni, hogy mégis mire készül a lány.
A vörös hajú lány fogai kiélesedtek, a szemei vörösen izzottak, ahogy a fekete minta elkezdett szétáramlani a lány testén. A lány teste lassan gőzölni kezdett, majd hatalmas, vörösses lángok csaptak fel az arénában, ahogy a lány haja és teste is a lávához kezdtek hasonlítani.
-Gomene, Izu-kun.... de.. nem fogom tovább vissza fogni magam.
-Nem is kell..
A lány elmosolyodott, majd támadásokkal álcázta, ahogy előnyére formázta a talajt. Lassan eloszlatta a lángjait, és a láva kinézet is eltűnt, mikor befejezte művét.
Izuku a lányra akart küldeni egy kissebb mennyiségű Zúzdát, hogy a vonalon kívülre lökje vele a lányt, de a lány pillanatok alatt előtte termett, és kissé meglökte.
Izuku hátra esett, egy kis bukkanóban, majd a vonal széléhez esett. A zöld hajú vissza indult, ám a lány elé ért, majd hátra lökte a fiút.
A vörös hajú lányból elszállt elszállt az energia, ahogy egy pillanatra megszédült, majd a zöld hajún landolt, a vonalon belül.
-Midoriya kiesett!-szólalt meg Midnight.
A szőke hajú fiú össze húzza a rubint vörös szemeit, majd felkelve, elment a lelátórol. A fiú a csata térre vezető folyosón várta a lányt, össze font karokkal, amit a lány nem értett, mikor oda ért.
-Mi az?-vonta fel szemöldökeit a vörös hajú lány.
-Ügyes vagy.....-simította meg a lány arcát, majd óvatosan megölelte.
A lány pislogott párat a fiú tettén, de eszében sem volt ellenkezni. Végül, pár perc múlva, a lány gyengéden eltúrta a fiút, majd fel is nézett rá.
-Mi az?-szólalt meg a lány, tudva, hogy a fiúra nem jellemző az ölelgetés.
-Semmi... csak hiányzott egy ölelés..
A lány nem tudta mit mondjon a fiúnak ezen szavaira. Nem akarta se megbántani, sem pedig eltolni, mintha egy nem számító tényező zavarná.
-Ne haragudj, de szeretnék a mosdóba menni....-lépett végül el a lány, majd ott is hagyta volna a fiút, ha el nem kapja a csuklóját.
-Oi.... várj egy kicsit.. ha lehet.
PLUS ULTRA❣❣❣
KAMU SEDANG MEMBACA
𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)
Fiksi PenggemarYaga... ez a családnév igaz nem olyan ismert, mégis egy sötét titkot rejtegetnek. A kicsi Liliom, az egész közepén áll. Anyja kiskorában elszakította a lányt az apjától, majd elutazott vele. Ez miatt a lány ott hagyta legjobb barátait, Touyát, Katsu...