❦40.rész❦

216 16 0
                                    

-Elenyésző számú elsőéves próbálja megszerezni az ideiglenes engedélyt.. más szóval... az ellenfeleitek régebb óta készülnek a vizsgára, nem nem ismeritek a képességeiket és volt alkalmuk finomítani azokon. A vizsga feladatról nem sokat tudni. De egy dolog biztos, nagyon nehéz dolgotok lesz...-idézte fel magában a lány, Aizawa szavait.-Hm.... minden esetre kíváncsi vagyok..-indult oda a lányokhoz Liliom.

-Ugh... Ez napról napra durvább lesz.-nyöszörgött Mina.

-De hát nem ez az intenzív tréning lényege..?-vetette fel Hagakure.

-Ettől még alig egy hetünk maradt hátra a vizsgákig.

-Yaomomo, hogy haladsz a technikáddal?-kérdezte Hagakure.

-Hmm... tudom mit szeretnék megvalósítani.. de a testem még nem tud lépést tartani. Úgyhogy előbb még fejlesztenem kell a képességemen egy kicsit.

-Te, Tsuyu?

-Én egy sokkal békaszerűbb technikát tökéletesítgetek. Biztos téged is meglep majd.

-És te, Ochako?

-Ochako!-pöckölte meg az említett kezét Tsuyu.

-Áah

-Nagyon kimerültél?

-Hagyd.. a mesebeli hercegét bámulja..-jegyezte meg a vörös hajú lány.

-Mii?

-Szerelmes vagy!

-Hogy mii? Dehoogy! Miről beszélsz?!

-Ritka szarul alakít..-sóhajt a lány.

-Midoriyába vagy Iidába estél bele?-mosolygott Mina.-Hiszen allandóan azzal a kettővel lógsz.

A lányok tovább faggatták, mire Ochako ellebegett.

-Ha tovább lebegsz odafennt, a hercegecskéd belát majd oda.-mosolyodott el Liliom

-Eeek...-esett le hirtelen a lány, szerencséjére viszont puhán landolt.

A vörös hajú kuncogva nézett Minára, majd Uraraka megszólalt:

-Ez gonosz volt...

-Upsz...-ivott bele a milk shakebe mosolyogva.

-Korán kezdünk... aludnunk kellene..

-MIIII?! NE MÁR!!-hadonászott Mina-Hallani akarom! Beszélgetni akarok! Nem muszály hogy mélyre ásó legyen, csak beszéljünk végre a fiúkróól!!

❦❦❦

A felkészülési nap utolsó napján... a vörös hajú lány este bekopogott Bakugo szobájába, hogy végre megbeszéljék a dolgokat, mivel a fiú egész idő alatt kerülte. Eldöntötte, hogy ezúttal nem hagyja, hogy a fiú valamilyen kifogást találva kikerülje ismét.

De ez a nagy elhatározás csak addig tartott, ameddig a szőke fiú ki nem nyitotta az ajtót, mivel abban a pillanatban teljesen össze is zavarodott, már azt sem tudta miért is ment oda vagy mit is akar.

-Mit szeretnél?-nézett le a lányra Bakugo, akinek kissé karikásak voltak a szemei, amiért egyszerűen nem tudott aludni.

-N-Nos.... beszélgetni szeretnék..

A szőke rövid hezitálás után félre állt, így a lány gond nélkül bement a fiú szobájába. Liliom helyet foglalt a fiú ágyán, megvárta hogy Katsuki is leüljön, majd mély levegőt vett.

-Katsu, tudom, hogy mi volt a valódi oka annak, hogy szakítottál velem... és megértem, hogy aggódtál miattam..... de én még mindig szeretnék veled lenni.. hiányzik az ölelésed, a hangos, az hogy néha az orrod alatt morogsz.. az, hogy puszikat nyomsz az ajkamra... é--

𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)Onde histórias criam vida. Descubra agora