🎶8.rész🎶

762 58 1
                                    

-Aizawa sensei... azért, hogy megvédhessen minket... egyedül próbálja feltartani őket.. de ez még neki is sok...

-Izu....-húzta össze a szemeit a vörös hajú lány.-Ne feledd, a Sensei is egy profi hős. De biztos vagyok benne, hogy egy szinten igazad van. Ezért.... én elmegyek, hogy megkeressem a többieket.

-Én sem azt akarom mondani, hogy vessük magunkat a harc közepébe..

-De néhányat mi is elintézhetünk.-mosolyodik el a lány.-Ne aggódj, tudom mire gondoltál.. de nem tartom jó ötletnek.

-Hé.. Midoriya.. csak megnézzük őket. Rendben van?

-Jó, legyen így. Ha túl veszélyes, elmenekülünk.

A lány a harctérre pillantott, ahol Aizawa egy kezes fiút kapott el, majd ütött a hasa felé, ám a kék hajú időben reagálva elkapta a hős kezét.

-A mozdulataid nehezen kiszámíthatóak, de a hajad nagyon is árulkodó. Mikor abba hagyod a képességed használatát, a válladra omlik a hajad...-kezdte volna el elporlasztani a hőst, Tomura, ám a képessége nem hatott, ugyanis a vörös hajú még időben ellopta a fiú erejét.

A fiú pillanatnyi zavarodottságát, Aizawa ki is használta, majd ellökte magátol a fiút. A hős ugyan érezte a fájdalmat a könyökében, de annak semmi baja nem lett.

-Tsuyu-chan... te és a törpe induljatok előre és keressétek meg a többieket...-vett elő egy rakás adóvevőt a lány, majd az említett lánynak adta azt. Amint vissza nézett a hősre, az már ismét harcolt.

-A képességed nem alkalmas arra, hogy egyszerre, több ellenféllel kűzdj. Igaz? Ez nem jellemző a megszokott harcmodorodhoz. Hiszen jobb vagy a megfontolt lopakodásban és a hirtelen rajta ütésben. Jól mondom? Mégis ostoba módon, bele vetetted magad a harcba, hogy megóvhasd a drága diákjaidat.. ostoba..

-Indulj, Tsuyu-chan!-nézett az emlitett lányra a vörös hajú.-Miyako-chan, Izu-kun...

-H-Hai?-nézett a lányra a zöld hajú fiú.

-Ti segítsetek felmérni a helyzetet... hogy hány bűnözővel is van dolgunk--a lány szemei elkerekedtek, ahogy egy hatalmas lény elkapta a hőst, majd hatalmas kezével a földnek vágta a fejét.

A kék hajú fiú folytatta a monológját, majd Kurrrogiri jelent meg mellette, és értesítette a fejleményekről. A kezes idegesen vakarta a nyakát.

-Hallottad, haza mennek..-motyogta a lila hajú törpe.

-De mielőtt haza mennénk, foltot ejtünk a béke szinbólumának becsületén.. épp csak egy picikét.-nézett feléjük a kezes, majd már a béka lány arca felé is tartott a keze.-Megtörjük, még távozás előtt.

A vörös hajú lány szemei pirosan kezdtek izzani, majd Tsuyu elé lépve elkapta a fiú kezét, majd már rúgásra is lendítette a lábát. Viazont Tomura elkapta a lány lábát még a levegőben, ami csak jobban felbosszantotta a lányt, így másik lábával, megrúgta a fiú fejét, ezálltal lerúgva Tomura arcárol a kezet.

-Hogy te... mennyire ki hozol a sodrombol..terjedt szét a lány testén egy fekete minta, majd piros csóvák csaptak fel a teste körül, vörösen izzó íriszei körül teljesen elfeketedett a szeme.

Ám a következő pillanatban a Nomunak nevezett lény, elkapta a lányt, aki csak elmosolyodott. A mosolya lassan őrült vigyorra kezdett hasonlítani.

Miyako nem értette mi történik, elvégre leadta a fülest a ligának, All Mightot sehol sem látja.. akkor mi éretelme az egésznek? Vagy miért kezdett vigyorogni a lány, a nomu kezében. Na és miért vannak alig látható burok védelme alatt?

A kérdéseire hamar megkapta a választ, ugyanis a mögöttük lévő víz elkezdett emelkedni, mintha dagály lenne. Liliom teste kifolyt a nomu szorításábol, amint vízzé vállt, majd dúdolást kezdtek hallani maguk alól. De lent csak a vízt látták, ami épp csak elfedte a padló azon részét.

-Mi a..-nézett körbe a fekete hajú lány, nem értve honnan hallják a hangot, viazont az összes gonosztevő oda indult, egy helyre gyülekezve.

A dúdolás hamar énekre válltott, majd egy lány alakja emelkedett ki a vízből, víz formájában, aki a dalt énekelte. A körülötte lévő gonoszok szájából zöld folyadék kezdett kiszivárogni, majd sorra kezdtek egyre rosszabb állapotba kerülni. A víz lassan vörössé kezdett vállni, ahogy a víz alakban lévő lány is teljesen vér vörös volt.

A lány mögött egy hatalmas, fekete lény kezdett megjelenni, ami hatalmasat üvöltött. Az üvöltés miatt az összes ablak berepedezett, és az egész U.S.J. bele remegett a lény üvöltésébe.























PLUS ULTRA❣❣❣

𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora