✞54.rész✞

139 10 0
                                    

-Hé!-intett nekik a shiketsus fiú, mikor Bakugo és Todoroki mögött a lany belépett a folyosóra.-U.A.!

-Mi et? Mi ez? Ez a fiú szuper szexi!-ment oda Camie is-Ez totálisan őrületes? Teljesen felcsigázott, hogy egy szexi fiúval edzhetek.

-Camie, ez megalázó!-szólalt meg a lila hajú. A Shiketsu diákjaként nem szabadna ilyen dolgokkal törődnöd.

-Husi! Te megbuktál az első teszten, nem?-szólalt meg Bakugo, akit a vörös hajú lány átölelt, mielőtt a fiúnak eshetett volna.

-Engedélyt kaptam, hogy nézhessem! Csak néző leszek!

-Azzal nem kellene dicsekednie..

-Húzzál haza, Husi!

-Shishikura Seiji a nevem!

Mindenki elment átöltözni. A vörös hajú lány az új hősjelmezét húzta magára, mivel az eddigi miatt egyre inkább melege volt. A lány óvatosan rögzítette a ruha felül lévő, arany, tapadós csíkját, majd megigazította magán a fehér anyagot.
Végül Liliom kisétált a többiekhez.

-A mai edzéshez kibéreltük az általános sportcsarnokot. Manapság elkezdtem rettegni attól, hogy hirtelen elalszom. Mera vagyok. Alig várom, hogy ma is veletek dolgozhassak! Még egy dolog, mielőtt elkezdjük: eddig tizenegy tanuló volt ebben a csoportban... de mától tizenketten leszünk.

-SHOTO!-hallották meg Enji hangját, mire Liliom és az említett fiú egyszerre sóhajtottak egyet.-Te nem olyasvalaki vagy, aki hátrányban szenvedne egy ilyen helyen. Mutasd meg nekik, hogy miért vagy teljesen más szinten, mint ők!

-Nem lehet.

-Ez Endeavor!

-A kettes... nem, az első számú hős...

-Komolyan? De mit keres itt?

-Oi, Oi Enji!! FOGD MÁR BE AZT A ROHADT SZÁDAT, INNEN ÉRZEM A BŰZÖDET, TE FÉREG!-akadt ki a vörös hajú lány akit ezúttal Shoto fogott vissza, aki jól tudta miért lett olyan ideges a lány, apja megjelenése után.-Engedj el, Sho!-morgott a lány, hisz gyűlölte azt az embert, aki annyi szenvedést okozott a barátainak és a nőnek, aki a gyermekeivel ajándékozta meg a férfit.

-Srácok, nyugodjatok le, kétlek!-mondta Mera.

A lány bosszúsan mocorgott, akit végül Katsuki elhúzott Shoto karjaibol, és magához ölelt.

-Mátol ő is csatlakozik a csapatunkhoz...

-Másodikos vagyok a Shiketsu Középiskolában. Kérlek, hívjatok Camienek!

-Hozzátok hasonlóan ő is eljutott a második vizsgaszámig, tehát jogosult arra, hogy most pótórákra járjon... ám a vizsga napjáról ismeretlen okokból homályosak az emlékei.. így hát az akkor elért eredménye érvénytelenítve lett.

-Azt mondták: "oké, oké", meg hogy kivételt tesznek, meg ilyesmi, annyira nagylelkűek!-mondta Camie.-Sokkal tartozom nekik, de most ez a szitu.

-Az eddigiek alapján rájöttem valamire.. közelről sem vagytok hősök, sőt, távolabb vagytok tőle, mint a tengerfenék lakói! Gébhal ürülékek vagytok!

-Uram, igen, uram!

-Nem hallottam.

-Uram, igen, uram!

-Főleg te!-förmedt a hős Bakugóra-Hős akarsz te lenni egyáltalán?

-Először is, nem vagyok ürülék...

-Fegyelmezés!-hajította el a fiút a hős.

-Ez hol fegyelmezés...?

-Az ürülék mégis hogy menthetné meg a tekintélyes emberiséget?!-fordult ezután Todorokihoz a gyilkosbálna hős.

𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant