A vörös hajú lány csendben haladt el a szárnyas hősökkel való edzéséről, a gondolataiba merülve. Tudta, hogy a két hős fel fogja kérni, hogy gyakorlatozzon náluk, de a lány kíváncsisága túl nagy volt ahhoz, hogy rögtön rá bólintson bármire. Tudni akarta, hogy mások fel e akarják kérni gyakornoknak.
A lány még betért egy kis vendéglőbe, ahol kért egy adag ráment és egy adag mochit, majd gondolkozva nézett ki az ablakon. Liliom a csillagos égre nézett, majd formákat kezdett keresni, hogy ne unatkozzon, ameddig az ételre vár.
***
Miyako a rezgő telefonjára nézett, majd elgondolkozott.
"Kaminari Denki hozzáadott a(z) 1-A csoporthoz."
⚡Pikachu⚡beállította a becenevedet a következőre: Smokey.
💚Brokkoli Boy💚: Kaminari-kun, nem nevezheted el, csak úgy az engedélye nélkül.
⚡Pikachu⚡: Miért nem?
-Eh.... ezek megőrültek.
-Hm?
-Semmi.. semmi....
-Jut eszembe...-gondolkozott el Dabi.-Említetted, hogy valamilyen iratok szerint, 1 hetes gyakorlaton lesztek..
-Hai.
-Csak óvatosan. Mivel nem akarom, hogy felismerjenek, vagy sejtsenek valamit, van egy ötletem, hogy hol lehetnél.
***
-Mindenki szóba akart állni velem..-mutatott magára Mina.
-Aha, velem is!-helyeselt Kirishima.
-Engem mindenki megbámult..-szólalt meg Hagakure.-Kicsit bele is pirultam.
-Pedig már megszokhattad volna..
-Nekem pedig egy csapat kisgyerek kezdett kiabálni, mikor megláttak..
-Semmi baj, Kero~
-Egyetlen nap alatt sikerült a figyelem központjába kerülnünk, mi?
-Erről szól a U.A. nem?
-Jó reggelt.-lépett az osztályba Aizawa.
-Jó reggelt.
-Kero~ , leszedték a kötéseit? Aizawa Sensei meggyógyult?
-Az öreg hölgy, nem aprózta el a dolgot. Na mindegy is. A mai óra egy kicsit rendhagyó lesz..... fedőnevet.. vagyis Hős nevet kell választotok.
-Ez annyira király feladat!
-Ahogy már mondtam. A hivatásos hősök a látottak alapján toboroznak. Többnyire a jóval tapasztaltabbak, harcban jártas másod és harmad éveseknek tesznek ajánlatot. Így tehát a beérkezett ajánlatokat fogjátok fel úgy, mint a jövőtökbe fektetett bizalmat.. de ha a képzés végéig méltatlannak bizonyultok, az ajánlatokat minden további nélkül vissza vonhatják.
-Ahj..
-Nos.. itt az összesített eredményetek..
-Eh... valahogy.. nem pont erre számítottam.. azt hittem kevesebben lesznek, akiket egy magamfajta érdekel..
-A sportfesztiváli helyezésük fordítottja.
-Miután a győztest le kellett láncolni, érthető, ha beijedtek.
-NEM IJEDTEK BE, LÜKE!
-Az eléggé gyatra lenne, ha a hivatásos hősök.. egy elsőéves diáktól ijednének be...-szólalt meg a vörös hajó lány.
ČTEŠ
𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)
FanfikceYaga... ez a családnév igaz nem olyan ismert, mégis egy sötét titkot rejtegetnek. A kicsi Liliom, az egész közepén áll. Anyja kiskorában elszakította a lányt az apjától, majd elutazott vele. Ez miatt a lány ott hagyta legjobb barátait, Touyát, Katsu...