Amikor Liliom, Eri szobájához ért, a kislányt nem találta sehol. Liliom rögtön a legrosszabbra gondolt, de reménykedve változtatta pillangókká a pókokat, majd hamar az egyik meg is találta Erit.
-Iszonyat zaj van.-szólalteg Overhaul-A fentiek tényleg végzuk a munkájukat?
-Nem szívesen mondom ezt... de a Megtisztulásnak annyi.-mondta az Erit cipelő, Chrono.
-Amég a főnök és én itt vagyunk, a Megtusztulás nem pusztul el. A legtöbb emberünk őt követi, és nem értik meg az én gondolkodásom. Pedig én vagyok, aki a leginkávv tiszteli a főnök akaratát.. Amíg nálunk van ez a kész termék és a szérum, ismét felemelkedhetünk. Ez az incidens ráadásul remek reklám lesz az evakuáltak számára. "A szer, amitől még a hősök is félnek.".. Imádni fogják! Örömmel veszik majd meg. Úgyhogy...... Munkára beugrósok!-ytalt Chisaki, Togára, Miyakora és Twicera.
-Haaii-mondta Toga.
-Bízd csak ránk, Overhaul!-tette hozzá Twice.
~✞~
Chisaki épp egy monológ közepén volt, mikor a lány belépett oda.
-Most, hogy All forOne eltűnt, itt a lehetőség. Nincs időnk szöszölni.
-Ha nincs idő szöszölni, indulnunk kellene... Egy hős közel jár.
A lány intelmére el is indultak tovább, Chrono ismét Erit vitte, de hamarosan Togata beérte őket.
-Elnézést!-szólalt meg Mirio.-Esetleg... feltehetnék... néhány kérdést..?
-Nem érhettél utol minket ilyrn hamar.-jegyezte meg Overhaul.
-Levágtam az utat. Azért jöttem, hogy megmentsem azt a lányt.
-Most, hogt tisztában vagy a hrlyettel, felvetted a hősmaszkodat, diák-san?... Akkor csak megjátszottad, hogy nem látod, igaz? Ez a lány nem akarja, hogy megmentsd. Számára te nem vagy hős.
-Ezért vagyok itt.
-Hát csak nem értetted meg. Had fogalmazzak világosabban! Arról beszélek, hogy meg fogsz halni.
-M-Mi?-kérdezte Mirio, mikor a földre esett.
Chisaki, Chrono és a lány tovább mentek, a lány észrevétlenül elvette a kis dobozt, amikben a dopping volt, majd elrakta azt és átvette Erit a férfitól, de mielőtt a karjaiba vehettte volna, Mirio megjelent, majd magához vette a kislányt.
-Gyere ide Eri! Én ölöm meg? Hányszor kell még elmondanom? Megtöröd az embereket. Te így születtél.
-Elég.....
-Nem kell hallgatnod rá.
-Nem ezt mondom folyton? Muszály bepiszkolnom a kezem az önfejűséged miatt. Minden egyes tetted ember életeket követel. El vagy átkozva.
-Hogy mondhatsz ilyet a saját gyerekednek?!
-A? Értem. Ezt a mesét adtam be nektek... Nekem nincs gyerekem.
Ekkor Chisaki rá rámadott Togatára és a kislányra, ám Mirio kikerülte a támadást.
-Ja, az se jelent akadályt, ha összetörik a lány. Ha azonnal összerakom, feltámaszthatom. Ha el is torzul a teste, visszaállítom az eredeti állapotába. Ezt már első kézből ismernie kellene...... Mit fogsz tenni ha Eri megsérül? Jelen körülmények között csak én tudom meggyógyítani őt.
-Tévedsz...
-Elvágtam a menekülő utat. Nem fogsz tudni lelépni az Áthaladásoddal, ha Erit szorongatod. Meg fogsz velem kűzdeni, diák-san?-ekkor Chrono rá szegezte pisztolyát a hősre-Tr ütődött, az Erit tartó karjára célozz!
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)
FanficYaga... ez a családnév igaz nem olyan ismert, mégis egy sötét titkot rejtegetnek. A kicsi Liliom, az egész közepén áll. Anyja kiskorában elszakította a lányt az apjától, majd elutazott vele. Ez miatt a lány ott hagyta legjobb barátait, Touyát, Katsu...