Li kíváncsian figyelte a skarlát szemű fiút, aki hatás szünetet hagyott, majd rövidesen szóra nyitotta ajkait.
-Azt beszéltük a szar hajúval, hogy ameddig boldog vagy, addig megoldjuk valahogy... és megtűröm. De jól jegyezd meg!! Csak miattad tűröm meg! N--
A lány mosolyogva a szőkeség ajkaira tapadt, ezzel a fiúba folytva szavait. Katsuki elmosolyodott, majd átölelve a lány derekát magához szorította.
-Jól jegyezd meg hegyhajú rohadék.-vált el a lány ajkaitól a szőke fiú-Az enyém volt először! Te csak meg vagy tűrve!!!
-Katsu. Hova mentek?-mosolygott a lány.
-Találkozunk a többi csőcselékkel.-ölelte a lányt a szőke.
-Bakubro ne mondj ilyet... nem csőcselékek..
-Ott lesz--
-Igen, ott lesz a panda szemű és a nyomi pofa is.-szólt közbe Bakugo.
-Yess! Akkor én is megyeeeek!!!-lelkesedett a lány.
A két fiú elmosolyodott majd Li vissza szaladt Keigóhoz és magához vette az italt és az ennivalót, majd megköszönve azokat, elbúcsúzott. Vissza szaladt a két fiúhoz, majd elindultak a többiek álltál megbeszélt helyre ahol Mina és Sero már várták őket. Pár perc késéssel pedig Kaminari is megérkezett. A lány mosolyogva a többiek nyakába ugrott, miután a rámenjét Eijiro, míg a jégkását Katsuki kezébe nyomta.
Mina mosolyogva viszonozta a vörös hajú Yaga lány ölelését. Örült neki hogy a kis csoportokban egy újabb lány is érkezett. Igaz néha Jiro is csatlakozott a társasághoz, de Kyoka többet volt Yaomomóval. Így szinte magára maradt volna a négy fiúval ha nincs a mindent túlgondoló, túl érzelmes lány.
Ashido mosolyogva indult el átkarolva a lány kezét, aki szintén átkarolta az alien lány kezét, majd beszélgetve folytatták az utat, maguk mögött a fiúkkal akik szintén egymás mellett sétálva beszélgettek. Pár pillanat múlva egy kisfiú szaladt Liliomnak. Ezüst szemeit le vezette a gyerekre, majd szemei elkerekedtek.
A gyermek teljesen úgy nézett ki, mint egy bizonyos személy a múltjából. Aki nagyon hiányzott neki, és akit már rég nem látott. Akiről sokan azt hiszik, hogy halott. Mintha a fiú vissza ment volna az időben. Szem látomásra 6-8 évesnek tűnt.
Ugyan azok az igéző kék szemei voltak mint mikor legutóbb látta őt. Fehér tincsei a szemei elé lógtak. A kisfiú a fejére tette a kezét oda ahol a lánynak ütötte, majd ahogy felismerte a lányt, elmosolyodott.
-Most kicsit zűrös időszakom van.. de ha minden vissza áll a régi kerékvágásba szeretném ha beszélgetnék.-mosolygott.
A vörös hajú lány leguggolt hozzá majd magához szorította a kisfiút. Teljesen szíven ütötte hogy ismét ebben a formában láthatta így nem tehetett róla, de könnybe lábadtak a szemei.
-Nii-san...-küszködött könnyeivel a lány. Igaz nem tudta mi történhetett, hogy a fiú teste vissza ment az időben de remélte jól lesz. Össze szorult a szíve ahogy bele gondolt Touya hogyan szerezhette azokat át égési sérüléseket... hogy mi mindenen mehetett keresztül az ő drága Touya-nii-san-ja amiért így végezte.... halottnak hitt fiúként, aki a gonosztevők ősvényére lépett... aki meg akarja ölni saját apját, a jelenlegi első számú hőst.... Endeavort...... és egyben az egyik legborzalmassabb féjet és apát, Todoroki Enjit.
Ahogy Lily elméjébe férkőzni Enji, a lány érezte ahogy dühe átjárja minden porcikáját. Natsuóhoz és Shotóhoz hasonlóan a lány sem tudott megbocsájtani Enjinek azért amit a fiúval tett. Azért ahogyan vele bánt. És azért ahogyan Reivel bánt. Hogy képes valaki a saját gyerekeinek az anyját kórházba zárni? Vagy megütni a tulajdon gyermekét? Tisztán emlékezett arra a napra mikor Shoto a földön kuporgott a saját hányása mellett.
-Li....-ölelte meg a lányt a kék szemű-Nyugodj le.. semmi baj.-kezdte el a lány fejét simogatni Touya. Már kiskoruk óta ennyi is elég volt ahhoz, hogy a fiú megnyugtassa a lányt aki szinte családtaggá vált. Igaz apjuk sosem kedvelte a lányt, de Aiko miatt mégis el kellett tűrnie.
Enji és Aiko valami megmagyarázhatatlan oknál fogva vagy vezérelve, nagyon jóban vannak és mindig is voltak. Már iskolás koruk óta. A nő legjobb barátjának tekintette Enjit, aki persze tagadta hogy barátságuk ilyen szoros lenne.
-De...-szólalt meg a vörös hajú lány-Mégis..... hogyan? Hogy kerültél ebbe a testbe?-suttogta Liliom.
-Lily....-mosolyodottel a kék szemű.-Csak eltalált egy képesség véletlen.. és most azt a kislányt keressük, hogy vissza változtasson valahogy. Szóval kérlek.. te is vigyázz magadra. Nehogy téged is eltaláljon valahogy az a képesség.
-Rendben...... na és... vele vagy most?-kérdezte az ezüst szemű.
-Igen. El is felejtettem milyen fáradékonyak ebben a korban a lábaim. Szóval egyedül nem jutok sokra vagy messzire....
A lány elmosolyodott majd szorosabban megölelte a kisfiút, mintha a fehér hajú bármikor eltűnhetne, mint valami illúzió. Nagyon remélte hogy nem délubábot látott. A fehér hajú kisfiú mosolyogva nyugtatgatta a lányt. Hamarosan pedig egy fekete hajú lépett mögé, zöld szemeit egy napszemüveg takarta.
-Hát itt vagy.-veszi fel a kisfiút, aki igéző kék szemeit fel emelte az őt tartóra, majd fejét a mellére hajtotta. Intett egyet majd miután elbúcsúztak el is sétáltak.-Mondtam hogy ne kószálj el.-sóhajtott a lány majd hangja ellágyult-Legalább megtaláltd közben?
-Gomenne de nem... pedig esküdni mertem volna hogy láttam őt. Ezért szaladtam arra, hátha ő az.
-Értem.-sóhajtott Miyako kissé gondterhelten. Reméli hogy a képesség hatása hamar elmúlik, elvégre egy gyerek okozta ezt a galibát. Tehát még nem uralja az erejét teljesen. Ezért is akarják minnél hamarabb megtalálni a kisgyereket, hogy vissza változtassák a fiút. Bár remélhetőleg nem hosszú távú a képesség hatása. Bár azt magában elisnerte, hogy írtó aranyos és imádnivaló volt a kezében lévő kisfiútestbe zárt Dabi.
Miyako elmosolyodott. Eszébe jutott, hogy mennyire megbízott Touyában, és hogy mennyire örült annak hogy Dabi bízott benne annyira hogy felfedje személy azonosságát előtte. Úgy érezte nem tud elég hálás lenni azért hogy ő van neki. Egy és az egyetlen férfi az életében aki vigyáz rá és szereti feltételek nélkül, mint egy normális párkapcsolatban. Persze mégmindig nem akarja elhinni hogy a fiú pont belé lett szerelmes. Hisz annyi más lányt megkaphatott volna. Mégis pont őt választotta. És ez boldoggá tette Miyakót.
Persze a kék szemű észre vette a mosolyogva elgondolkozott Miyakót, de nem szólt érte. Örült hogy a fekete hajú mellettevan. Már régóta szereti a lányt, aki mindig és mindenben mellette állt és támogatta. Fájt is neki hogy egy ideig el kellett tűnnie az életéből, de a lány biztonsága miatt tette ezt.
5 vote és jön a folytatás!!
ESTÁS LEYENDO
𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)
FanficYaga... ez a családnév igaz nem olyan ismert, mégis egy sötét titkot rejtegetnek. A kicsi Liliom, az egész közepén áll. Anyja kiskorában elszakította a lányt az apjától, majd elutazott vele. Ez miatt a lány ott hagyta legjobb barátait, Touyát, Katsu...