꧁༺73.rész༻꧂

110 8 1
                                    

꧁༺Visszaemlékezés༻꧂
A vörös hajú lány mosolyogva lépett ki az öltözőből Mina kíséretével mivel egy 15 perces szünet után. A két lány épp kibeszélte a fiúkkal kapcsolatos problémáikat és apránként vezették be egymást saját múltjukba. Ashido elszörnyedt mikor a lány beavatta abba amit apja tett vele. A két lány a Gamma gyakorló pálya felé haladva tovább beszélgetett. Mina végül megfogta a lány kezét aki akkor az apja álltál kapott injekciókról és azok mennyiségétől valamint azoknak a hatásáról mesélt neki.

Mina egyre inkább úgy érezte hogy a vörös hajú lány közel engedi magához és ennek nagyon örült, hisz nagyon megkedvelte az ezüst szemű lányt. Aki jelenleg lányok közül az osztály élén van. Sosem értette hogy lehet osztályelső a lány. De mikor rákérdezett a lány témát váltott. Így hát azt feltételezte nem akar róla beszélni.

A két lány lassan oda ért majd a nem sokkal utánuk érkező Bakugóra, Kirishimára és Kaminarira néztek. Mina elmosolyodva nézte ahogy a lány máris a barátaik nyakába ugrott. Azért örült hogy nem rontotta el teljesen a lány kedvét azzal hogy a múltjáról faggatta. De annak azért örült hogy megtudhatta, Bakugo, Midoriya és Todoroki gyerekkori barátja a lány. Így érthető volt neki hogy miért olyan közvetlen velük.

-Bakuu~

-Igen?-szólalt meg Katsuki is lenézve a lányra.

-Jól áll a téli ruha.-mosolygott a lány.

Katsuki csak elnézett, ezt viszont Denki észre vette így egy vigyorral meg is szólalt.

-Ooh~ Kacchan el ne pirulj!~

-Kamibro.. ne--mielőtt Kirishima befejezhette volna Katsuki neki rontott Denkinek, így a lány morcosan elkezdte ölelgetni Eijirot.-Li-chan... biztos nem azért ugrott ki az ölelésedből mert nem akarta hogy öleld.. -simogatta meg a vörös hajú Yaga lány fejét Kirishima.-Tudod milyen...-nézett a még Kaminarit kergető Bakugóra.

-Goni....-motyogta a lány, amin Eijiro elmosolyodott.

-Naa, Li-chaaaaan ne durcizz..-fogta ujjai közé két oldalt a lány arcát majd meghúzgálta azt.

-I-Iteee i-itee E-Ei-kuuun!-nyöszörgött a lány.

A lány meghallotta az oda érkező Monoma hangját majd rögtön Awase, Kaibara és Tsuburaba nyakába ugrott akikkel már nagyon rég találkozott.
Ekkor egy a három fiúnak csapódó Denki zavarta meg az eseményeket, majd Katsuki magához húzt a lányt.

Lily még kezeivel a három fiú felé nyúlt, mint mikor a gyerekek nyúlnak mások felé hogy felvegyék őket, ám Bakugo elhúzta a lányt onnan, nem hagyva szerelmét a B osztályosok közelében. Nem volt ínyére hogy a lány azokkal a B osztályos fiúkkal is barátkozik.

-Mi az?-nézett a lányra Bakugo.

-Katsuu engedj odaaaaaaa! Meg akarom ölelni őket!

-Hah? Felejtsd el!!!

-Oh~ Bakugo-kun nem tudja zabolátlan a csinos kis barátnőjét. Ya-chan. Ha át akarsz jönni hozzánk tárt karokkal várunk téged.~-vigyorodott el Monoma.

Bakugo idegesen nézett Neito felé. Megállt majd a vörös hajú lányt Kirishima mellett elengedte, míg a Yaga lány pisligva állt meg egyhelyben.

-Most fogom legyilkolni!-ezzel Katsuki Neitónak rontott.

A két fiút végül Aizawa állította le, majd bejelentette végre, hogy egy különleges résztvevőjük lesz aki át szeretne jelentkezni a hőstagozatra, az általános tagozat C osztályából. A lány mosolyog a nézett Shinsora majd gyorsan megöleltr a lila hajú fiút.

𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt