⚜63.rész⚜

127 10 0
                                    

Másnap reggel.
Dabi a megszokottnál előbb ébredt fel. A mellette békésen alvó lányra nézett, aki a takaró szélét ölelgetve aludt. A fiú elmosolyodott. Tudta, hogy bizonyára kimerült, hisz mostanában egyre később jutott alváshoz, aminek megvolt az oka is.

A Todoroki fiú felkelt az ágybol, majd egy gyors tusolást és öltözést követően, lement és össze dobott valami reggelit, ami ebben az esetben egy kis pirítós volt, tükörtojás, és egy csésze kávé, hogy a lány fel is ébredjen mire indulniuk kell. Persze a fiú is ugyan azt reghelizett, mivel igyekezett olyasmit össze dobni ami nem tart sokáig de reggelinek megfelel.

Amint befejezték a reggelit, a fiú megsürgette a lányt a készülődéssel, amit Miyako nem is értett, de csipkedte magát. Alig 20 perc elteltével a fiú elvitte a lányt egy fa alá, ami folyton kristály virágokban pompázott. Miyako a fára nézett, majd elmosolyodott. Nagyon tetszett neki a hely. Igaz kissé hűvösnek találta, de nagyon imádta.

-Miért hoztál ide?-fordult a kék szemű felé Miyako, majd zöld íriszeit a fiú íriszeire emelte.

-Nos..-húzta közelebb Miyakót, Dabi.

-Hm?

-Szeretnék kérdezni valamit..-suttogta a fiú, Miyako ajkaira. A fekete hajú lány csak nyelt egyet zavarában, így Dabi folytatta is a mondandóját.-Lennél e hivatalosan is a barátnőm?

Miyako ha lehetséges, az eddigieknél is jobban elpirult. Rettentően zavarba hozta a fiúnak eme szavai. A lánytól egy zavarodott bólintás volt látható, amin Dabi jóízűen el is mosolyodott, majd magához szorítva a zöld szemű lányt, Miyako ajkaira tapadt, aki örömmel viszonozta a csókot, ujjait a fekete tincsek közé vezetve.

Miyako elkezdett játszani a fiú tincsivel, aki hagyta is ezt neki, mivel Miyako azok az emberek közé tartozott, akiknek engedte is, és szerette is ha a haját piszkálgatják. Így ezt egy halvány mosollyal jelezte is a lánynak, aki ezt követően szintén a csókba mosolygott. Miyako meg se próbált elhúzódni Dabi biztonságos és szoros öleléséből, aki ezt ki is használva felkapta a lányt, majd a nyakába fúrta a fejét.

A fekete hajú lány elmosolyodott szerelme gyengédsége miatt, aki lassan el is indult a lánnyal vissza, a bázisra, de előtte még egy nyakláncot aggatott a lány nyakába, aki mosolyogva le nézett az említett tárgyra, majd a fiúhoz bújt. Mire észbe kapott a fiú szobájába értek, Miyako felkapta a fejét majd a fiúra nézett, aki féloldalas mosolyra húzta ajkait.

-Dabi....?-nyelt egyet a lány elpirulva, hallva ahogy a fiú berúgta maga mögött az ajtót.

⚜⚜⚜

A vörös hajú a koli szobájában készülődött a randijára, amit alig tudott kivárni, hogy szerelme bekopogjon az ajtaján azzal a hírrel, hogy indulhatnak. Ám ez helyett, egy ismeretlen szám küldött neki üzenetet. A lány először nem is akarta megnézni az üzenetet, de miután telefonja folyton rezgett és hangosan jelezte az érkező üzeneteit, végül feloldotta a képernyő zárat és megnyitotta az üzenetet.
Ez volt az, amit nem kellett volna tennie.

Ismeretlen:

Szia, édes.😘 Nem is tudtam, hogy a U.A.-be kerültél. Miért nem mesélted, hogy hős akarsz lenni?

Ismeretlen:

Azt sem említetted, hogy több profit is ismersz.

Ismeretlen:

Válaszolj!

A vörös hajú nyelt egyet. Rossz előérzete volt az üzenetekkel kapcsolatban. És nem is ok nélkül. Ám gondolataiból a következő üzenet zökkentette ki.

𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt