-Nos....-ment oda a kikötözött vörös hajú lányhoz Dabi, majd leguggolt elé, kezeit megtámasztva a lány térdein, amit Miyako és a lány os kíváncsian figyelt.-Nem tudom, hogy pontosan miért kellett téged is ide hoznunk. A szöszit azért akarta kezes, hogy csatlakozzon hozzánk, és gondolom te is ezért vagy itt. De...
-De?-nézte gondolkodva a kék szempárt.
-De örülök, hogy újra láthattuk egymást, picúr.
-Picúr?-pislogott párat.
-Igen.... vagy a pici szirom jobb?
A vörös hajú lány szemei könnybe lábadtak. Dabi el is oldozta a lányt, aki a fiú nyakába vetette magát és szorosan ölelni kezdte.
-A-Azt hittem... hogy....
-Sh. Tudom. Nem kell sírnod... tudod, hogy nem szeretem ha sírsz.-törölgette le a lány könnyeit.
-H-Hai, Nii-san.
-Hoznál neki váltás ruhát?-nézett a zöld szemű lányra Dabi, aki csak bólintott, majd elment a ruháért és visszais ment.
Addigra a vörös hajú lány sikeresen elapasztotta és letörölgette a könnyeit is. A fiú levette a kabátját, majd a lány elé tartva elnézett, így az át is öltözött gyorsan.
-Arigatou..-igazítja meg a ruháit magán.
Dabi csak bólintott egy aprót, majd vissza vette magára a kabátot.
-Hé....... látni szeretnéd?
A lány épp belépett a helyiségbe, mikor Tomura hangját hallotta meg.
-Még egyszer megkérdetem, te kis leendő hős.. Bakugo Katsuki! Csatlakoznál hozzánk?
-Ne is álmodj róla.
Ekkor viszont Shigaraki csak elmosolyodott az arcán lévő kéz takarása alatt. Észre vette ahogy a lány, Dabi és Miyako kíséretében belépett a helyiségbe. A vörös hajú a tévére nézett, ahol épp a riport ment, amiben a U.A. bocsánatot kért. Tomura viszont pár pillanat múlva kikapcsolta a készüléket.
-Milyen különös ez.. miért hibáztatják ennyire a hősöket? Talán mert az alapvető feladatuk mások védelme? Hisz csak egy picikét hibáztak... de hát mindenki követhet el hibákat életében. Talán a hősök tökéletesek? A mai hősök túlságosan merevek, nem? Ugye, Bakugo?
-Amikor a hősök fizetséget kaptak mások védelmének érdekében, megszűntek hősnek lenni!-szólalt meg Spiner-Stein is ezt hirdette.
-Ebben a különös rendszerben az emberi életet pénzre és hírnévre váltják. A tàrsadalmat gúsba kötik a szabályok...-folytatta Tomura-A veszteseket hibáztatják ahelyett, hogy bátorítanák őket. A kűzdelmünk megkérdőjelezi mindezt. Mi az a Hős? Mi az Igazság? Ideje mindenkinek elgondolkodnia azon, hogy valóban igazságos világban élünk e. A végén mi fogunk győzedelmeskedni! Te szeretsz győztes lenni, igaz? Dabi! Oldozd el a fiút.
-Hah? Na és ha megvadul?
-Nem számít! Egyenrangúként kezeljük, hogy csatlakozzon. Mellesleg... szerintem fel tudja mérni, hogy van e esélye legyőzni minket. Ennek a fiúnak megvan a magához való esze. Jól mondom?
-Hé, Twice! Oldozd el.
-Hogy ÉN? Felejtsd el...
-Oldozd el!
-Öregeem...
-Hé, Bakugo!-szólalt meg Toga-Ha hős akarsz lenni, minden gonosztevőn aki az utadba áll, át kell gázolnod! Képes leszel erre?
ESTÁS LEYENDO
𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)
FanficYaga... ez a családnév igaz nem olyan ismert, mégis egy sötét titkot rejtegetnek. A kicsi Liliom, az egész közepén áll. Anyja kiskorában elszakította a lányt az apjától, majd elutazott vele. Ez miatt a lány ott hagyta legjobb barátait, Touyát, Katsu...