♡49.rész♡

165 13 0
                                    

A vörös hajú lány mosolyogva ment be a szőke fiú szobájába amihez kulcsa is volt, így nem jelentett problémát neki a beosonás, mikor fel akarta kelteni szerelmét, aki álltalában addig volt morcos, ameddig észre nem vette, vagy fel nem fogta, hogy a lány van bent nála. A mai eset is így volt.
Liliom bement, majd leült az ágy mellé, óvatosan eligazított pár tincset a fiú szemei elől, majd puszikkal kezdte behinteni a szőkeséf arcát. Aki ha fel is ébredt, nem volt hajlandó jelezni.

Katsuki megszokta, hogy neki kell a lányt kelteni, vagy legalább rávenni, hogy keljen ki az ágybol és reggelizzen, ha csak pár falatnyit is. Bakugo el sem tudta képzelni, hogy a lány miért ment be korán, ám ahogy megérezte, hogy a takaró felemelkedik, majd a lány becsúszva mellé, hozzá bújik, nem is igazán érdekelte tovább a dolog. Egy ölelésbe zárta a lányt, majd reggeli, mélyebb és kómás hangján megszólalt.

-Vissza zártad az ajtóm..?

-Persze.-mosolyodott el a lány, aku mosolyogva megsimogatta a fiú haját.

-Mhm.-ölelte szorosabbana lányt Katsuki, aki még félig az álmábak világában volt.

Bár Bakugo tudta, hogy fel kell kelnie lassan, hogy elkészüljön és elmenjen letenni az ideiglenes engedély vizsgát és annak a felkészítő tanfolyamát, de... semmi kedve nem volt, főleg úgy nem akart még moccanni sem, hogy ölelte a lányt. De ami késik, az nem múlik.

~♡~

-Hálás lehetsz a tanároknak.-szólalt meg Shoto-Az iskola területén verekrdrél, Midoriyával. Mégsrm fosztottak meg a lehetőségtől, hogy letedd a vizsgát.

-Dugulj el!

-Utol kell érnünk őket, amilyen hamar csak lehet!

-Mondtam már, hogy dugulj el! Sétálj mögöttem, a kurva életbe!-csattant fel Bakugo.-Amúgy is!!! Li!! Minek jössz velünk? Átmentél...

-Ano.. Csak ki akarom javítani a hibáimat és jobb eredményt elérni.... Nem sokon múlott a bukásom, és ezt figyelembe vették mikor kértem, hogy jöhessek..

-Érthető, ki akarod javítani a hibáidat.-jegyezte meg Shoto.

-Hai.

-Oi! Téged ki kérdezett, felemás féreg?-motgott Katsuki.

-Nyugiii-lépett a két fiú közé a lány-Amúgy is,így tudok segíteni vagy figyelni.

Amint a lány végzett a feladatokkal, vissza is ment a koliba, valamennyivel a fiúk előtt. Majd pár óra múlva belépett Aizawa.

-A szakmai gyakorlattal szemben itt közvetlenül érintettek vagyunk úgyhogy ha bármi történik...

-Az a profik felelőssége lesz.

-Aizawa Sensei?!

-Azok a profik nem semmik..
akik a kockázatok ismeretében is fogadnak diákokat. Tokoyami, Yaga. Kaptatok egy meghívást, az egyik ilyen hőstől a hősi gyakorlatra. A Kyuushuu-ban dolgozó Hawkstól.

-Hawks?!-döbbent le Kaminari.

-Menő.-szólalt meg Sero.

-Nem semmi.

-Mi legyen?-szakította meg a diákok megjegyzéseinek sorozatát Aizawa.

-Tisztelettel elfogadom.-hajolt meg Tokoyami.

-Értem. Yaga?

-Keigo, az isten verne meg.... még gondolkozni sem gondolkoztam nagyon....-morogta magában a lány-Én is elfogadom.

-Rendben. Később odaadom a gyakorlathoz szükséges papírokat. Szóljatok ha kitaláljátok, mikor utaztok Kyuushuu-ba! Azokra a napokra kaptok igazolást.

𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)Where stories live. Discover now