Halloween. Egy ünnep, ahol a gyerekek beöltözhetnek, és cukorkákat szerezhetnek, házról házra sétálva.
Mitsuki, Masaru, Aiko és Kou, a gyermekeik jelmezét igazgatták meg. A vérfarkas és az ördög jelmezbe bújt gyerekek izgatottan figyelték szüleiket.
-Ka-san...-szólalt meg a lány.
-Hm?
Kuncogva mutatott Katsuki felé, akire anyja rárakta a "pórázt" ami ráakadt egy a padlóhoz rögzített kellék kézhez. A szőke idegesen próbált szabadulni.
-Oi!! Kölyök, higgadj le, csak jobban bele gabalyodasz!!-csattant fel Mitsuki.
-Kicsim... mi lenne, ha segítenél neki?
A lány aprót bólintott anyja szavaira, majd az ideges fiúhoz ment és a pórázra tette a kezét, majd lehunyta szemeit. A póráz markolata megnövekedett, majd lebegni kezdett. Amint a lány deaktiválta erejét, a póráz a földre pottyant.
-Jobb?
-Tch! Megoldottam volna!
-Tudom. De nem gyengeség, ha segítséget kérsz.
-Most gyengének nevezel?
-Dehogy..
-Haah?
A lány csak elmosolyodott, majd megölelte a fiút, aki a lendülettől kicsit hátra esett. A lány kuncogni kezdett, ami miatt a fiú morcosan húzgálta meg a lány arcát.
-Ne nevess, idióta!!
-Katsuki... ne hívd idiótának...-szólalt meg Masaru.
-Haa? Ne mondd meg nekem, hogy mit csináljak, öreg ember!
A lány csak kuncogott a mérges fiún, majd megfogva a póráz markolatát, az anxukákhoz húzta a fiút. A kislány elvette anyjától a halloweeni zsákocskát, majd a sütőtök vödörke fülét a fiú szájába akasztva elindult járni a házakat, maga után ráncigálva a puffogó fiút.
A lány becsöngetett az egyik házba, egy fiatal nő nyitott ajtót, majd a gyerekekre nézett.
-Egy kis ördög és egy kis farkas..-kuncogott a nő, majd adott egy-egy cukorkát a gyerekeknek.
-ADD IDE AZ ÖSSZES CUKORKÁDAT NYANYA!!-csattant fel a fiú, de a lány már indult is a következő házhoz.
A lány ismét becsöngetett, egy idős férfi nyitotta ki az ajtót, a lány kicsit meghátrált, ami miatt a fiú morgott egy sort, majd átölelve a lányt, a férfire nézett, aki adott is nekik csokit, majd becsukta az ajtót.
A lány elmosolyodva nézett a fiúra, majd jobban az ölelésbe bújt.
-Ne legyél már ilyen nyuszi...
-De....
-Semmi de!!
-Gome...
A fiú sóhajtva fogta meg a lány kezét, majd indult tovább.
A lány elmosolyodva nézett a fiúra, majd felvéve a szőke hajú tempóját, a fiú mellett haladt tovább. Mikor vissza értek a szüleikhez, a zsák és a vödör is tele volt édességekkel.
-Nahát...-szólalt meg Kou.-Milyen ügyes volt a kis szörnyecském..-emelte fel lányát a férfi.
A nő elmosolyodva figyelte férjét és kislányát.
-Drágám... elmegyek igazítani az ördög szemecskéken. Nemsokára jövünk..-indult el kislányával a férfi, a fürdőszoba felé.
-Rendben.
A kislányt a lehajtott, wc tető tetejére tette az apuka, majd pulcsija alól elő szedte a tűt. A kislány nyelt egyet, majd össze húzta a szemeit. A tű másodpercek múlva a kislány erébe lett szúrva, majd elkezdte bele adagolni a folyadékot.
Liliom összehúzott szemeinek sarkából könnycseppek szöktek ki, megjelentek macska fülei is, amik rögtön lecsapódtak a fájdalomtól.
-Oto-san.... fáj..-szólalt meg remegő hangon.
-Ssh..-simogatta meg kislánya arcát a férfi.
A lány csak nyelt egyet, nem moccanva meg. A tűből hamarosan kifogyott az összes anyag, majd kikerült a lány kezéből, a férfi pedig eltűntette a nyomokat.
-Nos... most megigazítok mindent.-vette elő felesége smink készletét, majd kijavította az ördög sminket.
Fél ór múlva vissza mentek a többiekhez, majd megszólalt a csengő.
-Nyitom..-kelt fel a kislány, majd kinyitotta az ajtót.-Inko-san? Izu-kun?
-Szia, Li-chan.-mosolyodott el Inko.
A lány a szellemnek öltözött fiúra nézett, majd megfogva a kezét, berángatta Katsukihoz és leültek.
A három gyerek jól elvolt, de mint minden jónak, ennek is vége szakadt, mikor a két fiúnak muszály volt haza mennie.
Másnap a lányt Touya kísérte az oviba. A kislány kezét szorosan fogta a fiú, nehogy a nagy szökdécselés közben kiugorjon valami elé.
-Nyugodj már le... hogy lehet ilyenkor ennyi energiád?-nevette el magát a fiú, majd felvette a kislányt, aki boldogan kapaszkodott a fiúba.
-Nem tudom, To-nii.-mosolygott a lány, majd vörös pulcsijának csukjaját a fejére húzta.
-HÉ!! Ne merj elbújni!
-Bleeh..-nyújtotta nyelvét a fiúra, aki csak elmosolyodott, majd a kapu előtt lerakta a lányt.-Nos.... viselkedj.
A lány elmosolyodva ölelte meg a fiút, majd beszaladt, rögtön meg is ölelte volna a szőkét, de az nem hagyta.
-Hm?
-Nem szeretem ha ölelgetnek.
-Oh.... hát rendben.-fordult Izuku felé, majd megölelte a kis brokkolit.-Ohayoo Izu-kun.
-O-Ohayo, Li-chan.
A lány mosolyogva kezdett beszélgetni a fiúval, aki motyogva válaszolt neki.
A nap végén a kislány boldogan szaladt haza, majd megtorpant, mikor nem érezte anyja jelenlétét. Csendben bement a házba, ahol apja már a szobában várta a lányt.
A férfi épp az inyekciót adta be a kicsinek, mikor az anyuka bement a szobába.
-Egyszer.... egyszer érek haza előbb.. és azt kell látnom, hogy a férjem, a lányomnak ad be, isten se tudja mit?
-Drágám...
A tű a földre esett, majd a nő felkapta lányát és eltűnt vele onnan. Kou idegesen csapott a falba.
-Mindegy is...-higgadt le rögtön.-Már elég erőt kapott...-vigyorodott el.-És úgyis látni fogom még.... Aiko drágám..
Napok múlva Katsuki a Yaga házhoz ment, majd becsöngetett. Nem értette miért nem jön ki semmi, így a szomszéd asszonyhoz nézett.
-Oi... néni! Nem tudja mikor jönnek haza?
-Sajnálom, de nem tudom.... elköltöztek.
A szőke kisfiú ismét a házra nézett.-Hazudtam..... szeretem az ölelést..-lábadtak könnybe a szemei, majd le is törölte azokat.
Plus Ultra!!
ESTÁS LEYENDO
𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐌𝐞.... 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 (Bakugo x OC)
FanficYaga... ez a családnév igaz nem olyan ismert, mégis egy sötét titkot rejtegetnek. A kicsi Liliom, az egész közepén áll. Anyja kiskorában elszakította a lányt az apjától, majd elutazott vele. Ez miatt a lány ott hagyta legjobb barátait, Touyát, Katsu...