Merhaba. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.Uzatmadan, doğrudan konuya gireceğim. Eskiden derdim ki hep, tamam çok oy muhabbeti yapma, sıkma insanları, anlarlar atarlar zaten... Hayır, bariz belli ki anlamıyorlar. Ben de o yüzden, bu saatten sonra gerekirse her yere yazacağım, yüz kere diyeceğim, bin kere diyeceğim.
Bölümü yazıyorum. Sınavım var ve art arda bölümler yazıyorum, ben de yayımlamak ve motive olmak istiyorum. Yorumlarını okumak, oylarınızı görmek istiyorum.
Ama siz, bölüm hazır dememe rağmen atmıyorsunuz oy. O bölümleri hemen atmak istiyorum, içimde kalıyor çünkü tutamıyorum böyle şeyleri ama buna rağmen, oy olmadığı için inat edip atmıyorum.
Neden oy vermediğiniz sormayacağım, bunun bir amacı bile yok. Bu gözler sınır geçildiğinde oyunu geri çeken bile yoktu.
Üzgünüm, bu konu beni de sıktı emin olun ki ama o oy, benim hakkım. O yıldıza basmanız gerekiyor emeğimin karşılığında. Burada bir emek hırsızlığı söz konusu oluyor, ben de bu durumda daha fazla susmayacağım. Sıkılmış olabilirsiniz bu konudan, emin olun ben daha çok sıkıldım ama istediğim oy fazla bile sayılmaz. Farkında mısınız acaba?
Güzelce sınırı geçelim, bölümleri atayım. Görüyorum kırk dokuz bölümdür okuyorsun, ellinci bölümünü de okuyacaksın geldiği an açıp. E madem o zaman neden erken gelsin diye o oyu atmıyorsun? Neden başkası zaten atar diye düşünüyorsun? Ben bu düşünce tarzını anlayamıyorum.
Bu duyuru oy hakkındaki tavrımı belli etmek için paylaştım. Benim haksızlık (!) yaptığım bile söylendi.
Ben burada hakkımı arıyorum sadece. Çünkü belli ki, nazikçe istediğimde, sınır koymadığımda siz o karşılığı bana vermek istemiyorsunuz.
Beni sabırla bekleyen herkese teşekkür ediyorum, sizi seviyorum. Elimde hazır son bir bölüm kaldı, sonrasında ne zaman yazacağım belli olmaz çünkü yoğun bir tempoya giriyorum.
Yeni bölümün gelmesi size bağlı.
İyi akşamlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEYRAN
Подростковая литератураLise öğrencisi İpek bir partide öldürülür ancak katil cinayete intihar süsü vererek bundan sıyrılmayı başarır. Ta ki bir anonim, en büyük şüphelileri bir grupta toplayana kadar. 05..: Neden mi bu gruptasınız? 05..: Cevap basit. 05..: Çünkü onu s...