altı

17.1K 1.4K 1.8K
                                    


Ilım Özer: Evet

Ilım Özer: Ve videomu da bana attı

Ilım Özer: Yalan söylemiyor, gerçekten biliyor ve gerçekten elinde kanıtlar var

Kayrahan Doğan: Videoyu buraya da salsana güzellik :D

Ilım Özer: Ya Kayra bir siktir git

Evran Soykamer: İfşalanmanı istemem ancak dediğim gibi dramınız ile ilgilenmiyorum.

Ilım Özer: Bana senin babana güvendiğini ama baban hakkında da elinde koz olduğunu söyledi, Evran. Bizi satamazsın.

Evran Soykamer: Benim babam o salağı çiğ çiğ yer.

Bade Çevik: Bunu bilemezsin

Ilım Özer: Bir flashtan bahsetti

Ilım Özer: Sen çalmışsın

Ilım Özer: *ekran görüntüsü*

Arya Aydıner: Dün okulda her şey fazla sakin değil miydi? Fırtına öncesi sessizlik gibi.

Kayrahan Doğan: Oğlum ben okulda artık Bade ile Kılıç'ı görünce ya da Ilım ile Tunç'u görünce gülmeden duramıyorum lan FLSÖFĞSÖDİA

Kayrahan Doğan: Yediğiniz bokları bilirken yüzünüze bakmak çok garip geliyor

Kayrahan Doğan: Arkadaşlarımın yüzüne bakmak da

Arya Aydıner: Biz de senin yüzüne bakarken fazlasıyla  gülüyoruz, Kayrahan. Merak etme sen.

Bade Çevik: Ben gülmüyorum Kayra. Her teneffüs en yakın arkadaşımın yanındayken onu nasıl ölüme sürüklediğini ve benim bunun hakkında hiçbir şey bilmediğimi düşünüp kendimi suçluyorum.

Bade Çevik: Buradaki herkes suçlu ancak kimse senin kadar şeref yoksunu değil

Ilım Özer: Biz en azından kendimiz hiçbir şey yapmamış gibi diğerleriyle dalga geçmiyoruz, değil mi?:D

Ares Demirgan: Oğlum sikeyim ya

Ares Demirgan: Nereden bulmuş oğlum o fotoğrafı?

Ares Demirgan: Her şey çok saçma

Bade Çevik: Mood

Kayrahan Doğan: Bir şey soracağım abi

Kayrahan Doğan: Gerçekten aramızda katil mi var?

Kayrahan Doğan: Her şeyde doğruyu söylüyorsa, bu da doğru.

Kayrahan Doğan: Hanginiz öldürdü o kızı?

Ilım Özer: Belki de sen öldürdün?

Kayrahan Doğan: Bence en büyük şüpheli Ares.

Ares Demirgan: Siktir git lan oradan. Nereden ben oluyorum en büyük şüpheli?

Ares Demirgan: En büyük şüpheli bence Evran.

Ares Demirgan: Kız uyuşturucudan ölmedi mi?

Ares Demirgan: Partiye uyuşturucuyu kim soktu?

Arya Aydıner: Satmıyorum dedi, Ares.

Ares Demirgan: Bana onu mu koruyorsun sen?

Arya Aydıner: Kimseyi korumuyorum.

Ilım Özer: Sen de o partide uyuşturucu almışsın Ares

Kayrahan Doğan: Aynen birader. Hem ev senin, hem uyuşturucu almışsın, hem de daha önce bir insanın canını almışlığın var zaten

Evran Soykamer: Biraz düşünsenize. Onu ölü bulan kimdi?

Ilım Özer: Duygu

Kayrahan Doğan: Sen seversin Duygu'yu, Bade :d

Bade Çevik: Az sus amk

Bade Çevik: İnsanda az utanma olur

Ares Demirgan: Birader dua et ağzını açıp Barlas'a söyleyemiyor. Yoksa Barlas içinden geçerdi senin.

Kayrahan Doğan: Kanka ben basketbol takımının kaptanıyım farkında mısın? Bir doksan boyum.

Arya Aydıner: Bu işler boya bakmaz, şampiyon. Barlas'ın öfkelenince boğaya dönüştüğünü hepimiz biliyoruz.

Ares Demirgan: Yoo. Bilmiyoruz. Sen nereden biliyorsun?

Ilım Özer: Nasıl bilmiyorsun? Sen, Kılıç ve Barlas en yakın arkadaşsınız.

Kayrahan Doğan: O değil de, tayfaca Bade'yi elden geçirmişsiniz. Helal be MFŞAMGQÖD

Ares Demirgan: Ben ve Bade? Hahaha.

Evran Soykamer: Sen, Bade ve benim evimdeki parti? Hahaha.

Ares Demirgan: Arya onu aldattığımı düşünsün diye yapıyorsunuz değil mi?

Ares Demirgan: O buna asla inanmaz.

Arya Aydıner: Doğru. İnanmam.

Ares Demirgan: Alın işte.

Arya Aydıner: Çünkü doğruluğundan emin olduğun bir şeye inanmazsın. O şeyi bilirsin.

Kayrahan Doğan: GİRSİN KARDO KDAİDNAŞJSĞAJDÜAKSŞW

Ilım Özer: Yürü be güzellik

Bade Çevik: Burada masum kız numaraları yapma, Arya. Ben senin içini biliyorum.

Bade Çevik: Yine de bir şey demeyeceğim. Kozlarımızı hemen tüketmeliyim, değil mi?

Arya Aydıner: Eğer bir kere olsun ima yapacak olursan kafanı kopartırım.

Evran Soykamer: Siz ne kadar aptalsınız amına koyayım ya? Kim kimi düzmüşten öteye gidemediniz kaç saattir.

Ilım Özer: Evran haklı. En son ne diyorduk?

Ilım Özer: Heh, Duygu kızı bulmuştu.

Evran Soykamer: Duygu'nun Ares'in yatak odasında işi neydi?

Kayrahan Doğan: Hayır birader. Daha fazlasını kaldıramam. Hayır, Ares lütfen beraberdik deme

Ares Demirgan: Saçmalamayın amına koyayım.

Ares Demirgan: Duygu ile kim beraber olur?

Ilım Özer: En yakın arkadaşın?

Kayrahan Doğan: Aynen, birader. Sıkma şimdi. Söyle ne işi vardı o odada?

Ares Demirgan: Birader ne bileyim ben? O gece kaç yüz kişi girip çıkmıştır benim odama.

Evran Soykamer: Hayır, hayır. Olay o değil.

Evran Soykamer: Çok net hatırlıyorum. Duygu bağırarak geldiği zaman çok büyük bir olay olmuştu, herkes çığlık atmaya başladı ve inanmadıkları için odaya yöneldiler.

Evran Soykamer: Ares'in suratında mimik bile oynamadı. Kendi evinde, kendi odasında bir kız ölürken oldukça sakindi.

Evran Soykamer: Öncesinde bu kadar sakin bir şekilde, evin arka bahçesine gitmesi beni şaşırttı ancak şu an sebebini anlıyorum.

Arya Aydemir: Ares her şey olabilir ama o bir katil değil.

Evran Soykamer: Değil mi? Zaten bir insanın canını almış. İkincisini almak çok daha kolay olsa gerek.

Evran Soykamer: Değil mi Ares?

ŞU ANLIK EN SEVDİĞİNİZ KARAKTER KİM OLDU?

NEYRANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin