dört

17.8K 1.4K 537
                                    



Kayrahan Doğan: Ne abi bu? Gangsta mı bu çocuk?

05..: Şüphelerim yok değil.

Arya Aydıner: Kaç yaşında? Yaşı çok daha büyük görünüyor.

05..: Yirmi yaşında. Türkiye'ye geldiklerinde en baştan başlamak zorunda olduğundan iki sene kaybetmiş.

Kayrahan Doğan: Beyler muhabbet sıktı ya. Kim katilse çıksın ortaya. Söz kızmayacağım.

Ilım Özer: Ee gayet çıkılıyormuş bu gruptan? Ben de çıkıyorum o zaman. Bir delinin ortaya attığı saçmalıkları dinlemeyeceğim.

05..: Götün Evran'ınki kadar sağlamsa durma, çık Ilım.

05..: Ama sanmıyorum... En sıkıntılı sır seninkisi sanki. Elimde video var ya çünkü.

Ilım Özer: O bir sır değil. Yalan söylüyorsun. Hakkımda hiçbir şey bulamadın ve yalan atıyorsun. Onlar da inanıyor çünkü onlarınkiler doğru.

05..: Manyak teori be. Maşallah, tekrar diyorum zeki kızsın.

Arya Aydıner: Bu nasıl bir saçmalık? Kızın öldüğü partide bütün on ikiler vardı. Neden sadece altımıza kafayı takmış durumdasın?

Arya Aydemir: Hadi onu geçtim. Bu olaydan önce bile gözün üzerimizdeymiş. Neden?

05..: Hoşuma gidiyorsunuz ondan

05..: Özellikle de sen Arya

Arya Aydıner: Yürü git

05..: Ares bir şey yazıp yazıp sildin sanki. Ne oldu? Kıskandın mı?

Ares Demirgan: Neden kıskanayım? Senin kafandan kurduğun hayaller yüzünden mi?

Kayrahan Doğan: Abi bize bu kadar çok şey söyleyip kimseye bir şey demememizi bekleyemezsin aq

Kayrahan Doğan: Bu Ilım benim en yakın iki arkadaşımı beraber yürütüyor

Ares Demirgan: E Bade de benimkileri?

Kayrahan Doğan: O sayılmaz, aslan. Sen de yürütüyorsun Bade'yi.

Ares Demirgan: Ya bir siktir git

Bade Çevik: Kayrahan aptal aptal konuşma

Ares Demirgan: Birader, ne bu? Sherlock Holmes mu sanıyorsun sen kendini amına koyayım?

Ares Demirgan: Sal da insanları. Sabah olmak üzere.

05..: Evran gibi götü yiyen varsa, buyurun salıyorum.

05..: Hadi, Ares. Çıkabilirsin, serbest. İki gün sonra insanlar karıştığın kazayı öğrenir ama.

Ares Demirgan: Oğlum sen şu soy ismi görüyor musun?

Ares Demirgan: İstersen dünya üzerindeki en büyük intikam yeminini etmiş kişi ol, istersen hakkımda bir sürü şey bil ya da bir sürü şey uydur.

Ares Demirgan: Ama kimliğimi çıkarıp soy isim kısmını gösterdiğim an her şey benim lehime olur.

Ares Demirgan: Benim taşaklarımın yetmeyeceği tek bir şey var mı sence?

Ares Demirgan: Hadi ben kaçar.

Ares Demirgan gruptan ayrıldı.

NEYRANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin